Pistepotti CCXXXVII - Bingo!!!
+4
Ankkafani 10
Touhula
Don Barks
Aku Vankkis
8 posters
Sivu 1 / 4
Sivu 1 / 4 • 1, 2, 3, 4
Pistepotti CCXXXVII - Bingo!!!
Pistepotti CCXXXVII - Bingo!!!
Perusasiat
Vuorossa on Pistepotin kahdessadaskolmaskymmenesseitsemäs kausi ja kahden vuoden tauon jälkeen pelaillaan jälleen bingoa. Nyt jo kolmella huutomerkillä. Luovaa nimeämistä.
Kautta varten arvataan 5-35 numeroa väliltä 1-100. Määrä on vapaavalintainen. Pituutta kaudella on kymmenen kierrosta.
Bingorivit ja pelimerkit
Jokainen kilpailija muodostaa jälleen itse itselleen bingorivin, joka pitäisi kauden aikana saada täyteen pelimerkkejä.
Bingoriviin täytyy tulla viisi eri numeroa, jotka edustavat tuloksia. Riviin saa pelimerkin kun onnistuu saamaan täsmälleen jonkin rivistä löytyvän tuloksen.
Rivin numeroiden suuruus tulee olla väliltä 1-20 ja tosiaan vain eri numeroita. Muita rajoituksia ei ole tällä kertaa. Pisteytyksen kannalta valinnoilla voi kuitenkin olla väliä, siitä lisää alempana.
Jokaisen kilpailijan bingoriviin lisätään myös automaattisesti kuudes kohta, joka on +. Tähän plussaan saa pelimerkin arvaamalla kaksi kertaa oikein S-veikkauksessa, joka vaihtuu joka kierroksella. Veikkaus voi olla esimerkiksi kuka saa seuraavalla kierroksella parhaan tuloksen tai kuinka moni kilpailijoista saa tietyn tuloksen.
Esimerkki bingorivistä voisi siis olla vaikkapa: 2, 5, 6, 8, 11, S
Oikeiden numeroiden lukumäärä
Oikeita numeroita ei arvota samaa määrää joka kierroksella, vaan meillä on kaiken kaikkiaan kaksitoista eri lukumäärää, joista kymmenen arvotaan käyttöön. Se, montako numeroa seuraavalla kierroksella arvotaan, paljastetaan edellisen kierroksen tulosviestissä ja se on aina yksi jäljellä olevista luvuista, sama määrä ei voi toistua kahdesti.
Oikeiden numeroiden mahdolliset lukumäärät ovat seuraavat:
5, 7, 9, 12, 15, 18, 21, 24, 27, 30, 33, 35
Saadaksesi bingoriviisi valitsemasi tulokset tehokkaasti, on arvattujen numeroiden ja niiden lukumäärän vaihtaminen kierrosten välissä mahdollista ja suositeltavaa.
Ensimmäisen kierroksen lukumäärää ei paljasteta etukäteen, vaan se selviää vasta kauden alkaessa.
Pisteytys
Kauden aikana yhdestä oikeasta numerosta saa aina yhden pisteen. Toisin sanoen arvaamalla enemmän numeroita on mahdollista saada enemmän pisteitä suoraan tuloksissa.
Mutta. Pelimerkkien tienaaminen tuottaa ylimääräisiä pisteitä, joissa heikommista tuloksista on mahdollista hyötyä. Pelimerkit pisteytetään sen mukaan, millä tuloksella ne on tienattu alla näkyvän taulukon mukaan:
* 1-5 oikein: 20p
* 6-10 oikein: 15p
* 11-15 oikein: 12p
* 16-20 oikein: 10p
Eli joka kerta kun tienaat pelimerkin, saat taulukon mukaan lisäpisteitä.
Lisäksi ensimmäinen kilpailija, joka saa 3, 4, 5 tai 6 pelimerkkiä kerättyä, saa palkinnon seuraavalla tavalla:
* 3 pelimerkkiä: 10p
* 4 pelimerkkiä: 15p
* 5 pelimerkkiä: 20p
* 6 pelimerkkiä (bingo): 25p
Mikäli useampi kilpailija saavuttaa määrän samaan aikaan, he kaikki saavat saman palkinnon.
Kun kilpailija onnistuu saamaan 6 pelimerkkiä eli bingon, hän saa siltä ja kaikilta sen jälkeisiltä kierroksilta tuloksestaan tuplapisteet.
Mikäli kymmenen kierroksen jälkeen kukaan ei ole saanut bingoa, sitä lähimpänä olevat kilpailijat saavat 10 pistettä kukin.
Kauden päättyminen
Kymmenen kierroksen jälkeen kaikista mahdollisista lähteistä saatavat pisteet yhteenlaskettuna eniten pisteitä kerännyt voittaa kauden.
Yhteenveto
Joten nyt kun sitten ilmoittaudut mukaan kaudelle, laita ilmoittautumisviestiisi ensimmäiset 5-35 numeroasi väliltä 1-100 ja luonnollisesti numerojärjestyksessä. Ilmoita myös, montako numeroa tarkalleen olet arvannut.
Sen lisäksi valitse myös bingorivisi. Rivissä täytyy siis olla viisi eri numeroa väliltä 1-20, jotka edustavat kauden aikana metsästettäviä tuloksia.
Lopuksi anna vastauksesi ensimmäiseen S-veikkaukseen, joka kuuluu seuraavalla tavalla:
Montako oikeaa numeroa ensimmäisellä kierroksella arvotaan?
Olettaen, että ilmoittautujia löytyy asiallisesti siihen mennessä, kausi alkaa lauantaina 18. huhtikuuta. Jos nyt siihen kahdeksikkoon ainakin tähdättäisiin taas.
Perusasiat
Vuorossa on Pistepotin kahdessadaskolmaskymmenesseitsemäs kausi ja kahden vuoden tauon jälkeen pelaillaan jälleen bingoa. Nyt jo kolmella huutomerkillä. Luovaa nimeämistä.
Kautta varten arvataan 5-35 numeroa väliltä 1-100. Määrä on vapaavalintainen. Pituutta kaudella on kymmenen kierrosta.
Bingorivit ja pelimerkit
Jokainen kilpailija muodostaa jälleen itse itselleen bingorivin, joka pitäisi kauden aikana saada täyteen pelimerkkejä.
Bingoriviin täytyy tulla viisi eri numeroa, jotka edustavat tuloksia. Riviin saa pelimerkin kun onnistuu saamaan täsmälleen jonkin rivistä löytyvän tuloksen.
Rivin numeroiden suuruus tulee olla väliltä 1-20 ja tosiaan vain eri numeroita. Muita rajoituksia ei ole tällä kertaa. Pisteytyksen kannalta valinnoilla voi kuitenkin olla väliä, siitä lisää alempana.
Jokaisen kilpailijan bingoriviin lisätään myös automaattisesti kuudes kohta, joka on +. Tähän plussaan saa pelimerkin arvaamalla kaksi kertaa oikein S-veikkauksessa, joka vaihtuu joka kierroksella. Veikkaus voi olla esimerkiksi kuka saa seuraavalla kierroksella parhaan tuloksen tai kuinka moni kilpailijoista saa tietyn tuloksen.
Esimerkki bingorivistä voisi siis olla vaikkapa: 2, 5, 6, 8, 11, S
Oikeiden numeroiden lukumäärä
Oikeita numeroita ei arvota samaa määrää joka kierroksella, vaan meillä on kaiken kaikkiaan kaksitoista eri lukumäärää, joista kymmenen arvotaan käyttöön. Se, montako numeroa seuraavalla kierroksella arvotaan, paljastetaan edellisen kierroksen tulosviestissä ja se on aina yksi jäljellä olevista luvuista, sama määrä ei voi toistua kahdesti.
Oikeiden numeroiden mahdolliset lukumäärät ovat seuraavat:
5, 7, 9, 12, 15, 18, 21, 24, 27, 30, 33, 35
Saadaksesi bingoriviisi valitsemasi tulokset tehokkaasti, on arvattujen numeroiden ja niiden lukumäärän vaihtaminen kierrosten välissä mahdollista ja suositeltavaa.
Ensimmäisen kierroksen lukumäärää ei paljasteta etukäteen, vaan se selviää vasta kauden alkaessa.
Pisteytys
Kauden aikana yhdestä oikeasta numerosta saa aina yhden pisteen. Toisin sanoen arvaamalla enemmän numeroita on mahdollista saada enemmän pisteitä suoraan tuloksissa.
Mutta. Pelimerkkien tienaaminen tuottaa ylimääräisiä pisteitä, joissa heikommista tuloksista on mahdollista hyötyä. Pelimerkit pisteytetään sen mukaan, millä tuloksella ne on tienattu alla näkyvän taulukon mukaan:
* 1-5 oikein: 20p
* 6-10 oikein: 15p
* 11-15 oikein: 12p
* 16-20 oikein: 10p
Eli joka kerta kun tienaat pelimerkin, saat taulukon mukaan lisäpisteitä.
Lisäksi ensimmäinen kilpailija, joka saa 3, 4, 5 tai 6 pelimerkkiä kerättyä, saa palkinnon seuraavalla tavalla:
* 3 pelimerkkiä: 10p
* 4 pelimerkkiä: 15p
* 5 pelimerkkiä: 20p
* 6 pelimerkkiä (bingo): 25p
Mikäli useampi kilpailija saavuttaa määrän samaan aikaan, he kaikki saavat saman palkinnon.
Kun kilpailija onnistuu saamaan 6 pelimerkkiä eli bingon, hän saa siltä ja kaikilta sen jälkeisiltä kierroksilta tuloksestaan tuplapisteet.
Mikäli kymmenen kierroksen jälkeen kukaan ei ole saanut bingoa, sitä lähimpänä olevat kilpailijat saavat 10 pistettä kukin.
Kauden päättyminen
Kymmenen kierroksen jälkeen kaikista mahdollisista lähteistä saatavat pisteet yhteenlaskettuna eniten pisteitä kerännyt voittaa kauden.
Yhteenveto
Joten nyt kun sitten ilmoittaudut mukaan kaudelle, laita ilmoittautumisviestiisi ensimmäiset 5-35 numeroasi väliltä 1-100 ja luonnollisesti numerojärjestyksessä. Ilmoita myös, montako numeroa tarkalleen olet arvannut.
Sen lisäksi valitse myös bingorivisi. Rivissä täytyy siis olla viisi eri numeroa väliltä 1-20, jotka edustavat kauden aikana metsästettäviä tuloksia.
Lopuksi anna vastauksesi ensimmäiseen S-veikkaukseen, joka kuuluu seuraavalla tavalla:
Montako oikeaa numeroa ensimmäisellä kierroksella arvotaan?
Olettaen, että ilmoittautujia löytyy asiallisesti siihen mennessä, kausi alkaa lauantaina 18. huhtikuuta. Jos nyt siihen kahdeksikkoon ainakin tähdättäisiin taas.
Vs: Pistepotti CCXXXVII - Bingo!!!
Bingorivini:3, 4, 5, 6, 7
***
Numerot, 20 kpl:
13
15
18
19
22
28
31
33
34
38
63
65
67
69
77
78
79
81
82
88
***
S-veikkaus:
33 numeroa
***
Numerot, 20 kpl:
13
15
18
19
22
28
31
33
34
38
63
65
67
69
77
78
79
81
82
88
***
S-veikkaus:
33 numeroa
Don Barks
Vs: Pistepotti CCXXXVII - Bingo!!!
35 numeroa:
1
2
4
8
10
13
17
21
25
28
30
33
36
40
44
49
52
54
57
58
60
63
66
69
72
75
78
82
84
88
90
93
95
96
99
Rivi:
3, 6, 9, 12, 15
S-veikkaus:
24 numeroa
1
2
4
8
10
13
17
21
25
28
30
33
36
40
44
49
52
54
57
58
60
63
66
69
72
75
78
82
84
88
90
93
95
96
99
Rivi:
3, 6, 9, 12, 15
S-veikkaus:
24 numeroa
Touhula
Vs: Pistepotti CCXXXVII - Bingo!!!
Rivi: 2, 4, 6, 8, 9
Numeroita olkoon 25:
3-7
29-33
51-55
67-71
88-92
S-veikkaillaan 27 numeroa.
Numeroita olkoon 25:
3-7
29-33
51-55
67-71
88-92
S-veikkaillaan 27 numeroa.
Sienilapsi
Vs: Pistepotti CCXXXVII - Bingo!!!
Rivi 4, 5, 7, 8 ja 10
S 21
Numeroita 30? kappaletta:
3
7
11
16
19
22
26
31
35
40
42
45
48
56
59
62
68
70
73
78
80
82
86
88
91
93
95
96
100
100 kausi starttaa tästä.
S 21
Numeroita 30? kappaletta:
3
7
11
16
19
22
26
31
35
40
42
45
48
56
59
62
68
70
73
78
80
82
86
88
91
93
95
96
100
100 kausi starttaa tästä.
Kalamies
Vs: Pistepotti CCXXXVII - Bingo!!!
Sveikataan 30 ja rivi on 1, 5, 10, 17, 20.
35 numeroa
6
8
9
10
17
21
22
23
28
29
31
33
34
36
38
40
41
49
51
57
59
60
61
63
66
68
71
72
74
83
85
87
89
94
99
35 numeroa
6
8
9
10
17
21
22
23
28
29
31
33
34
36
38
40
41
49
51
57
59
60
61
63
66
68
71
72
74
83
85
87
89
94
99
Jonttu-Ankka
Vs: Pistepotti CCXXXVII - Bingo!!!
Rivi: 1, 7, 12, 13, 14
25 numeroa
2
3
4
12
14
20
29
35
41
43
45
50
58
61
62
69
76
79
82
86
89
95
97
99
100
S-veikkaus: 22
25 numeroa
2
3
4
12
14
20
29
35
41
43
45
50
58
61
62
69
76
79
82
86
89
95
97
99
100
S-veikkaus: 22
CottonJoel
Vs: Pistepotti CCXXXVII - Bingo!!!
Seitsemää näyttää. Kahdeksan olisi mukavampi luku, joten odotellaan perinteisesti huomiseen. Todennäköisesti mikään ei muutu, mutta aina voi yrittää.
Vs: Pistepotti CCXXXVII - Bingo!!!
Lisäys pisteytykseen: S-pelimerkin saamisesta tienaa 25 lisäpistettä. Unohtui mainita aloitusviestissä.
**
Pistepotti CCXXXVII - Bingo!!! - Kierros 1/10
Arvottavien numeroiden lukumäärä: 7
Oikeat numerot:
2
37
38
44
54
56
64
Ankkafani 10: 3 oikein
Touhula: 3 oikein
CottonJoel: 1 oikein
Jonttu-Ankka: 1 oikein
Kalamies: 1 oikein
Sienilapsi: 1 oikein
Don Barks: 1 oikein
S-veikkauksen oikea vastaus: 7
Oikein vastanneet: -
Kilpailijoiden bingorivit kierroksen 1/10 jälkeen:
Touhula: X, 6, 9, 12, 15, S = [1/6]
Jonttu-Ankka: X, 5, 10, 17, 20, S = [1/6]
CottonJoel: X, 7, 12, 13, 14, S = [1/6]
Don Barks: 3, 4, 5, 6, 7, S = [0/6]
Ankkafani 10: 4, 5, 9, 10, 11, S = [0/6]
Sienilapsi: 2, 4, 6, 8, 9, S = [0/6]
Kalamies: 4, 5, 7, 8, 10, S = [0/6]
(X = pelimerkki)
Kilpailijoiden pistetilanne kierroksen 1/10 jälkeen:
1. Touhula: 23p
2. CottonJoel: 21p
=. Jonttu-Ankka: 21p
4. Ankkafani 10: 3p
5. Kalamies: 1p
=. Sienilapsi: 1p
=. Don Barks: 1p
Jo ensimmäisellä kierroksella kolme kilpailijaa tienaa itselleen pelimerkin pienillä tuloksilla ja nappaa siitä mukavat palkintopisteet. Johdossa aloittaa heistä Touhula ja jaetulla kakkossijalla ovat CottonJoel ja Jonttu-Ankka. Kaikki muut ovat selkeästi kaukana heistä.
Mielenkiintoisesti kukaan ei osannut ennakoida näin pientä arvattavien numeroiden määrää, eikä kukaan siten ollut lähelläkään S-veikkauksen oikeaa vastausta. Huolimatta vähäisestä oikeiden numeroiden määrästä kaikki kilpailijat saivat vähintään 1 oikein -tuloksen.
Jälleen on sitten aika vastata uuteen S-veikkaukseen, joka näkyy alla ja myös numeroita on mahdollista vaihtaa ja varmaan kannattaakin tietyissä tilanteissa kun tietynlaisia tuloksia riviin metsästetään.
S-veikkaus: Kuinka moni kilpailijoista saa toisella kierroksella paremman tuloksen kuin 5 oikein?
Toisella kierroksella arvotaan 24 oikeaa numeroa.
Huomisen deadline on klo 17:00.
Uusia numeroita aikaa laittaa jälleen huomiseen asti.
**
Pistepotti CCXXXVII - Bingo!!! - Kierros 1/10
Arvottavien numeroiden lukumäärä: 7
Oikeat numerot:
2
37
38
44
54
56
64
Ankkafani 10: 3 oikein
Touhula: 3 oikein
CottonJoel: 1 oikein
Jonttu-Ankka: 1 oikein
Kalamies: 1 oikein
Sienilapsi: 1 oikein
Don Barks: 1 oikein
S-veikkauksen oikea vastaus: 7
Oikein vastanneet: -
Kilpailijoiden bingorivit kierroksen 1/10 jälkeen:
Touhula: X, 6, 9, 12, 15, S = [1/6]
Jonttu-Ankka: X, 5, 10, 17, 20, S = [1/6]
CottonJoel: X, 7, 12, 13, 14, S = [1/6]
Don Barks: 3, 4, 5, 6, 7, S = [0/6]
Ankkafani 10: 4, 5, 9, 10, 11, S = [0/6]
Sienilapsi: 2, 4, 6, 8, 9, S = [0/6]
Kalamies: 4, 5, 7, 8, 10, S = [0/6]
(X = pelimerkki)
Kilpailijoiden pistetilanne kierroksen 1/10 jälkeen:
1. Touhula: 23p
2. CottonJoel: 21p
=. Jonttu-Ankka: 21p
4. Ankkafani 10: 3p
5. Kalamies: 1p
=. Sienilapsi: 1p
=. Don Barks: 1p
Jo ensimmäisellä kierroksella kolme kilpailijaa tienaa itselleen pelimerkin pienillä tuloksilla ja nappaa siitä mukavat palkintopisteet. Johdossa aloittaa heistä Touhula ja jaetulla kakkossijalla ovat CottonJoel ja Jonttu-Ankka. Kaikki muut ovat selkeästi kaukana heistä.
Mielenkiintoisesti kukaan ei osannut ennakoida näin pientä arvattavien numeroiden määrää, eikä kukaan siten ollut lähelläkään S-veikkauksen oikeaa vastausta. Huolimatta vähäisestä oikeiden numeroiden määrästä kaikki kilpailijat saivat vähintään 1 oikein -tuloksen.
Jälleen on sitten aika vastata uuteen S-veikkaukseen, joka näkyy alla ja myös numeroita on mahdollista vaihtaa ja varmaan kannattaakin tietyissä tilanteissa kun tietynlaisia tuloksia riviin metsästetään.
S-veikkaus: Kuinka moni kilpailijoista saa toisella kierroksella paremman tuloksen kuin 5 oikein?
Toisella kierroksella arvotaan 24 oikeaa numeroa.
Huomisen deadline on klo 17:00.
Uusia numeroita aikaa laittaa jälleen huomiseen asti.
Vs: Pistepotti CCXXXVII - Bingo!!!
Numerot, 19 kpl:
15
18
19
22
28
31
33
34
38
63
65
67
69
77
78
79
81
82
88
***
S-veikkaus:
4 pelaajaa
15
18
19
22
28
31
33
34
38
63
65
67
69
77
78
79
81
82
88
***
S-veikkaus:
4 pelaajaa
Don Barks
Vs: Pistepotti CCXXXVII - Bingo!!!
Lisää päivitystä pisteytykseen: Mikäli kilpailija onnistuu saamaan S-pelimerkin, hän saa jokaisesta sen jälkeisestä S-veikkauksen oikeasta vastauksesta 5 pistettä.
**
Pistepotti CCXXXVII - Bingo!!! - Kierros 2/10
Oikeat numerot (24 kpl):
2
4
5
6
8
18
19
22
23
26
29
35
40
49
53
56
68
77
83
84
88
97
98
100
Jonttu-Ankka: 9 oikein
Kalamies: 9 oikein
Sienilapsi: 7 oikein
Touhula: 7 oikein
CottonJoel: 6 oikein
Don Barks: 5 oikein
Ankkafani 10: 3 oikein
S-veikkauksen oikea vastaus: 5
Oikein vastanneet: Touhula & CottonJoel
Kilpailijoiden bingorivit kierroksen 2/10 jälkeen:
Touhula: X, 6, 9, 12, 15, S* = [1/6]
CottonJoel: X, 7, 12, 13, 14, S* = [1/6]
Jonttu-Ankka: X, 5, 10, 17, 20, S = [1/6]
Don Barks: 3, 4, X, 6, 7, S = [1/6]
Ankkafani 10: 4, 5, 9, 10, 11, S = [0/6]
Sienilapsi: 2, 4, 6, 8, 9, S = [0/6]
Kalamies: 4, 5, 7, 8, 10, S = [0/6]
* = 1/2 oikeaa vastausta S-pelimerkkiin
Kilpailijoiden pistetilanne kierroksen 2/10 jälkeen:
1. Touhula: 30p
=. Jonttu-Ankka: 30p
3. CottonJoel: 27p
4. Don Barks: 26p
5. Kalamies: 10p
6. Sienilapsi: 8p
7. Ankkafani 10: 6p
Kaksi oikeaa vastausta S-veikkaukseen saadaan tänään ja siten oikein vastanneet ovat nyt yhden oikean vastauksen päässä S-pelimerkistä. Touhula ja Jonttu-Ankka ovat tasapistein kärjessä ja CottonJoel pitää hallussaan kolmatta sijaa. Myös Don Barks liittyy kärkikahinoihin saamalla ensimmäisen pelimerkkinsä ja sen myötä lisäpisteet.
Jälleen on sitten aika vastata uuteen S-veikkaukseen ja numeroiden vaihtaminen on sekin mahdollista.
S-veikkaus: Kuka saa kolmannen kierroksen heikoimman tuloksen?
Kolmannella kierroksella arvotaan 15 oikeaa numeroa.
Huomisen deadline on klo 17:00.
Uusia numeroita aikaa laittaa jälleen huomiseen asti.
**
Pistepotti CCXXXVII - Bingo!!! - Kierros 2/10
Oikeat numerot (24 kpl):
2
4
5
6
8
18
19
22
23
26
29
35
40
49
53
56
68
77
83
84
88
97
98
100
Jonttu-Ankka: 9 oikein
Kalamies: 9 oikein
Sienilapsi: 7 oikein
Touhula: 7 oikein
CottonJoel: 6 oikein
Don Barks: 5 oikein
Ankkafani 10: 3 oikein
S-veikkauksen oikea vastaus: 5
Oikein vastanneet: Touhula & CottonJoel
Kilpailijoiden bingorivit kierroksen 2/10 jälkeen:
Touhula: X, 6, 9, 12, 15, S* = [1/6]
CottonJoel: X, 7, 12, 13, 14, S* = [1/6]
Jonttu-Ankka: X, 5, 10, 17, 20, S = [1/6]
Don Barks: 3, 4, X, 6, 7, S = [1/6]
Ankkafani 10: 4, 5, 9, 10, 11, S = [0/6]
Sienilapsi: 2, 4, 6, 8, 9, S = [0/6]
Kalamies: 4, 5, 7, 8, 10, S = [0/6]
* = 1/2 oikeaa vastausta S-pelimerkkiin
Kilpailijoiden pistetilanne kierroksen 2/10 jälkeen:
1. Touhula: 30p
=. Jonttu-Ankka: 30p
3. CottonJoel: 27p
4. Don Barks: 26p
5. Kalamies: 10p
6. Sienilapsi: 8p
7. Ankkafani 10: 6p
Kaksi oikeaa vastausta S-veikkaukseen saadaan tänään ja siten oikein vastanneet ovat nyt yhden oikean vastauksen päässä S-pelimerkistä. Touhula ja Jonttu-Ankka ovat tasapistein kärjessä ja CottonJoel pitää hallussaan kolmatta sijaa. Myös Don Barks liittyy kärkikahinoihin saamalla ensimmäisen pelimerkkinsä ja sen myötä lisäpisteet.
Jälleen on sitten aika vastata uuteen S-veikkaukseen ja numeroiden vaihtaminen on sekin mahdollista.
S-veikkaus: Kuka saa kolmannen kierroksen heikoimman tuloksen?
Kolmannella kierroksella arvotaan 15 oikeaa numeroa.
Huomisen deadline on klo 17:00.
Uusia numeroita aikaa laittaa jälleen huomiseen asti.
Sivu 1 / 4 • 1, 2, 3, 4
Similar topics
» Pistepotti CCLXVIII - Bingo!!!!
» Pistepotti CLXXXIX - Bingo!!
» Pistepotti CXVIII - Bingo!
» Pistepotti CLXXXII - Pistepotti Winter Olympics 2018
» Pistepotti CCLXXVIII - Pistepotti Winter Olympics 2022
» Pistepotti CLXXXIX - Bingo!!
» Pistepotti CXVIII - Bingo!
» Pistepotti CLXXXII - Pistepotti Winter Olympics 2018
» Pistepotti CCLXXVIII - Pistepotti Winter Olympics 2022
Sivu 1 / 4
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa