Pistepotti
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Pistepotti CL - Retrospektio 150

+15
Mudcake779
Jonttu-Ankka
Akuhullu
Touhula
Ankkafani 10
CottonJoel
Oku Ankka
Arska
Yuk7on
Don Barks
Qwhlrt
Ton Roza
Kuutio-purkka
LäPä7*
Aku Vankkis
19 posters

Sivu 1 / 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas

Pistepotti CL - Retrospektio 150 Empty Pistepotti CL - Retrospektio 150

Viesti kirjoittaja Aku Vankkis Ti 25 Loka 2016, 18:51

Pistepotti CL - Retrospektio 150

Pistepotti on jälleen saapunut suuren virstanpylvään eteen. Tämä on tietysti myös kymmenes kausi omalla foorumillamme ja viidennentoista kausikymmenyksen huipennus, mutta ennen kaikkea tämä on sadasviideskymmenes kausi ja sen verran mukava tasaluku, että sitä sietää juhlia hieman tavanomaista suuremmin menoin.

Tämä suuri juhlakausi kestää tällä kertaa 16 kierrosta ja tarkoituksena on käydä läpi Pistepotin koko historia kronologisessa järjestyksessä aina tähän päivään saakka. Tämä tapahtuu siten, että jokaiselta viideltätoista kausikymmenykseltä on valittu yksi kausi, joka toteutetaan nyt uudelleen yhden kierroksen mittaisena versiona. Viimeinen kuudestoista kierros on sitten ihan omanlaisensa spesiaali päätös juhlakaudelle. Toisin sanoen jokainen kierros on siis erilainen ja arvattavia numeroitakin tulee hieman enemmän kuin tavallisesti.

Kautta varten on arvattava seuraavanlaiset numerot:

1) 20 numeroa väliltä 1-100 (perussysteemi)
2) 10 numeroa väliltä 1-50 (sivupistepotti)
3) 1 spesiaalinumero väliltä 1-1000

Lisäksi koko kauden ajan käytössä on ns. etusysteemi. Joka päivä arvotaan yksi etunumero ja mikäli kilpailijan arvatuista numeroista löytyy kyseinen etunumero, hän saa seuraavalle kierrokselle käyttöönsä edun, jonka tarkempi sisältö paljastetaan aina edellisen kierroksen lopussa. Edun kuitenkin voi lopullisesti ottaa käyttöön vain ilmoittamalla siitä topicissa ennen deadlinea. Etunumero arvotaan yleensä perussysteemin numeroista, mutta joskus myös sivupistepotin, mikäli kierroksella ei arvota perussysteemin numeroita tai mikäli niin on etukäteen ilmoitettu.

Numeroita ei voi vaihtaa kauden aikana, joten mieti tarkasti, millaiset numerot arvaat kun ilmoittaudut, sillä ne pysyvät voimassa loppuun asti. Useat kierroksista vaativat kuitenkin aktiivisuutta, joten kausi ei varmasti tule hiljainen olemaan.

Jokaisella kierroksella kerätään siis pisteitä jollain tavalla ja kuudentoista kierroksen jälkeen kauden voittaa luonnollisesti se kilpailija, jolla on eniten pisteitä.

Alla on tarkempi selostus siitä, mitä milläkin kierroksella tulee tapahtumaan.

**

1. kierros (1. kk / kausi 7)

Arvotaan perussysteemin numerot. Kilpailijat jaetaan kahteen joukkueeseen arpomalla. Joukkue, jonka jäsenten yhteistulos on parempi, voittaa ja kaikkien voittajajoukkueen jäsenten päivän pisteet tuplataan, häviäjät saavat pisteensä normaalisti yksinkertaisina.

2. kierros (2. kk / kausi 12)

Tuiki tavallinen kierros, jolloin arvotaan sivupistepotin numerot ja yksi kahden pisteen arvoinen bonusnumero.

3. kierros (3. kk / kausi 28: Suuri koodinmurto)

Arvotaan perussysteemin numerot. Kilpailijat yrittävät ratkaista viisikirjaimista koodia niin, että he saavat yhden kirjaimen jokaisesta oikeasta numerostaan. Jokainen saatu kirjain on 50% todennäköisyydellä koodisanaan sopiva oikea kirjain ja samalla todennäköisyydellä väärä. Kilpailijat saavat pisteitä sen mukaan, kuinka lähelle he pääsevät koodin ratkaisemisessa. Huippupisteet on luvassa, mikäli joku onnistuu ratkaisemaan koodin.

4. kierros (4. kk / kausi 37: Neljä elementtiä)

Arvotaan perussysteemin numerot. Kilpailijat jaetaan arpomalla neljään elementtiin (vesi, tuli, maa ja ilma) ja kierroksen 3 lopussa ilmoitetaan, kuka on arvottu minkäkin elementin johtajaksi. Johtajan tulee lähettää minulle yksityisviestillä tieto siitä, mitä taikakiveä (tarkemmat tiedot julkaistaan elementtijaon yhteydessä) oma elementti käyttää ja mihin toiseen elementtiin se kohdistuu.

Taikakivet ovat siis välineitä, joilla muita elementtejä sabotoidaan. Itse kierroksella taikakivien vaikutus otetaan huomioon ja lopulta parhaimman yhteistuloksen saanut elementti voittaa. Voittajaelementin jäsenet saavat päivän pisteensä 2,5-kertaisina. Toiseksi tulleet saavat 1,5-kertaisina, kolmanneksi tulleet normaalisti yksinkertaisina ja viimeiseksi jääneiden pisteet puolittuvat.

5. kierros (5. kk / kausi 42: Kalajuttu)

Arvotaan kahdet eri perussysteemin numerot ja yhdet sivupistepotin numerot. Jokaisen kolmen tuloksen perusteella kilpailija saa kalastettua jonkin kalan ja kalojen muodostama yhdistelmä määrittelee paljonko pisteitä kilpailija tältä kierrokselta tienaa. Tarkemmat yhdistelmät ja lista kaloista julkaistaan kierroksen 4 lopussa.

6. kierros (6. kk / kausi 58: Rulettia itänaapurista)

Arvotaan sivupistepotin numerot. Kilpailijat jaetaan arpomalla kauden osallistujamäärästä riippuen 3-4 pelipöytään (jokaisessa pöydässä 4-5 kilpailijaa), joissa pelataan venäläistä rulettia. Jokaisella pelikierroksella ase laukeaa yhden pöydässä olevan kilpailijan kohdalla ja tämä putoaa pelistä.

Ensimmäisellä kierroksella pudonnut ei saa mitään. Toisella kierroksella pudonnut saa puolet jackpotista eli pöydässä olevien kilpailijoiden yhteistuloksesta. Kolmannella kierroksella pudonnut ja mikäli kilpailijoita on pöydässä viisi myös neljännellä kierroksella pudonnut saa 75% jackpotista. Viimeinen mukana oleva kilpailija korjaa pisteitä koko jackpotin verran.

7. kierros (7. kk / kausi 68: Eurooppataisto)

Arvotaan perussysteemin numerot. Kukin kilpailija saa pelattavakseen yhden Euroopan valtion, jolla sen todellisesta koosta välittämättä on viisi aluetta. Edellisen kierroksen jälkeen kilpailijat saavat suorittaa kukin kolme hyökkäystä muiden kilpailijoiden alueille (tarkemmat ohjeet kun kierros on ajankohtainen) ja paremman tuloksen saava voittaa taistelun ja saa pitää alueen, josta taisteltiin. Tasatilanteessa puolustaja voittaa aina.

Taisteluiden jälkeen kilpailijoiden päivän pisteet kerrotaan alueiden määrän mukaisella kertoimella: jos kilpailijalla on 8 aluetta (maksimi), hän saa pisteet kolminkertaisena. Jos alueita on 6-7, pisteet tulevat kaksinkertaisena. Jos alueita on 4-5, pisteet tulevat normaalisti yksinkertaisena, 1-3 puolitettuina ja jos joku onnistuu menettämään kaikki alueensa, hänelle ei ropise pisteitä lainkaan.

8. kierros (8. kk / kausi 74: Rahavuorten ruhtinas)

Arvotaan perussysteemin numerot, sivupistepotin numerot sekä yksi numero väliltä 1-1000. Kilpailijoiden tehtävänä on yrittää kierroksen aikana tienata mahdollisimman paljon rahaa. Lähtösummana kullakin kilpailijalla on 50 000 €. Heille tarjotaan mahdollisuus neljään eri siirtoon, joista kaksi he voivat tehdä. Kukin siirroista voi - riippuen kilpailijan tuloksista sekä yleisestä tuurista - joko tuottaa rahaa tai viedä sitä.

Kilpailijat saavat pisteitä siten, että eniten rahaa tienannut saa kilpailijoiden määrän verran pisteitä, toiseksi eniten tienannut yhden vähemmän jne. kunnes lopulta pienimpään rahasummaan jäänyt saa vain yhden pisteen. Tarkemmat siirrot ja ohjeet paljastetaan kun kierros on ajankohtainen.

9. kierros (9. kk / kausi 90: Ääniharava)

Arvotaan perussysteemin numerot. Kukin kilpailija saa kierroksen 8 perussysteemin tuloksen perusteella antaa muille kilpailijoille niin monta ääntä kuin itse sai oikeita numeroita (esim. 4 oikein = 4 ääntä). Äänet annetaan yksityisviestillä ja ne voi jakaa valitsemallaan tavalla usean kilpailijan kesken tai vaikka antaa kaikki yhdelle ja samalle, rajoituksia ei ole.

Kierroksen 9 perussysteemin tulos antaa kilpailijoille vasta-ääniä yhden per oikea numero. Nämä vasta-äänet vähentävät kilpailijaan kohdistettuja varsinaisia ääniä yhden per vasta-ääni. Mikäli varsinaisia ääniä ei ole, vasta-äänet antavat miinusääniä niin, että kilpailija menee äänissä pakkasen puolelle.

Kilpailijat saavat pisteitä päivän tuloksestaan siten, että viisi eniten ääniä saanutta eivät saa pisteitä lainkaan ja loput ääniä saaneista saavat pisteensä puolitettuna. Sen sijaan kaikki ne, jotka ovat päässeet pakkasen puolelle saavat pisteensä tuplana ja kaikista eniten pakkasella oleva 2,5-kertaisena.

10. kierros (10. kk / kausi 98: Osasto 666)

Arvotaan perussysteemin numerot ja sivupistepotin numerot. Jokainen kilpailijoista valitsee ennen kierrosta ilmoitettavista tappavista taudeista yhden ja alkaa valelääkärin asemassa hoitaa kyseiseen tautiin sairastunutta potilasta tekemällä potilaalle hieman kyseenalaisia toimenpiteitä. Kilpailijat saavat pisteitä kierroksen 8 tyyliin, mutta paremmuus määritellään siten, kuka sai aikaan eniten vahinkoa. Tarkemmat toimenpiteet ja taudit ilmoitetaan kun kierros on ajankohtainen.

11. kierros (11. kk / kausi 101: IC ittopetsiP)

Arvotaan perussysteemin ja sivupistepotin numerot. Kilpailijat laitetaan huonommuusjärjestykseen yhteistuloksen (perus+sivu) perusteella ja sen jälkeen heille jaetaan pisteitä siten, että huonoimman tuloksen saanut saa parhaimman tuloksen saaneen pisteet, toiseksi huonoin saa toiseksi parhaan pisteet jne. kunnes lopulta parhaimman tuloksen saanut saa huonoimman tuloksen saaneen pisteet.

12. kierros (12. kk / kausi 118: Bingo!)

Arvotaan 4 x sivupistepotin numerot, sekä yksi spesiaalinumero väliltä 1-1000. Ennen tätä kierrosta kilpailijoiden tulee arvata itselleen bingorivi, joka koostuu neljästä sivupistepotin tuloksesta, jotka he uskovat saavansa. Rivissä voi olla mitä tahansa tuloksia ja voi myös olla useita samoja tuloksia. Jokaisesta oikein menneestä arvauksesta saat yhden pelimerkin viisinumeroiseen bingoriviisi - kuitenkin jos arvaat neljä kertaa 2 oikein ja saat vain yhden 2 oikein -tuloksen, saat pelimerkin vain yhteen ruutuun, et neljään.

Viidennen ruudun pelimerkin saavat kaikki ne, jotka arvaavat oikeaa spessua sadan numeron päähän tai lähemmäs.

Kilpailijat saavat pisteitä siten, että kaikki heidän neljä sivupistepotin tulostaan lasketaan yhteen ja saatu yhteistulos kerrotaan bingoriviin saaduista pelimerkeistä tulevalla kertoimella:

0 pelimerkkiä: 0,5x
1 pelimerkki: 1x
2 pelimerkkiä: 1,5x
3 pelimerkkiä: 2x
4 pelimerkkiä: 2,5x
5 pelimerkkiä: 3x

13. kierros (13. kk / kausi 129: Onnettaren suosikit)

Arvotaan perussysteemin numerot. Pelataan Fortuna-peliä, jossa kullakin kilpailijalla on vain yksi kuula käytössään. Heidän on ennen kierrosta ilmoitettava, mitä viidestä mahdollisesta pistealueesta yrittävät: 50, 75, 100, 125 vai 150. Jokainen päivän oikea numero lisää kilpailijan onnistumisen todennäköisyyttä 12,5 prosenttiyksikköä ja onnistumiset arvotaan todennäköisyyksien mukaan.

Mikäli kilpailija onnistuu, hän saa päivän peruspisteidensä lisäksi yrittämänsä pistemäärän jaettuna kymmenellä (esim. jos yritti pistemäärää 125 ja onnistui, saa 12,5 lisäpistettä). Kuitenkin mikäli kilpailija epäonnistuu, hän menettää saman määrän pisteitä, jolloin päivän pisteet todennäköisesti menevät pakkasen puolelle.

14. kierros (14. kk / kausi 139: Pistepotin ABC)

Arvotaan perussysteemin numerot. Jokainen kilpailija valitsee edellisen kierroksen päätteeksi 10 kirjainta (korkeintaan 2 kpl samaa kirjainta) ja tällä kierroksella kukin kilpailija saa perussysteemin tuloksensa verran kirjaimia. Kirjaimet valitaan hänelle siinä järjestyksessä kuin hän ne edellisellä kierroksella ilmoitti, eli jos tulos on 5 oikein, hän saa viisi ensimmäistä kirjainta listastaan.

Jokaiselle kirjaimelle arvotaan pistemäärä 1-5. Kilpailija saa sen verran pisteitä kuin hänen saamansa kirjaimet tuottavat yhteensä.

15. kierros (15. kk / kausi 148: Presidenttipeliä)

Arvotaan perussysteemin numerot. Kilpailijat jaetaan kolmeen puolueeseen (demokraattinen puolue, republikaaninen puolue ja libertaaripuolue) ja kunkin kilpailijan tulee antaa kannatuspisteitä yhdelle oman puolueensa jäsenelle edellisen kierroksen jälkeen. Kukaan ei kuitenkaan tiedä, montako kannatuspistettä antaa, sillä joudut sokkona antamaan kierroksen 15 pisteesi, vaikka et tiedä, minkä tuloksen tulet saamaan.

Kunkin puolueen eniten kannatuspisteitä saanut kilpailija saa päivän pisteensä (ei siis kannatuspisteitä, vaan kierroksen 15 perussysteemin tuloksen tuomat pisteet) tuplana. Kaikki muut saavat pisteensä normaalisti.

16. kierros (spesiaali)

Tämän kierroksen sisältö paljastetaan vasta kierroksen 15 jälkeen.

**

Joten nyt kun sitten ilmoittaudut mukaan kaudelle, laita ohjeiden mukaan ilmoittautumisviestiisi sekä perussysteemin numerot (20 numeroa väliltä 1-100) että myös sivupistepotin numerot (10 numeroa väliltä 1-50) ja yksi spesiaalinumero väliltä 1-1000, kaksi ensimmäistä luonnollisesti numerojärjestyksessä.

Kausi alkaa lauantaina 29. lokakuuta olettaen, että vähintään se 14 ilmoittautumista on siihen mennessä tullut. Tämä on suuri juhlakausi, joten kaikki mukaan siis!
Aku Vankkis
Aku Vankkis
Admin


http://pistepotti.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pistepotti CL - Retrospektio 150 Empty Vs: Pistepotti CL - Retrospektio 150

Viesti kirjoittaja LäPä7* Ti 25 Loka 2016, 19:07

5,
10,
15,
20,
25,
30,
35,
40,
45,
50,
55,
60,
65,
70,
75,
80,
85,
90,
95,
100
----
5,
10,
15,
20,
25,
30,
35,
40,
45,
50
----
500
LäPä7*
LäPä7*


Takaisin alkuun Siirry alas

Pistepotti CL - Retrospektio 150 Empty Vs: Pistepotti CL - Retrospektio 150

Viesti kirjoittaja Kuutio-purkka Ti 25 Loka 2016, 19:23

46-65

36-45

666
Kuutio-purkka
Kuutio-purkka


Takaisin alkuun Siirry alas

Pistepotti CL - Retrospektio 150 Empty Vs: Pistepotti CL - Retrospektio 150

Viesti kirjoittaja Ton Roza Ti 25 Loka 2016, 19:33

1) 20 numeroa väliltä 1-100 (perussysteemi)
1
5
12
16
22
24
31
35
42
46
55
59
60
63
67
73
87
89
99
100

2) 10 numeroa väliltä 1-50 (sivupistepotti)
1
5
12
16
22
23
34
38
45
48

3) 1 spesiaalinumero väliltä 1-1000
725
Ton Roza
Ton Roza


Takaisin alkuun Siirry alas

Pistepotti CL - Retrospektio 150 Empty Vs: Pistepotti CL - Retrospektio 150

Viesti kirjoittaja Qwhlrt Ti 25 Loka 2016, 20:11

1) 20 numeroa väliltä 1-100 (perussysteemi)
5
7
11
15
22
25
31
34
42
47
55
59
63
70
73
85
89
92
99
100

2) 10 numeroa väliltä 1-50 (sivupistepotti)
1
5
11
15
27
23
38
43
47
49

3) 1 spesiaalinumero väliltä 1-1000
200

Qwhlrt


Takaisin alkuun Siirry alas

Pistepotti CL - Retrospektio 150 Empty Vs: Pistepotti CL - Retrospektio 150

Viesti kirjoittaja Don Barks Ke 26 Loka 2016, 14:50

1) 20 numeroa väliltä 1-100 (perussysteemi)
2
5
7
15
17
34
37
39
43
47
56
58
59
64
69
78
79
80
93
100
2) 10 numeroa väliltä 1-50 (sivupistepotti)
3
6
9
11
25
34
41
44
47
50
3) 1 spesiaalinumero väliltä 1-1000
899
Don Barks
Don Barks


Takaisin alkuun Siirry alas

Pistepotti CL - Retrospektio 150 Empty Vs: Pistepotti CL - Retrospektio 150

Viesti kirjoittaja Yuk7on Ke 26 Loka 2016, 17:10

2
7
12
17
22
27
32
37
42
47
52
57
62
67
72
77
82
87
92
97
-
2
7
12
17
22
27
32
37
42
47
-
472
Yuk7on
Yuk7on


Takaisin alkuun Siirry alas

Pistepotti CL - Retrospektio 150 Empty Vs: Pistepotti CL - Retrospektio 150

Viesti kirjoittaja Arska Ke 26 Loka 2016, 17:16

20-39

70-79

222
Arska
Arska


Takaisin alkuun Siirry alas

Pistepotti CL - Retrospektio 150 Empty Vs: Pistepotti CL - Retrospektio 150

Viesti kirjoittaja Oku Ankka Ke 26 Loka 2016, 18:56

32-51

17-26

564
Oku Ankka
Oku Ankka


Takaisin alkuun Siirry alas

Pistepotti CL - Retrospektio 150 Empty Vs: Pistepotti CL - Retrospektio 150

Viesti kirjoittaja CottonJoel Ke 26 Loka 2016, 19:33

Numerot:
1,
5,
7,
10,
11,
17,
22,
28,
35,
43,
50,
57,
62,
66,
67,
76,
89,
90,
93,
100.

Sivupistepotin numerot:
5,
13,
16,
27,
28,
30,
39,
42,
46,
49.

Spesiaalinumero: 737

CottonJoel


Takaisin alkuun Siirry alas

Pistepotti CL - Retrospektio 150 Empty Vs: Pistepotti CL - Retrospektio 150

Viesti kirjoittaja Ankkafani 10 Ke 26 Loka 2016, 21:00

Perussysteemi
1
6
9
13
17
20
25
32
38
44
47
56
61
64
70
78
79
84
92
98
Sivupistepotti
4
8
12
18
23
28
32
37
40
45
Spesiaalinumero: 296

Ankkafani 10


Takaisin alkuun Siirry alas

Pistepotti CL - Retrospektio 150 Empty Vs: Pistepotti CL - Retrospektio 150

Viesti kirjoittaja Touhula Ke 26 Loka 2016, 22:58

2
9
12
14
23
28
30
34
35
42
46
53
54
67
69
76
79
81
84
90

1
8
12
19
22
27
32
36
42
49

445
Touhula
Touhula


Takaisin alkuun Siirry alas

Pistepotti CL - Retrospektio 150 Empty Vs: Pistepotti CL - Retrospektio 150

Viesti kirjoittaja Akuhullu To 27 Loka 2016, 07:21

60-79
15-24
676

Akuhullu


Takaisin alkuun Siirry alas

Pistepotti CL - Retrospektio 150 Empty Vs: Pistepotti CL - Retrospektio 150

Viesti kirjoittaja Jonttu-Ankka To 27 Loka 2016, 10:17

15
23
25
26
32
34
37
39
42
44
49
51
62
65
68
73
76
83
90
93

3
5
9
15
16
17
29
35
36
38

777
Jonttu-Ankka
Jonttu-Ankka


Takaisin alkuun Siirry alas

Pistepotti CL - Retrospektio 150 Empty Vs: Pistepotti CL - Retrospektio 150

Viesti kirjoittaja Mudcake779 To 27 Loka 2016, 16:58

Pää
2
6
15
16
24
33
46
48
55
59
73
77
83
82
89
93
94
96
98
100

Sivu
2
5
9
13
18
19
24
26
39
45

spesiaali 720
Mudcake779
Mudcake779


http://madchat.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pistepotti CL - Retrospektio 150 Empty Vs: Pistepotti CL - Retrospektio 150

Viesti kirjoittaja Sienilapsi Pe 28 Loka 2016, 04:07

1
8
12
20
23
28
31
39
42
46
49
55
60
65
67
73
78
83
89
92

--

3
6
15
21
23
29
33
38
45
48

--

318
Sienilapsi
Sienilapsi


Takaisin alkuun Siirry alas

Pistepotti CL - Retrospektio 150 Empty Vs: Pistepotti CL - Retrospektio 150

Viesti kirjoittaja Tuoppi Pe 28 Loka 2016, 08:22

11-15, 22-26, 44-48, 61-64 ja 82

*

4
9
13
18
22
27
33
37
38
46

*

420
Tuoppi
Tuoppi


Takaisin alkuun Siirry alas

Pistepotti CL - Retrospektio 150 Empty Vs: Pistepotti CL - Retrospektio 150

Viesti kirjoittaja Aku Vankkis Pe 28 Loka 2016, 20:05

Kierroksen 1 joukkuejako:

Team Theta (T):

kuutio-purkka
Qwhlrt
Yuk7on
Arska
Oku Ankka
Jonttu-Ankka
Mudcake779
Tuoppi

Team Iota (I):

LäPä7*
Ton Roza
Don Barks
CottonJoel
Ankkafani 10
Touhula
Akuhullu
Sienilapsi

**

Tuossa on siis ensimmäistä kierrosta varten arvotut joukkueet. Huomenna siis kisataan yksinkertaisesti joukkueiden yhteistuloksista. Etuja ei ole käytössä vielä avauskierroksella, mutta huomenna etunumeron saavat voivat hankkia itselleen edun seuraavaa kierrosta varten sitten.

Vielä toki mahtuu ilmoittautumaan mukaan, aina huomiseen klo 13:00 saakka. Mikäli joku yksittäinen ilmoittautuja vielä tulee, hänet arvotaan jompaankumpaan joukkueeseen ja huomenna yhtä satunnaisesti arvottua enemmistöjoukkueen jäsentä ei lasketa mukaan yhteistulokseen (mutta hän toki saa myös palkinnon mikäli joukkue voittaa).
Aku Vankkis
Aku Vankkis
Admin


http://pistepotti.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pistepotti CL - Retrospektio 150 Empty Vs: Pistepotti CL - Retrospektio 150

Viesti kirjoittaja Muumi Ankka Pe 28 Loka 2016, 21:24

Perus:
1
4
8
12
18
23
29
33
38
45
47
50
56
61
69
72
75
83
90
94

Sivu:
3
8
14
19
25
27
30
36
41
48

Spesiaali: 339
Muumi Ankka
Muumi Ankka


Takaisin alkuun Siirry alas

Pistepotti CL - Retrospektio 150 Empty Vs: Pistepotti CL - Retrospektio 150

Viesti kirjoittaja Aku Vankkis La 29 Loka 2016, 15:14

Muumi Ankka arvottiin Team Iotaan. Koska joukkueessa on yhden kilpailijan ylivoima, heistä yksi arvottu jää pois haasteesta (mutta saa toki palkinnon mikäli joukkue voittaa) ja hän on LäPä7*.

Pistepotti CL - Retrospektio 150 - Kierros 1/16 (Ensimmäinen kausikymmenys, kausi 7)

Oikeat numerot:

5
6
9
14
15
16
19
22
27
28
48
49
51
61
66
69
71
75
81
87

Etunumero: 59

Tuoppi (T): 5 oikein
Akuhullu (I): 5 oikein
Touhula (I): 5 oikein
Mudcake779 (T): 4 oikein + etunumero
Ton Roza (I): 4 oikein + etunumero
kuutio-purkka (T): 4 oikein + etunumero
CottonJoel (I): 4 oikein
Don Barks (I): 3 oikein + etunumero
Qwhlrt (T): 3 oikein + etunumero
Muumi Ankka (I): 3 oikein
Jonttu-Ankka (T): 3 oikein
Ankkafani 10 (I): 3 oikein
Oku Ankka (T): 3 oikein
Arska (T): 3 oikein
Yuk7on (T): 3 oikein
LäPä7* (I): 3 oikein
Sienilapsi (I): 2 oikein

Joukkuekilpailun lopputulos:

Team Iota: 29 oikein
Team Theta: 28 oikein

Team Iota voittaa taiston yhden oikean numeron erolla ja kaikki sen jäsenet saavat tämän päivän pisteensä tuplana. Hävinneen joukkueen jäsenet saavat pisteensä normaalisti yksinkertaisina.

Kilpailijoiden pistetilanne kierroksen 1/16 jälkeen:

1. Touhula: 10p
=. Akuhullu: 10p
3. Ton Roza: 8p
=. CottonJoel: 8p
5. Don Barks: 6p
=. Muumi Ankka: 6p
=. LäPä7*: 6p
=. Ankkafani 10: 6p
9. Tuoppi: 5p
10. Mudcake779: 4p
=. kuutio-purkka: 4p
=. Sienilapsi: 4p
13. Qwhlrt: 3p
=. Jonttu-Ankka: 3p
=. Oku Ankka: 3p
=. Arska: 3p
=. Yuk7on: 3p

Näin alkaa siis Pistepotin kaikkien aikojen 150. kausi ja ensimmäisenä palattiin ensimmäiselle kausikymmenykselle kauteen 7, joka oli Pistepotin historian ensimmäinen joukkuekausi. Kukaan tällä kaudella mukana olevista kilpailijoista ei ollut alkuperäisellä kaudella mukana, mutta se on silti merkittävä osa kilpailun historiaa.

Ensimmäisen kierroksen jälkeen pistetilanteessa jaetulla ykkössijalla ovat Touhula ja Akuhullu. Myös kolmossija on jaettu ja siltä löytyvät Ton Roza ja CottonJoel. Luonnollisesti Team Iotassa olleet dominoivat kärkeä tällä hetkellä, mutta erot ovat tuplauksista huolimatta pieniä, sillä kierroksen taso oli heikko ja paras tuloskin vain 5 oikein.

Huomenna sitten sukelletaan toiselle kausikymmenykselle, kauteen 12, jolloin Ton Roza teki debyyttinsä Pistepotissa. Kyseessä on hyvin simppeli kierros eli sivupistepotti arvotaan ja mukana 2 pisteen bonusnumero, ei joukkueita tai mitään muutakaan erikoista.

Huomisen kierroksen etu on kaksi ylimääräistä pistettä. Mikäli sait tänään etunumeron, voit saada tuon edun itsellesi ilmoittamalla topicissa käyttäväsi edun. Aikaa on huomiseen deadlineen, klo 13:00 saakka.

Numeroita ei siis kauden aikana vaihdeta, mutta siirtoja on luvassa tulevilla kierroksilla.
Aku Vankkis
Aku Vankkis
Admin


http://pistepotti.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pistepotti CL - Retrospektio 150 Empty Vs: Pistepotti CL - Retrospektio 150

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa