Juonittelupeli: Astetta kovempi oikeussalidraama

Sivu 4 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4

Siirry alas

Vs: Juonittelupeli: Astetta kovempi oikeussalidraama

Viesti kirjoittaja Sienilapsi lähetetty La 11 Helmi 2017, 17:38

Wake up. Jos tää peli ratkeaa jonkun epäaktiivisuuteen niin suolistan ko. henkilön.

Muumihan oli siis viimeinen tavallinen hyvis mikä tarkottaa että joukossa LäPä, DB, Cotton ja Akuhullu on kolme pahista ja lukitsija. Jos viimesenä mainittu on lukitsija niin me ollaan tuomittuja.
avatar
Sienilapsi


Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Juonittelupeli: Astetta kovempi oikeussalidraama

Viesti kirjoittaja CottonJoel lähetetty La 11 Helmi 2017, 17:53

Tästä ei tule mitään. Jos roolin saa kertoa, olen lukitsija. Ensimmäisenä yönä en lukinnut ketään ja toisena yönä lukitsin LäPä7*:n. Koska mitään ei tapahtunut, se voi tarkoittaa, että LäPä7* on paha.

++LäPä7*

CottonJoel


Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Juonittelupeli: Astetta kovempi oikeussalidraama

Viesti kirjoittaja Sienilapsi lähetetty Su 12 Helmi 2017, 01:09

--Don Barks

++LäPä7*

Jos Cotton todella on lukitsija, niin hyvä. Mut mua huolestuttaa se, että kesti kaks päivää ennen kuin se tuli mainitsemaan asiasta. Tässähän on olemassa se riski, että tää onkin pahisjuoni ja todellinen lukitsija on tyyliin Akuhullu, jolloin Cotton nyt vaan hämää äänestäessään LäPää mut vaihtaa äänensä viime hetkellä samalla kun kaks pahistoveriaan liittyvät seuraan ja äänestävät kolmisin jonkun pihalle tietäen, ettei Akuhullusta varmastikaan oo hyviksille hyötyä.

Tosin jos asia olis näin niin sen täytyis tarkottaa sitä, että Akuhullu olis lukinnut jonkun viime yönä, mikä taas ei kuulosta yhtään todennäköiseltä peliaktiivisuutta katsoen. Koska Vankkis suojeli Cottonia joten ainoat vaihtoehdot on, että 1) Cotton on lukitsija joka yritettiin lynkata tai 2) lukitsija osui pahikseen.

Sekavaa tekstiä, mut syytän kellonaikaa. Joka tapaukses pointti oli se et koko peli ratkeaa nyt siihen et puhuuko Cotton totta vai ei. Uskoisin, että puhuu mut juonarissa ei ikinä voi olla varma. Ja jos ei puhu niin se oikea lukitsija saa kuulla kunniansa.
avatar
Sienilapsi


Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Juonittelupeli: Astetta kovempi oikeussalidraama

Viesti kirjoittaja Sienilapsi lähetetty Su 12 Helmi 2017, 01:18

Ai nii ja Cotton, jos tää nyt menee nappiin ja LäPä on pahis nii ens yönä lukitset Don Barksin. Se on paras ratkaisu koska tällöin DB ei voi käyttää voimiaan ja vaikka DB oliskin sitte petturi ja Akuhullu varsinainen pahis niin meillä ei oo mitään pelättävää koska en jaksa uskoa et Akuhullu sais edes aikaseks lähettää yönimeä. Ja jos DB onkin varsinainen pahis niin sekin eliminoi yötapon. Ja jos nyt kävis niin, että Akuhullu sais aikaseks yönimen, niin sekään ei haittaa, koska me vaan toistetaan silloin tämän päivän mantra nyt kun me tiedetään sit keitä ne pahikset on.

Voin vaan kuvitella millasii huvittuneita yksäreitä pahikset lähettelee toisilleen tän nähdessään jos tää onkin se kuuluisa pahisjuoni Very Happy
avatar
Sienilapsi


Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Juonittelupeli: Astetta kovempi oikeussalidraama

Viesti kirjoittaja Touhula lähetetty Su 12 Helmi 2017, 18:07

Kolmas päivä on päättynyt. Iltaviesti tulee kohta.
avatar
Touhula


Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Juonittelupeli: Astetta kovempi oikeussalidraama

Viesti kirjoittaja Touhula lähetetty Su 12 Helmi 2017, 18:25

3.ilta

Kolmannen päivän keskustelu oli edellisten päivien tapaan melko vähäistä, mutta nyt alettiin selvästi tehdä suuria ratkaisuja. Useampi henkilö äänesti heti päivän alussa Keltaisen valtion agenteiksi epäilemiään henkilöitä. Kaksi henkilöä päätti paljastaa myös oman ammattinsa. Aku Vankkis väitti olevansa asianajaja ja CottonJoel ilmoittautui syyttäjäksi. Toki muut eivät voineet olla varmoja olivatko Vankkis ja CottonJoel todella niissä rooleissa, joissa he väittivät olevansa.

Äänestys oli tällä kertaa selvä ja yksimielinen. LäPä7* pakotettiin esiin, ja hänet tarkastettiin. Hänen taskuistaan löytyi omituisia ulkomaalaisia asiapapereita ja dokumentteja. Hänet paiskattiin hetkeäkään epäröimättä tyrmään. Toinen Keltaisen valtion agenteista oli saatu kiinni.


Äänestyksen tulos:

LäPä7*: 3 ääntä (Aku Vankkis, CottonJoel, Sienilapsi)

Ainoana ääniä saanut LäPä7* lynkataan kolmantena päivänä.

Tyrmään passitetut:

1. pävä: Ankanpää - Todistaja 3, tavallinen hyvis
1. yö: Yuk7on - Rikoskonstaapeli, ennustaja & tutkapari/liittolainen
1. yö: Kalamies - Etsivä, ennustaja & tutkapari/liittolainen
2. päivä: Tuoppi - Todistaja 2, tavallinen hyvis
2. päivä: Sienilapsi - Todistaja 1, tavallinen hyvis
3. päivä: LäPä7* - Keltaisen valtion agentti S, pahis

**

Tästä alkaa 3. yö, joka kestää huomiseen kello 18.00 asti. Kyseiseen ajankohtaan mennessä kaikki mahdolliset yönimet tulisi olla lähetettynä yksityisviestillä minulle.

Yöllä topicissa ei puhuta.
avatar
Touhula


Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Juonittelupeli: Astetta kovempi oikeussalidraama

Viesti kirjoittaja Touhula lähetetty Ma 13 Helmi 2017, 17:14

4. aamu

Väki oikeussalin puolella oli vähentynyt vähentymistään. Tyrmässä oli jo enemmän ihmisiä kuin salin puolella. Salin pimeydessä viisi henkilöä pohti ankarasti siirtojaan. Yöllä tapahtui taas jotain. CottonJoel löydettiin aamulla tyrmän puolelta, sen seitsemäntenä asukkaana.

Tyrmään passitetut:

1. pävä: Ankanpää - Todistaja 3, tavallinen hyvis
1. yö: Yuk7on - Rikoskonstaapeli, ennustaja & tutkapari/liittolainen
1. yö: Kalamies - Etsivä, ennustaja & tutkapari/liittolainen
2. päivä: Tuoppi - Todistaja 2, tavallinen hyvis
2. päivä: Sienilapsi - Todistaja 1, tavallinen hyvis
3. päivä: LäPä7* - Keltaisen valtion agentti S, pahis
3. yö: CottonJoel - Syyttäjä, lukitsija

**

Nyt alkaa 4. päivä, joka päättyy torstaina 16.2. kello 18.00. Äänestyspakossa ovat Akuhullu ja Don Barks.
avatar
Touhula


Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Juonittelupeli: Astetta kovempi oikeussalidraama

Viesti kirjoittaja Don Barks lähetetty Ma 13 Helmi 2017, 18:31

++Sienilapsi
avatar
Don Barks


Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Juonittelupeli: Astetta kovempi oikeussalidraama

Viesti kirjoittaja Sienilapsi lähetetty Ma 13 Helmi 2017, 18:47

Ai kiva kun nyt se päivä sitten alkoi etuajassa.

No, peli oli alusta alkaenkin rakenteeltaan hyviksille lähes mahdoton, joten siihen nähden väittäisin, että oltiin aika pirun hyviä.
avatar
Sienilapsi


Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Juonittelupeli: Astetta kovempi oikeussalidraama

Viesti kirjoittaja Touhula lähetetty Ma 13 Helmi 2017, 19:06

No joo, olisin ehkä voinut mainita, että päivä saattaa alkaa aikaisemminkin, jos yönimet tulevat perille odotettua ennemmin, kuten ne nyt tulivat. Toisaalta kello 18 olisin viimeistään laittanut päivän käyntiin (tai ehkä viisi yli, mitä tuon viestin kirjoittamiseen nyt kului aikaa). Puolisen tuntiahan päivä oli jo käynnissä kello 18.00 jälkeenkin ennen kuin Don Barks laittoi oman viestinsä.

No, peli jatkukoon mihin asti jatkuukaan...
avatar
Touhula


Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Juonittelupeli: Astetta kovempi oikeussalidraama

Viesti kirjoittaja Akuhullu lähetetty Ma 13 Helmi 2017, 20:21

++sienilapsi

Akuhullu


Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Juonittelupeli: Astetta kovempi oikeussalidraama

Viesti kirjoittaja Sienilapsi lähetetty Ti 14 Helmi 2017, 00:14

Jos täällä vielä pelataan juonareita, nii ehdotan, et jatkossa vois muuttaa tasapelisääntöä siten et se putoaa, joka on ensin saanu sen lopullisen äänimääränsä täyteen, koska tää on ihan kahjoa, että vain eka ääni ratkaisee, joten voiton vie käytännössä se osapuoli, jonka joku jäsen sattuu olemaan ekana paikalla. Siitä katoaa aika hyvin se juonittelupelin pääidea eli juonittelu. Ja siis joo, oon pelannu kaks kertaa pahiksena ja kumpikin peli voitettiin just nimenomaan tuon säännön ansiosta, mut jo siinä joulupelissä valitin jatkuvasti pahistovereille kuinka ikävystyttävää tää on kun me ei saada voittaa pelaamalla vaan tällasen porsaanreiältä tuntuvan säännön avulla.

Eli toisin sanoen vaikka tätä päivää esimerkkinä käyttäen: jos mä ja Vankkis oltais annettu ääni vaikka Don Barksille ennen kuin Akuhullu ehti antaa mulle, olis Don Barks pudonnut siitä huolimatta että ehti antaa sen ihan ekan äänen mulle, koska hän olis saanut tasapeliin johtaneen äänimäärän (2 ääntä) täyteen ensimmäisenä. Tällaista siis ehdotan. Ei ehkä mee perinteisten juonarisääntöjen mukaan, mut kuka sanoo, että meiän pitäis mennä niitten mukaan jos parempia vaihtoehtoja on olemassa...

No ei se tätä peliä olis enää pelastanut kun Vankkista ei oo nyt illalla näkyny, mut se olis ollut teoreettinen mahdollisuus. Olis se edelleen nopeuskisaa, mutta ainakaan se ei menis niin, että yks ainoa pelaaja ratkaisis kaiken.

Ja tosiaan selostin tän kaiken nyt tänne pelitopiciin yleistopicin sijasta ihan vaan koska puhun tässä samalla pelin tapahtumsita ja vaikka jokainen tän viestin lukija tietääkin jo kaiken tän pelin asetelmista niin olis silti epäkorrektia puhua pelistä pelitopicin ulkopuolella.

Tietysti tää vois edelleen mennä metsään vaikka me oltais ehditty ensin. Olisin itte lähteny Don Barksia lynkkaamaan, mut jos DB onkin petturi ja Akuhullu varsinainen pahis niin se ei olis auttanu mitään. Mut ihan tosissaan, pelaamattomuus on pahistaktiikkanakin lähinnä vastenmielinen ja epäurheilijamainen. Pitää varmaan tulevaisuudessa lynkata Akuhullu aina ekana päivänä jos kunnollisia epäilyksiä ei oo koska siitä ei selvästikään tulla ikinä saamaan mitään irti oli rooli mikä hyvänsä.

Muodon vuoksi: ++Don Barks
avatar
Sienilapsi


Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Juonittelupeli: Astetta kovempi oikeussalidraama

Viesti kirjoittaja Aku Vankkis lähetetty Ti 14 Helmi 2017, 13:27

Jotenkin arvelin, että tässä kävisi vielä näin. Kyllä ne pahikset yleensä taitavat nämä nopeuskilpailut viedä.

Mutta äänestetään nyt kuitenkin. ++Don Barks

Ja mitä sanoinkaan silloin aiemmin siitä Akuhullun pahikseudesta... olisi vain pitänyt pysyä siinä kannassa Very Happy
avatar
Aku Vankkis
Admin


http://pistepotti.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Juonittelupeli: Astetta kovempi oikeussalidraama

Viesti kirjoittaja Touhula lähetetty To 16 Helmi 2017, 18:00

4. ilta

Neljäntenä päivänä ei tapahtunut enää mitään erikoista. Heti aamulla yksi pimeydessä istuva salaperäinen hahmo kertoi antavansa äänensä Sienilapselle. Pian toinen henkilö äänesti samoin. Sienilapsi (eli entinen Muumi Ankka) tiesi, että hän joutuisi tyrmään saatuaan äänensä ensin. Muodon vuoksi Aku Vankkis ja Sienilapsi äänestivät Don Barksia, vaikka tiesivätkin olevansa alakynnessä. Sienilapsi heitettiin tyrmään.

Pahikset riemuitsivat, mutta vain hillitysti. He olivat menettäneet kuitenkin yhden omistaankin tyrmän syövereihin. Valot syttyivät takaisin oikeussaliin. Huomattiin, että agenttien rikoksien tutkinnanjohtajana toiminut rikoskomisario Don Barks oli ryhtynyt yhteistyöhön vihollisen kanssa. Hän ja Akuhullu avasivat oikeussalin lukituksen, poistuivat salista ja katosivat näkyvistä. Saliin yksin jäänyt Pistepottivaltion asianajaja Aku Vankkis tutki salin läpi. Mitään ohjusten laukaisukoneistoja hän ei löytänyt. Lieneekö niitä ollutkaan? Tyrmän puolella istui kahdeksan henkilöä. Yksi agenteista oli yhä vankina. Näiltä osin tuhosuunnitelma Pistepotin pään menoksi oli epäonnistunut. Yksi suunnittelijoista uuden rikoskumppaninsa kanssa oli kuitenkin vapaana. Saa nähdä näemmekö heitä vielä. Pistepotin turvallisuus ei kuitenkaan näillä näkymin ole enää sataprosenttinen...


Äänestyksen tulos:

Sienilapsi: 2 ääntä (Don Barks, Akuhullu)
Don Barks: 2 ääntä (Sienilapsi, Aku Vankkis)

Ensimmäisen äänen tasatilanteeseen jääneessä äänestyksessä saanut Sienilapsi lynkataan, jo toisen kerran tässä pelissä.

Tyrmään passitetut:

1. pävä: Ankanpää - Todistaja 3, tavallinen hyvis
1. yö: Yuk7on - Rikoskonstaapeli, ennustaja & tutkapari/liittolainen
1. yö: Kalamies - Etsivä, ennustaja & tutkapari/liittolainen
2. päivä: Tuoppi - Todistaja 2, tavallinen hyvis
2. päivä: Sienilapsi - Todistaja 1, tavallinen hyvis
3. päivä: LäPä7* - Keltaisen valtion agentti S, pahis
3. yö: CottonJoel - Syyttäjä, lukitsija
4. päivä: Sienilapsi (Muumi Ankan tilalla) - Todistaja 4, tavallinen hyvis

Pelitilanne on hyvisten ja pahisten välillä tasan 1-1, joten peli on päättynyt ja PAHIKSET VOITTAVAT.

Eloonjääneet:

Aku Vankkis - Asianajaja, suojelija
Akuhullu - Keltaisen valtion agentti Y, pahis
Don Barks - Rikoskomisario, petturi

Suojelijan yönimet:

1. yö: Sienilapsi
2. yö: CottonJoel
3. yö: Aku Vankkis

Lukitsijan yönimet:

1. yö: ei nimeä
2. yö: LäPä7*
3. yö: Don Barks

Ennustajien yönimet:

1. yö: Sienilapsi

Pahisennustajan/lukitsijan yönimet:

1. yö: ennustus, Kalamies
2. yö: lukitus, CottonJoel

Pahisten puolen erikoishahmona toimi petturi eli Don Barks. Hänellä oli haluamassaan järjestyksessä oikeus yhteen ennustukseen ja yhteen lukitsemiseen. Nämä voimat täytyi käyttää kahden ensimmäisen yön aikana. Lisäksi varsinaisilla pahiksilla oli ensimmäisen pelipäivän, ensimmäisen yön tai toisen pelipäivän aikana oikeus ylimääräiseen tappoon. Sen kohteeksi joutui Sienilapsi aivan toisen pelipäivän viimeisillä minuuteilla.

Onnittelut pahiksille ja petturille siis voitosta! Tämä peli oli tässä. Kiitos pelaajille. Laittakaa kommenttia pelistä tähän topiciin, jos jotain sanottavaa on.

**

Itse voisin kommentoida omalta osaltani. Pelin rakenne ei toiminut kyllä ollenkaan näin pienellä pelaajamäärällä. Pelistä tuli pahiksille aika lailla "avaimet käteen" -tyyppinen ratkaisu. Olin alunperin suunnitellut tämän pelin vähintään 14 pelaajalle, nyt pahiksilla oli liikaa etuja varsinkin ylimääräisen tapon muodossa. Sen sijaan pahisennustajan & lukitsijan nimet eivät tällä kertaa auttaneet pahiksia millään tavalla. Etuja oli annettu siksi, että pelissä oli niin paljon erikoishyviksiä (ennustajat, suojelija, lukitsija), että pahikset olisivat saaneet jossain määrin tasoitusta. Näin vähäisellä porukalla homma ei oikein toiminut, mutta en viitsinyt enää ilmoittautumisvaiheen jälkeen muuttaa valmista pelisuunnitelmaa. Toki pahiksilla kävi tuurikin heti ensimmäisenä yönä, kun saivat lynkattua heti kerralla kaksi hyvistä.

Toisaalta peli meni hyvin tiukaksi, ja yönimet näyttelivät hyvin suurta osaa pelissä. Jollain muutoksella yönimissä peli olisi voinut kääntyä toisinkin. Samoin esimerkiksi toisena päivänä pahis-Akuhullu oli jo pitkän aikaa putoamassa, mutta lopulta viime hetken äänenvaihdokset ja uudet äänet käänsivät tilanteen päälaelleen. Ja lopultahan peli ratkesi nopeuskilpailuun viimeisenä pelipäivänä, ja siihen nähden Sienilapsen edellisessä viestissään esittämä ratkaisu voisi olla toimiva, jos täällä juonittelupelejä vielä järjestetään.

Täytyy toki vielä huomata, että vaikka peli ei rakenteellisesti toiminut, niin hyvisten epäaktiivinen pelaaminenkin oli kyllä aika selkeästi pahiksia auttanut seikka. Neljä pelipäivää kestäneeseen peliin saatiin aikaiseksi peräti neljä sivua viestejä. Aiemmissa 11 pelaajan peleissä kuitenkin viestejä tuli 7-8 sivua. Eli selkeästi vaisuin juonittelupeli tästä keskustelullisesti tuli.

Tällä hetkellähän juonittelupelien jatko Pistepottifoorumilla ei näytä järin ruusuiselta. Jos aktiivisuustaso on tämä, niin en kyllä näe peleille kummoista tulevaisuutta. Itse toki pelaan, jos pelejä vielä järjestetään.
avatar
Touhula


Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Juonittelupeli: Astetta kovempi oikeussalidraama

Viesti kirjoittaja Kalamies lähetetty To 16 Helmi 2017, 19:05

Tosiaan kiitokset Touhulalle pelin järjestämisestä. Itsellekkin jäi pelistä aika karvas maku suuhun. Joka tosin saattoi johtua siitä että putosin heti ensimmäisenä yönä enkä ehtinyt osallistua peliin käytännössä ollenkaan.
Olen itsekkin samaa mieltä että juonittelupelien tulevaisuus ei näytä järin ruusuiselta ja siitä syytä myös osittain itseäni. Ei aina ole aikaa, saati kiinnostusta kirjoittaa pitkiä pohdiskelevia viestejä jotka ovat tämän pelin suola. Myöskin ehkä tämän pelin aktiivisuuteen vaikutti monen pelaajan puuttuminen. Jonttua eikä kuutiota ollut tässä pelissä joten meiltä puuttui heti kaksi pelaajaa jotka toivat peliin oman lisämausteensa.
Itse olisin joissain määrin jopa valmis kokeilemaan sitä että pahiksilla ei olisi mitään erikoisvoimia tai että kaikilta löytyisi jonkinlainen tärkeämpi rooli pelissä. Pahikset voittavat liian helposti ilman mitään erikoisvoimia ja erikoisvoimien kanssa peli on käytännöllisesti katsoen menetetty.
Tasapelisääntöön en ota kantaa. Molemmilla mainituilla tavoilla tasapelin ratkaisu on epäreilu. Jompikumpi niistä täytyy silti valita sillä muita ratkaisuja ei ole.
avatar
Kalamies


Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Juonittelupeli: Astetta kovempi oikeussalidraama

Viesti kirjoittaja Don Barks lähetetty To 16 Helmi 2017, 19:16

Hieman jälkipuintia tuosta pelistä: Eli tosiaan pahiksilla oli aika paljon avaimia jotka tekivät pelistä huomattavasti helpomman kuin hyviksillä. Jossain vaiheessa kun meillä oli tuo ylimääräinen lynkkaus ja nuo petturin erikoiskyvyt pistivät ajattelemaan, että mahtaako hyviksillä olla samanlaisia erikoiskykyjä. Sen vuoksi me pahiksetkaan ei voitu olla varmoja siitä että voitto on hallussa. Toisaalta mikäli me oltaisiin saatu onnistumaan tuo edellinen yötappo niin peli ei olisi ollut näinkään tasainen. Pelin alussa pahishommien hoito oli lähes kokonaan minun ja Läpän vastuulla, Akuhullu laittoi vain yhden (tai kaksi) viestiä ennen Läpän putoamista. Hänkin kuitenkin onneksi aktiivistui niin että voitimme pelin.

Lähtöasetelmat olivat siis melko epätasa-arvoiset, joten siihen nähden peli oli tiukka. Valitettavasti myös melko epäaktiivinen. Minkäänlaista keskustelua ei juurikaan missään vaiheessa virinnyt. Itse kuitenkim olen Touhulan tavoin valmis pelaamaan juonittelupelejä jatkossakin.
avatar
Don Barks


Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Juonittelupeli: Astetta kovempi oikeussalidraama

Viesti kirjoittaja Sienilapsi lähetetty Pe 17 Helmi 2017, 03:36

Mä oon pelannut yli 20 pelaajan juonaria eikä siinäkään ollut pahiksilla näin paljon erikoisuuksia, jestas sentään Very Happy

Ja siitä huolimatta me onnistuttiin selvittämään pahikset, hävittiin ainoastaan vaan sen pirun nopeuskisan takia. Että ei nyt mitenkään huonosti. Varma voitto olis tullu ilman sitä pahisten ylimääräistä lynkkausta.

Jos tällasia pieniä 11 pelaajan pelejä ajattelee, niin ehdottomasti paras formaatti on toi kahessa ekassa pelissä käytetty perus 2 pahista + petturi ja 1 tai 2 erikoishyvistä. Liian monta erikoishahmoa johtaa siihen, että nää erikoishahmot käytännössä pelaa sitä peliä ja tavalliset jää varjoon, koska tavalliselle keskustelulle ei oo enää sijaa kun erikoisvoimat ratkaisee kaiken. Tai sit toki toi mitä Kalamies mainitsi et olis peli jossa kirjaimellisesti jokaisella olis jonkinlainen tavallisesta poikkeava rooli vois olla mielenkiintonen ja kokeilemisen arvoinen, mut siinä pitäis sit kans miettiä sitä, ettei vahingossa jostain tietystä hahmosta tuu liian ylivoimaista vaan että ne erikoisuudet olis hyvässä tasapainossa.
avatar
Sienilapsi


Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Juonittelupeli: Astetta kovempi oikeussalidraama

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 4 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa