Pistepotti CCLXVIII - Bingo!!!!
+3
Sienilapsi
Jonttu-Ankka
Aku Vankkis
7 posters
Sivu 1 / 4
Sivu 1 / 4 • 1, 2, 3, 4
Pistepotti CCLXVIII - Bingo!!!!
Pistepotti CCLXVIII - Bingo!!!!
Perusasiat
Pistepotin kahdessadaskuudeskymmeneskahdeksas kausi. Palaamme jälleen vanhan tuttumme, bingon, pariin ja kyllä, niitä huutomerkkejä on jo neljä.
Kautta varten arvataan sivupistepotin numerot eli 10 numeroa väliltä 1-50, sekä yksi spesiaalinumero väliltä 101-200. Pituutta kaudella on vähintään kymmenen kierrosta, mutta se voi tietyissä olosuhteissa kestää pitempäänkin.
Bingokortit
Tällä kertaa kilpailijoiden tulee rakentaa itselleen bingokortti, jonka suuruus on 5x5 numeroa.
Kaikkien numeroiden täytyy olla väliltä 0-5 ja ne edustavat sivupistepotin tuloksia. Jokaista numeroa väliltä 0-5 täytyy olla vähintään yksi kappale ja samaa numeroa voi olla korkeintaan 8 kappaletta. Keskimmäiseen kohtaan bingokorttia ei tule numeroa, vaan kirjain T, eli numeroita on yhteensä 24.
Ilmoita bingokorttisi numerot selkeästi viitenä rivinä, kuten esimerkiksi alla:
2 3 4 0 0
3 1 1 4 5
1 0 T 2 2
3 5 1 0 2
3 4 1 2 0
Pelimerkit
Kilpailijat keräävät pelimerkkejä bingokorttiinsa saamalla sivupistepotilla tuloksia, jotka löytyvät heidän korteistaan.
Yhdestä tuloksesta saa normaalisti vain yhden pelimerkin, vaikka sama numero esiintyisi bingokortissa täydet kahdeksan kertaa. Jos kilpailijalla on bingokortissaan useampi kappale päivän tuloksensa osoittamaa numeroa, hän saa itse valita minkä niistä kohdalle pelimerkki asetetaan. Valinta on tehtävä seuraavan kierroksen deadlineen mennessä tai muuten se arvotaan.
Viimeisen kierroksen pelimerkit lisätään automaattisesti kilpailijan kannalta mahdollisimman edulliseen kohtaan.
Joka kierroksella spesiaalinumeroa lähimmäksi arvannut kilpailija saa yhden sijasta kaksi pelimerkkiä, tosin vain siinä tapauksessa, että bingokortista löytyy kaksi vapaata tuloksen osoittamaa numeroa.
HUOM: Mikäli kilpailija saa jollain kierroksella paremman tuloksen kuin 5 oikein, se oikeuttaa pelimerkkiin kohdassa 5.
T-pelimerkki
Bingokortin keskellä on T, joka on varsin keskeinen sijainti pelimerkille. Saadakseen pelimerkin T-kohtaan kilpailijan täytyy vastata oikein T-veikkaukseen kolme kertaa kauden aikana.
T-veikkaus järjestetään joka kierroksella ja siinä kysytään yksittäinen tilastollinen kysymys liittyen seuraavaan kierrokseen, kuten moniko kilpailijoista saa 2 oikein -tuloksen.
Mikäli viimeisellä kierroksella kukaan ei ole onnistunut saamaan T-pelimerkkiä, kaikki kaksi kertaa oikein vastanneet saavat sen tuolloin, mutta jos yksikin on saanut, ylimääräisiä ei jaeta.
Pelimerkkien pisteytys
Kilpailijat saavat joka kierroksella peruspisteitä sivupistepotin tuloksistaan niin, että yhdestä oikeasta numerosta saa yhden pisteen.
Lisäksi jokaisesta tienaamastaan pelimerkistä kilpailija saa sen peittämän numeron osoittaman määrän pisteitä. Käytännössä tämä tarkoittaa siis päivän peruspisteiden tuplaamista tai triplaamista, mikäli kilpailija on myös osunut lähimmäksi spesiaalinumeroa.
T-pelimerkistä kilpailija tienaa 6 pistettä.
Bingo ja kauden päättyminen
Kauden perimmäinen tarkoitus on pyrkiä saamaan bingo, ehkä toinenkin. Bingon saa kun omassa bingokortissa on viiden pelimerkin suora joko vaakatasossa, pystytasossa tai vinottain.
Kun kilpailija on saanut bingon, hän saa siitä välittömästi 10 pistettä palkinnoksi.
Kauden päätteeksi kaikki kilpailijoiden saamat bingot laitetaan paremmuusjärjestykseen niiden arvojen perusteella. Bingon arvo on sen muodostavien numeroiden summa. T lasketaan tässä tapauksessa pistearvonsa mukaan numeroksi 6.
Jos siis onnistut saamaan bingon esimerkiksi rivillä 2-3-T-0-4, sen arvo on tällöin 15.
Toisin sanoen pienemmillä numeroilla bingon arvo on heikompi, mutta niiden saaminen on helpompaa, sillä kyse on sivupistepotin tuloksista.
Viisi parasta bingoa tuottavat saajilleen lisäpisteitä seuraavalla tavalla:
1. +20p
2. +15p
3. +12p
4. +8p
5. +5p
Mikäli sama kilpailija saa useamman kuin yhden bingon, on hänen mahdollista saada useampi kuin yksi lisäpalkinto, mikäli useampi kuin yksi saaduista bingoista on riittävän hyvä top viitoseen.
Kun lisäpisteet on lisätty kokonaispisteisiin, eniten pisteitä kerännyt kilpailija voittaa kauden.
Mikäli kukaan ei ole saanut yhtään bingoa kymmenen kierroksen jälkeen, kausi jatkuu niin kauan kunnes joku saa bingon ja tienaa siitä 10+20 pistettä.
Yhteenveto
Joten nyt kun sitten ilmoittaudut mukaan kaudelle, laita ilmoittautumisviestiisi sivupistepotin numerot eli 10 numeroa väliltä 1-50, sekä yksi spesiaalinumero väliltä 101-200.
Lisäksi ilmoita myös bingokorttisi, jonka säännöt ovat vielä tässä tiivistettynä:
- 5x5 -ruudukko
- Vain numeroita 0-5, jokaista vähintään yksi kappale, enintään 8
- Ruudukon keskimmäiseen kohtaan ei tule numeroa vaan kirjain T
Lopuksi vastaa myös ensimmäiseen T-veikkaukseen, joka näkyy tämän ohjeviestin lopussa.
Olettaen, että järkevä määrä kilpailijoita on siihen mennessä saatu kasaan, kausi alkaa lauantaina 14. elokuuta.
**
Kierroksen 1 T-veikkaus:
Mikä on kierroksen 1 paras tulos?
Perusasiat
Pistepotin kahdessadaskuudeskymmeneskahdeksas kausi. Palaamme jälleen vanhan tuttumme, bingon, pariin ja kyllä, niitä huutomerkkejä on jo neljä.
Kautta varten arvataan sivupistepotin numerot eli 10 numeroa väliltä 1-50, sekä yksi spesiaalinumero väliltä 101-200. Pituutta kaudella on vähintään kymmenen kierrosta, mutta se voi tietyissä olosuhteissa kestää pitempäänkin.
Bingokortit
Tällä kertaa kilpailijoiden tulee rakentaa itselleen bingokortti, jonka suuruus on 5x5 numeroa.
Kaikkien numeroiden täytyy olla väliltä 0-5 ja ne edustavat sivupistepotin tuloksia. Jokaista numeroa väliltä 0-5 täytyy olla vähintään yksi kappale ja samaa numeroa voi olla korkeintaan 8 kappaletta. Keskimmäiseen kohtaan bingokorttia ei tule numeroa, vaan kirjain T, eli numeroita on yhteensä 24.
Ilmoita bingokorttisi numerot selkeästi viitenä rivinä, kuten esimerkiksi alla:
2 3 4 0 0
3 1 1 4 5
1 0 T 2 2
3 5 1 0 2
3 4 1 2 0
Pelimerkit
Kilpailijat keräävät pelimerkkejä bingokorttiinsa saamalla sivupistepotilla tuloksia, jotka löytyvät heidän korteistaan.
Yhdestä tuloksesta saa normaalisti vain yhden pelimerkin, vaikka sama numero esiintyisi bingokortissa täydet kahdeksan kertaa. Jos kilpailijalla on bingokortissaan useampi kappale päivän tuloksensa osoittamaa numeroa, hän saa itse valita minkä niistä kohdalle pelimerkki asetetaan. Valinta on tehtävä seuraavan kierroksen deadlineen mennessä tai muuten se arvotaan.
Viimeisen kierroksen pelimerkit lisätään automaattisesti kilpailijan kannalta mahdollisimman edulliseen kohtaan.
Joka kierroksella spesiaalinumeroa lähimmäksi arvannut kilpailija saa yhden sijasta kaksi pelimerkkiä, tosin vain siinä tapauksessa, että bingokortista löytyy kaksi vapaata tuloksen osoittamaa numeroa.
HUOM: Mikäli kilpailija saa jollain kierroksella paremman tuloksen kuin 5 oikein, se oikeuttaa pelimerkkiin kohdassa 5.
T-pelimerkki
Bingokortin keskellä on T, joka on varsin keskeinen sijainti pelimerkille. Saadakseen pelimerkin T-kohtaan kilpailijan täytyy vastata oikein T-veikkaukseen kolme kertaa kauden aikana.
T-veikkaus järjestetään joka kierroksella ja siinä kysytään yksittäinen tilastollinen kysymys liittyen seuraavaan kierrokseen, kuten moniko kilpailijoista saa 2 oikein -tuloksen.
Mikäli viimeisellä kierroksella kukaan ei ole onnistunut saamaan T-pelimerkkiä, kaikki kaksi kertaa oikein vastanneet saavat sen tuolloin, mutta jos yksikin on saanut, ylimääräisiä ei jaeta.
Pelimerkkien pisteytys
Kilpailijat saavat joka kierroksella peruspisteitä sivupistepotin tuloksistaan niin, että yhdestä oikeasta numerosta saa yhden pisteen.
Lisäksi jokaisesta tienaamastaan pelimerkistä kilpailija saa sen peittämän numeron osoittaman määrän pisteitä. Käytännössä tämä tarkoittaa siis päivän peruspisteiden tuplaamista tai triplaamista, mikäli kilpailija on myös osunut lähimmäksi spesiaalinumeroa.
T-pelimerkistä kilpailija tienaa 6 pistettä.
Bingo ja kauden päättyminen
Kauden perimmäinen tarkoitus on pyrkiä saamaan bingo, ehkä toinenkin. Bingon saa kun omassa bingokortissa on viiden pelimerkin suora joko vaakatasossa, pystytasossa tai vinottain.
Kun kilpailija on saanut bingon, hän saa siitä välittömästi 10 pistettä palkinnoksi.
Kauden päätteeksi kaikki kilpailijoiden saamat bingot laitetaan paremmuusjärjestykseen niiden arvojen perusteella. Bingon arvo on sen muodostavien numeroiden summa. T lasketaan tässä tapauksessa pistearvonsa mukaan numeroksi 6.
Jos siis onnistut saamaan bingon esimerkiksi rivillä 2-3-T-0-4, sen arvo on tällöin 15.
Toisin sanoen pienemmillä numeroilla bingon arvo on heikompi, mutta niiden saaminen on helpompaa, sillä kyse on sivupistepotin tuloksista.
Viisi parasta bingoa tuottavat saajilleen lisäpisteitä seuraavalla tavalla:
1. +20p
2. +15p
3. +12p
4. +8p
5. +5p
Mikäli sama kilpailija saa useamman kuin yhden bingon, on hänen mahdollista saada useampi kuin yksi lisäpalkinto, mikäli useampi kuin yksi saaduista bingoista on riittävän hyvä top viitoseen.
Kun lisäpisteet on lisätty kokonaispisteisiin, eniten pisteitä kerännyt kilpailija voittaa kauden.
Mikäli kukaan ei ole saanut yhtään bingoa kymmenen kierroksen jälkeen, kausi jatkuu niin kauan kunnes joku saa bingon ja tienaa siitä 10+20 pistettä.
Yhteenveto
Joten nyt kun sitten ilmoittaudut mukaan kaudelle, laita ilmoittautumisviestiisi sivupistepotin numerot eli 10 numeroa väliltä 1-50, sekä yksi spesiaalinumero väliltä 101-200.
Lisäksi ilmoita myös bingokorttisi, jonka säännöt ovat vielä tässä tiivistettynä:
- 5x5 -ruudukko
- Vain numeroita 0-5, jokaista vähintään yksi kappale, enintään 8
- Ruudukon keskimmäiseen kohtaan ei tule numeroa vaan kirjain T
Lopuksi vastaa myös ensimmäiseen T-veikkaukseen, joka näkyy tämän ohjeviestin lopussa.
Olettaen, että järkevä määrä kilpailijoita on siihen mennessä saatu kasaan, kausi alkaa lauantaina 14. elokuuta.
**
Kierroksen 1 T-veikkaus:
Mikä on kierroksen 1 paras tulos?
Vs: Pistepotti CCLXVIII - Bingo!!!!
1
8
11
12
13
14
27
33
35
50
177
0 1 1 2 2
4 1 3 1 0
2 0 T 5 3
2 2 1 2 3
3 1 2 2 4
4 oikein
8
11
12
13
14
27
33
35
50
177
0 1 1 2 2
4 1 3 1 0
2 0 T 5 3
2 2 1 2 3
3 1 2 2 4
4 oikein
Jonttu-Ankka
Vs: Pistepotti CCLXVIII - Bingo!!!!
2
9
13
20
24
31
34
37
43
45
Spez 139.
---
2 1 3 2 0
1 2 1 0 2
4 3 T 3 4
2 0 2 1 3
1 2 2 3 5
3 oikein
9
13
20
24
31
34
37
43
45
Spez 139.
---
2 1 3 2 0
1 2 1 0 2
4 3 T 3 4
2 0 2 1 3
1 2 2 3 5
3 oikein
Sienilapsi
Vs: Pistepotti CCLXVIII - Bingo!!!!
23
25
28
29
33
37
40
41
42
43
Spesiaalinumero 155
2 3 1 3 2
1 2 3 1 5
2 2 T 3 1
0 1 1 2 3
2 1 1 4 2
3 oikein
25
28
29
33
37
40
41
42
43
Spesiaalinumero 155
2 3 1 3 2
1 2 3 1 5
2 2 T 3 1
0 1 1 2 3
2 1 1 4 2
3 oikein
Don Barks
Vs: Pistepotti CCLXVIII - Bingo!!!!
7
14
21
22
28
30
36
41
42
47
192
1 1 3 2 5
1 5 2 2 0
4 3 T 2 1
3 3 2 0 0
2 1 1 4 2
Kolme oikein
14
21
22
28
30
36
41
42
47
192
1 1 3 2 5
1 5 2 2 0
4 3 T 2 1
3 3 2 0 0
2 1 1 4 2
Kolme oikein
CottonJoel
Vs: Pistepotti CCLXVIII - Bingo!!!!
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Spezional 123
0 5 3 2 1
1 2 2 1 0
3 4 T 3 5
0 0 1 2 2
4 3 5 2 0
5 oikein
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Spezional 123
0 5 3 2 1
1 2 2 1 0
3 4 T 3 5
0 0 1 2 2
4 3 5 2 0
5 oikein
Kalamies
Vs: Pistepotti CCLXVIII - Bingo!!!!
Laskelmieni mukaan ilmoittautujia on tähän mennessä 5 kappaletta ja 5<6, joten tästä pääsemme lopputulokseen, jossa odottelemme, että joku löytäisi perille mahdollisimman pian.
Vs: Pistepotti CCLXVIII - Bingo!!!!
5
12
13
17
21
23
26
28
39
50
Spessu: 162
2 3 0 3 1
0 2 1 4 1
1 3 T 2 2
5 2 1 2 2
4 1 3 3 3
5 oikein
12
13
17
21
23
26
28
39
50
Spessu: 162
2 3 0 3 1
0 2 1 4 1
1 3 T 2 2
5 2 1 2 2
4 1 3 3 3
5 oikein
Oku Ankka
Vs: Pistepotti CCLXVIII - Bingo!!!!
Mainittakoon vielä se, että mikäli kilpailija ei deadlineen mennessä valitse sijaintia pelimerkilleen, se sijoitetaan satunnaiseen kohtaan ja sen tuottamista pisteistä vähennetään yksi piste.
**
Pistepotti CCLXVIII - Bingo!!!! - Kierros 1
Oikeat numerot:
2
10
14
15
18
22
24
28
37
47
Spesiaalinumero: 140
CottonJoel: 4 oikein
Sienilapsi: 3 oikein
Kalamies: 2 oikein
Don Barks: 2 oikein
Oku Ankka: 1 oikein
Jonttu-Ankka: 1 oikein
Spesiaalinumeroa lähimmäksi arvannut: Sienilapsi
T-veikkauksen tulokset:
Oikea vastaus: 4 oikein
Oikein vastanneet: Jonttu-Ankka
T-pelimerkkiin vaadittavat oikeat vastaukset:
Jonttu-Ankka: 1/3
CottonJoel: 0/3
Sienilapsi: 0/3
Kalamies: 0/3
Don Barks: 0/3
Oku Ankka: 0/3
Kilpailijoiden bingokortit kierroksen 1 jälkeen:
Jonttu-Ankka:
0 1 1 2 2
4 1 3 1 0
2 0 T 5 3
2 2 1 2 3
3 1 2 2 4
Sienilapsi:
2 1 3 2 0
1 2 1 0 2
4 3 T 3 4
2 0 2 1 3
1 2 2 3 5
Don Barks:
2 3 1 3 2
1 2 3 1 5
2 2 T 3 1
0 1 1 2 3
2 1 1 4 2
CottonJoel:
1 1 3 2 5
1 5 2 2 0
4 3 T 2 1
3 3 2 0 0
2 1 1 4 2
Kalamies:
0 5 3 2 1
1 2 2 1 0
3 4 T 3 5
0 0 1 2 2
4 3 5 2 0
Oku Ankka:
2 3 0 3 1
0 2 1 4 1
1 3 T 2 2
5 2 1 2 2
4 1 3 3 3
Kilpailijoiden pistetilanne kierroksen 1 jälkeen:
1. CottonJoel: 4p
2. Sienilapsi: 3p
3. Kalamies: 2p
=. Don Barks: 2p
5. Oku Ankka: 1p
=. Jonttu-Ankka: 1p
(HUOM: Pelimerkeistä tienattavat pisteet lisätään vasta sen jälkeen kun pelimerkit on lisätty bingokortteihin.)
Neljäs bingokausi on avattu ja CottonJoel aloittaa pistetilanteen johdossa saamalla heti avauskierroksella mukavan 4 oikein -tuloksen. Toisella sijalla on Sienilapsi ja jaetulla kolmossijalla Kalamies ja Don Barks.
Ensimmäiset pelimerkit on nyt myös tienattu, mutta ne on vielä sijoitettava paikalleen. Homman nimi on siis se, että kullakin teistä on nyt oikeus sijoittaa yksi pelimerkki mihin tahansa vapaaseen kohtaan omassa bingokortissanne, joka vastaa tämän kierroksen tulostanne. Jos siis sait esimerkiksi 2 oikein -tuloksen, voit sijoittaa pelimerkin yhden kakkosen päälle. Poikkeuksena on Sienilapsi, joka osui spessua lähimmäksi ja saa siksi sijoittaa kaksi pelimerkkiä, joista kummankin tulee toki täsmätä päivän tulokseen.
Voit ilmoittaa pelimerkkisi paikan kopioimalla oman bingokorttisi ja lisäämällä pelimerkin kohdalle kirjaimen X tai sanallisesti selittäen, kunhan selitys sitten myös on selkeä.
Lisäksi vastaa myös seuraavaan T-veikkaukseen, joka löytyy jälleen tämän viestin lopusta.
Huomisen deadline on klo 19:00.
Uusia numeroita aikaa laittaa jälleen huomiseen asti.
**
Kierroksen 2 T-veikkaus:
Nähdäänkö kierroksella 2 yhtään 0 oikein -tulosta?
**
Pistepotti CCLXVIII - Bingo!!!! - Kierros 1
Oikeat numerot:
2
10
14
15
18
22
24
28
37
47
Spesiaalinumero: 140
CottonJoel: 4 oikein
Sienilapsi: 3 oikein
Kalamies: 2 oikein
Don Barks: 2 oikein
Oku Ankka: 1 oikein
Jonttu-Ankka: 1 oikein
Spesiaalinumeroa lähimmäksi arvannut: Sienilapsi
T-veikkauksen tulokset:
Oikea vastaus: 4 oikein
Oikein vastanneet: Jonttu-Ankka
T-pelimerkkiin vaadittavat oikeat vastaukset:
Jonttu-Ankka: 1/3
CottonJoel: 0/3
Sienilapsi: 0/3
Kalamies: 0/3
Don Barks: 0/3
Oku Ankka: 0/3
Kilpailijoiden bingokortit kierroksen 1 jälkeen:
Jonttu-Ankka:
0 1 1 2 2
4 1 3 1 0
2 0 T 5 3
2 2 1 2 3
3 1 2 2 4
Sienilapsi:
2 1 3 2 0
1 2 1 0 2
4 3 T 3 4
2 0 2 1 3
1 2 2 3 5
Don Barks:
2 3 1 3 2
1 2 3 1 5
2 2 T 3 1
0 1 1 2 3
2 1 1 4 2
CottonJoel:
1 1 3 2 5
1 5 2 2 0
4 3 T 2 1
3 3 2 0 0
2 1 1 4 2
Kalamies:
0 5 3 2 1
1 2 2 1 0
3 4 T 3 5
0 0 1 2 2
4 3 5 2 0
Oku Ankka:
2 3 0 3 1
0 2 1 4 1
1 3 T 2 2
5 2 1 2 2
4 1 3 3 3
Kilpailijoiden pistetilanne kierroksen 1 jälkeen:
1. CottonJoel: 4p
2. Sienilapsi: 3p
3. Kalamies: 2p
=. Don Barks: 2p
5. Oku Ankka: 1p
=. Jonttu-Ankka: 1p
(HUOM: Pelimerkeistä tienattavat pisteet lisätään vasta sen jälkeen kun pelimerkit on lisätty bingokortteihin.)
Neljäs bingokausi on avattu ja CottonJoel aloittaa pistetilanteen johdossa saamalla heti avauskierroksella mukavan 4 oikein -tuloksen. Toisella sijalla on Sienilapsi ja jaetulla kolmossijalla Kalamies ja Don Barks.
Ensimmäiset pelimerkit on nyt myös tienattu, mutta ne on vielä sijoitettava paikalleen. Homman nimi on siis se, että kullakin teistä on nyt oikeus sijoittaa yksi pelimerkki mihin tahansa vapaaseen kohtaan omassa bingokortissanne, joka vastaa tämän kierroksen tulostanne. Jos siis sait esimerkiksi 2 oikein -tuloksen, voit sijoittaa pelimerkin yhden kakkosen päälle. Poikkeuksena on Sienilapsi, joka osui spessua lähimmäksi ja saa siksi sijoittaa kaksi pelimerkkiä, joista kummankin tulee toki täsmätä päivän tulokseen.
Voit ilmoittaa pelimerkkisi paikan kopioimalla oman bingokorttisi ja lisäämällä pelimerkin kohdalle kirjaimen X tai sanallisesti selittäen, kunhan selitys sitten myös on selkeä.
Lisäksi vastaa myös seuraavaan T-veikkaukseen, joka löytyy jälleen tämän viestin lopusta.
Huomisen deadline on klo 19:00.
Uusia numeroita aikaa laittaa jälleen huomiseen asti.
**
Kierroksen 2 T-veikkaus:
Nähdäänkö kierroksella 2 yhtään 0 oikein -tulosta?
Vs: Pistepotti CCLXVIII - Bingo!!!!
1 1 3 2 5
1 5 2 2 0
4 3 T 2 1
3 3 2 0 0
2 1 1 X 2
Nähdään 0 oikein -tulos
1 5 2 2 0
4 3 T 2 1
3 3 2 0 0
2 1 1 X 2
Nähdään 0 oikein -tulos
CottonJoel
Vs: Pistepotti CCLXVIII - Bingo!!!!
Merkki vasempaan yläkulmaan. Ei nähdä 0 oikein -tulosta.
Don Barks
Vs: Pistepotti CCLXVIII - Bingo!!!!
2 1 3 2 0
1 2 1 0 2
4 X T X 4
2 0 2 1 3
1 2 2 3 5
Ei näy nollia.
1 2 1 0 2
4 X T X 4
2 0 2 1 3
1 2 2 3 5
Ei näy nollia.
Sienilapsi
Vs: Pistepotti CCLXVIII - Bingo!!!!
2 3 0 3 X
0 2 1 4 1
1 3 T 2 2
5 2 1 2 2
4 1 3 3 3
Nähdään 0 oikein tulos
0 2 1 4 1
1 3 T 2 2
5 2 1 2 2
4 1 3 3 3
Nähdään 0 oikein tulos
Oku Ankka
Vs: Pistepotti CCLXVIII - Bingo!!!!
Pistepotti CCLXVIII - Bingo!!!! - Kierros 2
Oikeat numerot:
5
10
11
15
21
22
25
39
42
44
Spesiaalinumero: 181
Kalamies: 4 oikein
Oku Ankka: 3 oikein
CottonJoel: 3 oikein
Don Barks: 2 oikein
Jonttu-Ankka: 1 oikein
Sienilapsi: 0 oikein
Spesiaalinumeroa lähimmäksi arvannut: Jonttu-Ankka
T-veikkauksen tulokset:
Oikea vastaus: Kyllä
Oikein vastanneet: CottonJoel & Oku Ankka
T-pelimerkkiin vaadittavat oikeat vastaukset:
Jonttu-Ankka: 1/3
CottonJoel: 1/3
Oku Ankka: 1/3
Sienilapsi: 0/3
Kalamies: 0/3
Don Barks: 0/3
Kilpailijoiden bingokortit kierroksen 2 jälkeen:
Jonttu-Ankka:
0 1 1 2 2
4 1 3 1 0
2 0 T 5 3
2 2 X 2 3
3 1 2 2 4
Sienilapsi:
2 1 3 2 0
1 2 1 0 2
4 X T X 4
2 0 2 1 3
1 2 2 3 5
Don Barks:
X 3 1 3 2
1 2 3 1 5
2 2 T 3 1
0 1 1 2 3
2 1 1 4 2
CottonJoel:
1 1 3 2 5
1 5 2 2 0
4 3 T 2 1
3 3 2 0 0
2 1 1 X 2
Kalamies:
0 5 3 2 1
1 2 X 1 0
3 4 T 3 5
0 0 1 2 2
4 3 5 2 0
Oku Ankka:
2 3 0 3 X
0 2 1 4 1
1 3 T 2 2
5 2 1 2 2
4 1 3 3 3
Kilpailijoiden pistetilanne kierroksen 2 jälkeen:
1. CottonJoel: 11p
2. Sienilapsi: 9p
3. Kalamies: 8p
4. Don Barks: 6p
5. Oku Ankka: 5p
6. Jonttu-Ankka: 3p
Jokaisen kilpailijan bingokortista löytyy nyt ensimmäinen pelimerkki ja sen myötä Sienilapsi on tällä hetkellä lähimpänä ensimmäisen bingon saamista, sillä hän on ainoa, jolla pelimerkkejä on kaksi ja ne sattuvat olemaan samalla vaakarivillä.
Pistetilanteessa CottonJoel jatkaa johdossa, Sienilapsi toisena ja Kalamies kolmantena. Kärkikolmikko on siis sama kuin eilenkin, paitsi että Don Barks on pudonnut kelkasta neljänneksi.
Nyt sitten homman nimi on sama kuin eilenkin eli jokaisen tulee jälleen sijoittaa yksi pelimerkki haluamaansa kohtaan bingokortissaan, kunhan se täsmää omaan tämän päivän tulokseen. Jonttu-Ankka voi lisätä kaksi pelimerkkiä, koska hän osui spessua lähimmäksi. Ja tuttuun tapaan voit joko kopioida oman bingokorttisi tästä tulosviestistä ja lisätä X:n itse tai ilmoittaa sen sijainnin sanallisesti.
Ja muistakaa myös vastata uuteen T-veikkaukseen, joka löytyy jälleen tämän viestin lopusta.
Huomisen deadline on klo 19:00.
Uusia numeroita aikaa laittaa jälleen huomiseen asti.
**
Kierroksen 3 T-veikkaus:
Kuinka moni kilpailija saa kierroksella 3 huonomman tuloksen kuin kierroksella 2?
Oikeat numerot:
5
10
11
15
21
22
25
39
42
44
Spesiaalinumero: 181
Kalamies: 4 oikein
Oku Ankka: 3 oikein
CottonJoel: 3 oikein
Don Barks: 2 oikein
Jonttu-Ankka: 1 oikein
Sienilapsi: 0 oikein
Spesiaalinumeroa lähimmäksi arvannut: Jonttu-Ankka
T-veikkauksen tulokset:
Oikea vastaus: Kyllä
Oikein vastanneet: CottonJoel & Oku Ankka
T-pelimerkkiin vaadittavat oikeat vastaukset:
Jonttu-Ankka: 1/3
CottonJoel: 1/3
Oku Ankka: 1/3
Sienilapsi: 0/3
Kalamies: 0/3
Don Barks: 0/3
Kilpailijoiden bingokortit kierroksen 2 jälkeen:
Jonttu-Ankka:
0 1 1 2 2
4 1 3 1 0
2 0 T 5 3
2 2 X 2 3
3 1 2 2 4
Sienilapsi:
2 1 3 2 0
1 2 1 0 2
4 X T X 4
2 0 2 1 3
1 2 2 3 5
Don Barks:
X 3 1 3 2
1 2 3 1 5
2 2 T 3 1
0 1 1 2 3
2 1 1 4 2
CottonJoel:
1 1 3 2 5
1 5 2 2 0
4 3 T 2 1
3 3 2 0 0
2 1 1 X 2
Kalamies:
0 5 3 2 1
1 2 X 1 0
3 4 T 3 5
0 0 1 2 2
4 3 5 2 0
Oku Ankka:
2 3 0 3 X
0 2 1 4 1
1 3 T 2 2
5 2 1 2 2
4 1 3 3 3
Kilpailijoiden pistetilanne kierroksen 2 jälkeen:
1. CottonJoel: 11p
2. Sienilapsi: 9p
3. Kalamies: 8p
4. Don Barks: 6p
5. Oku Ankka: 5p
6. Jonttu-Ankka: 3p
Jokaisen kilpailijan bingokortista löytyy nyt ensimmäinen pelimerkki ja sen myötä Sienilapsi on tällä hetkellä lähimpänä ensimmäisen bingon saamista, sillä hän on ainoa, jolla pelimerkkejä on kaksi ja ne sattuvat olemaan samalla vaakarivillä.
Pistetilanteessa CottonJoel jatkaa johdossa, Sienilapsi toisena ja Kalamies kolmantena. Kärkikolmikko on siis sama kuin eilenkin, paitsi että Don Barks on pudonnut kelkasta neljänneksi.
Nyt sitten homman nimi on sama kuin eilenkin eli jokaisen tulee jälleen sijoittaa yksi pelimerkki haluamaansa kohtaan bingokortissaan, kunhan se täsmää omaan tämän päivän tulokseen. Jonttu-Ankka voi lisätä kaksi pelimerkkiä, koska hän osui spessua lähimmäksi. Ja tuttuun tapaan voit joko kopioida oman bingokorttisi tästä tulosviestistä ja lisätä X:n itse tai ilmoittaa sen sijainnin sanallisesti.
Ja muistakaa myös vastata uuteen T-veikkaukseen, joka löytyy jälleen tämän viestin lopusta.
Huomisen deadline on klo 19:00.
Uusia numeroita aikaa laittaa jälleen huomiseen asti.
**
Kierroksen 3 T-veikkaus:
Kuinka moni kilpailija saa kierroksella 3 huonomman tuloksen kuin kierroksella 2?
Vs: Pistepotti CCLXVIII - Bingo!!!!
X 3 1 3 2
1 X 3 1 5
2 2 T 3 1
0 1 1 2 3
2 1 1 4 2
3 kilpailijaa
Uusi spesiaalinro: 122
1 X 3 1 5
2 2 T 3 1
0 1 1 2 3
2 1 1 4 2
3 kilpailijaa
Uusi spesiaalinro: 122
Don Barks
Vs: Pistepotti CCLXVIII - Bingo!!!!
2 3 0 3 X
0 2 1 4 1
1 3 T 2 2
5 2 1 2 2
4 1 3 3 X
2 kilpailijaa
0 2 1 4 1
1 3 T 2 2
5 2 1 2 2
4 1 3 3 X
2 kilpailijaa
Oku Ankka
Vs: Pistepotti CCLXVIII - Bingo!!!!
0 X 1 2 2
4 X 3 1 0
2 0 T 5 3
2 2 X 2 3
3 1 2 2 4
Kahdelle huonompi kuin eilen
4 X 3 1 0
2 0 T 5 3
2 2 X 2 3
3 1 2 2 4
Kahdelle huonompi kuin eilen
Jonttu-Ankka
Sivu 1 / 4 • 1, 2, 3, 4
Similar topics
» Pistepotti CLXXXIX - Bingo!!
» Pistepotti CXVIII - Bingo!
» Pistepotti CCLXVII - Pistepotti Olympics 2021
» Pistepotti CCLXXVIII - Pistepotti Winter Olympics 2022
» Pistepotti LXXVI - Pistepotti Winter Olympics 2014
» Pistepotti CXVIII - Bingo!
» Pistepotti CCLXVII - Pistepotti Olympics 2021
» Pistepotti CCLXXVIII - Pistepotti Winter Olympics 2022
» Pistepotti LXXVI - Pistepotti Winter Olympics 2014
Sivu 1 / 4
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
|
|