Pistepotti CC - Kahdessadas sinfonia
+12
Oku Ankka
Ankkafani 10
Yuk7on
Arska
Touhula
Sienilapsi
Ganducka
Kalamies
Ton Roza
Don Barks
Muumi Ankka
Xatalos
16 posters
Sivu 4 / 29
Sivu 4 / 29 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 16 ... 29
Vs: Pistepotti CC - Kahdessadas sinfonia
1888-1897
1930-1939 (pääsarja)
1975-1984
2003-2012
energia 180
1930-1939 (pääsarja)
1975-1984
2003-2012
energia 180
Touhula
Vs: Pistepotti CC - Kahdessadas sinfonia
1877-1886
1939-1948
1972-1981
1991-2000 (pääsarja)
Energianumero: 58
1939-1948
1972-1981
1991-2000 (pääsarja)
Energianumero: 58
CottonJoel
Vs: Pistepotti CC - Kahdessadas sinfonia
1832-1841 (pääsarja)
1866-1875
1899-1908
1950-1959
170
1866-1875
1899-1908
1950-1959
170
Muumi Ankka
Vs: Pistepotti CC - Kahdessadas sinfonia
1848-1857 (pääsarja)
1900-1909
1972-1981
1997-2006
99
1900-1909
1972-1981
1997-2006
99
Jonttu-Ankka
Vs: Pistepotti CC - Kahdessadas sinfonia
Pistepotti CC - Kahdessadas sinfonia - Prelude: 1818, kierros 3/3 (3/40)
Oikeat numerot:
1818
1821
1828
1830
1831
1840
1841
1847
1855
1856
1858
1861
1869
1872
1873
1874
1875
1885
1889
1890
1895
1901
1908
1915
1923
1927
1934
1935
1942
1946
1948
1951
1954
1957
1964
1980
1987
1989
1991
1996
Muumi Ankka (N): 12 oikein (2 pääsarjassa)
Sienilapsi (T): 9 oikein (3 pääsarjassa)
Ankanpoika (N): 9 oikein (2 pääsarjassa)
Ankkafani 10 (M): 8 oikein (2 pääsarjassa)
Xatalos (N): 8 oikein (2 pääsarjassa)
Ganducka (N): 8 oikein (1 pääsarjassa)
Oku Ankka (N): 7 oikein (3 pääsarjassa)
Don Barks (T): 7 oikein (3 pääsarjassa)
CottonJoel (T): 7 oikein (2 pääsarjassa)
Kalamies (M): 6 oikein (3 pääsarjassa)
Touhula (T): 6 oikein (2 pääsarjassa)
Ton Roza (M): 6 oikein (0 pääsarjassa)
Jonttu-Ankka (T): 5 oikein (2 pääsarjassa)
Arska (M): 5 oikein (2 pääsarjassa)
Yuk7on (M): 4 oikein (0 pääsarjassa)
Oikea energianumero: 178
Viisi energianumeroa lähimmäksi arvannutta: Touhula, Ton Roza, Muumi Ankka, Don Barks & Xatalos (+1% aikaenergiaa jokaiselle)
Osan lopputulokset ryhmittäin:
Menneisyys (M):
1. Ankkafani 10: 32p (+7 lisäpistettä)
2. Kalamies: 31p (+5 lisäpistettä)
3. Arska: 28p (+3 lisäpistettä)
4. Ton Roza: 27p
5. Yuk7on: 21p
Nykyisyys (N):
1. Ganducka: 36p (+7 lisäpistettä)
2. Xatalos: 35p (+5 lisäpistettä)
3. Oku Ankka: 31p (+3 lisäpistettä)
=. Ankanpoika: 31p (+3 lisäpistettä)
5. Muumi Ankka: 30p
Tulevaisuus (T):
1. Don Barks: 35p (+7 lisäpistettä)
2. Touhula: 33p (+5 lisäpistettä)
3. CottonJoel: 31p (+3 lisäpistettä)
4. Sienilapsi: 30p
5. Jonttu-Ankka: 26p
Kilpailijoiden kokonaispistetilanne osan 1/8 jälkeen:
1. Ganducka: 43p (0%)
2. Don Barks: 42p (1%)
3. Xatalos: 40p (2%)
4. Ankkafani 10: 39p (0%)
5. Touhula: 38p (2%)
6. Kalamies: 36p (0%)
7. Oku Ankka: 34p (2%)
=. Ankanpoika: 34p (0%)
=. CottonJoel: 34p (0%)
10. Arska: 31p (2%)
11. Sienilapsi: 30p (1%)
=. Muumi Ankka: 30p (2%)
13. Ton Roza: 27p (2%)
14. Jonttu-Ankka: 26p (1%)
15. Yuk7on: 21p (0%)
(Sulkuihin merkitty kilpailijan tähän mennessä keräämä aikaenergia.)
Prelude päättyy tähän kolmanteen kierrokseen ja ensimmäiset lisäpisteet jaetaan. Menneisyydessä voittoon nousee Ankkafani 10, Nykyisyydessä Ganducka ja Tulevaisuudessa Don Barks.
Ensimmäisessä kokonaispistetilanteessa Ganducka ja Don Barks ovatkin ensimmäisellä ja toisella sijalla, mutta kolmantena on Nykyisyydessä toiseksi sijoittunut Xatalos ja Ankkafani 10 on sitten neljännellä sijalla, sillä Menneisyyden taso oli selvästi heikompi kuin kahdessa muussa ryhmässä.
Aikaenergia on jakautunut aika paljon samoille kilpailijoille, sillä peräti kuudella kilpailijalla on sitä kerättynä jo kaksi prosenttia, kun samalla määrällä kilpailijoista sitä ei ole vielä ollenkaan.
**
Huomenna sitten starttaamme kauden toisen osan, 1st Movement: Echoes in G minor. Tällä osalla pituutta on viisi kierrosta ja numerosysteeminä käytetään perussysteemiä. Samat ryhmät jatkavat, mutta pisteet nollataan.
Jokaiselle kilpailijalle on omasta ryhmästä arvottu kohde. Osan tavoitteena on kerätä askelia olemalla kohdettaan parempi ja olla viidennen kierroksen jälkeen mahdollisimman monta askelta plussan puolella.
Kohteet on arvottu seuraavanlaisesti:
Menneisyys:
Kalamies --> Ankkafani 10
Ankkafani 10 --> Ton Roza
Ton Roza --> Yuk7on
Yuk7on --> Arska
Arska --> Kalamies
Nykyisyys:
Ganducka --> Xatalos
Xatalos --> Ankanpoika
Muumi Ankka --> Ganducka
Ankanpoika --> Oku Ankka
Oku Ankka --> Muumi Ankka
Tulevaisuus:
Sienilapsi --> CottonJoel
Touhula --> Don Barks
CottonJoel --> Jonttu-Ankka
Don Barks --> Sienilapsi
Jonttu-Ankka --> Touhula
(Nuolen jälkeen tuleva kilpailija on siis nuolen edessä olevan kohde.)
Askeleet aloitetaan nollasta. Jokaisella kierroksella kilpailija pääsee yhtä monta askelta eteenpäin kuin hänen tuloksensa on hänen kohteensa tulosta suurempi. Esimerkiksi jos kilpailija saa 5 oikein ja hänen kohteensa saa 3 oikein, kilpailija pääsee 2 askelta eteenpäin.
Mikäli tulos kuitenkin on huonompi kuin kohteella, joutuu kilpailija samalla periaatteella askeleita taaksepäin. Askeleet voivat mennä pakkasen puolelle.
Tasatulosten kohdalla kilpailija pysyy samassa lukemassa eli ei pääse askeleita eteenpäin, mutta ei myöskään joudu niitä taaksepäin.
Kilpailijat voivat myös joka kierrosta varten arvata omaa seuraavan kierroksen tulostaan. Mikäli arvaus menee oikein, kilpailija pääsee joko yhden askeleen enemmän eteenpäin tai joutuu yhden askeleen vähemmän taaksepäin riippuen tilanteesta. Tasatilanteessa oikea arvaus tuottaa yhden askeleen eteenpäin.
Viiden kierroksen jälkeen kussakin ryhmässä paremmuus määritellään siten, kuka on päässyt pisimmälle askeleiden määrässä sillä hetkellä.
Pisteitä kerätään osan aikana 1 piste per oikea numero -menetelmällä, mutta pisteillä ei osan lopputulosten kannalta ole merkitystä paitsi tasapelitilanteessa, jotka ratkaistaan osassa kerättyjen pisteiden perusteella. Kunkin ryhmän kolme parasta palkitaan lopuksi seuraavin lisäpistein: 10p, 7p, 4p.
**
Eli nyt on siis mahdollista arvata omaa huomisen kierroksen tulosta - ja perussysteemin tuloksista puhutaan siis. Oikeasta arvauksesta luvassa huomiselle kierrokselle etua.
Lisäksi on syytä myös arvata uusi energianumero väliltä 1-200, huomisesta alkaen jaossa on 2% aikaenergiaa per kierros viidelle lähimmäksi arvaavalle.
Huomisen deadline kaikille siirroille on klo 14:00.
Uusia numeroita aikaa laittaa jälleen huomiseen asti.
Oikeat numerot:
1818
1821
1828
1830
1831
1840
1841
1847
1855
1856
1858
1861
1869
1872
1873
1874
1875
1885
1889
1890
1895
1901
1908
1915
1923
1927
1934
1935
1942
1946
1948
1951
1954
1957
1964
1980
1987
1989
1991
1996
Muumi Ankka (N): 12 oikein (2 pääsarjassa)
Sienilapsi (T): 9 oikein (3 pääsarjassa)
Ankanpoika (N): 9 oikein (2 pääsarjassa)
Ankkafani 10 (M): 8 oikein (2 pääsarjassa)
Xatalos (N): 8 oikein (2 pääsarjassa)
Ganducka (N): 8 oikein (1 pääsarjassa)
Oku Ankka (N): 7 oikein (3 pääsarjassa)
Don Barks (T): 7 oikein (3 pääsarjassa)
CottonJoel (T): 7 oikein (2 pääsarjassa)
Kalamies (M): 6 oikein (3 pääsarjassa)
Touhula (T): 6 oikein (2 pääsarjassa)
Ton Roza (M): 6 oikein (0 pääsarjassa)
Jonttu-Ankka (T): 5 oikein (2 pääsarjassa)
Arska (M): 5 oikein (2 pääsarjassa)
Yuk7on (M): 4 oikein (0 pääsarjassa)
Oikea energianumero: 178
Viisi energianumeroa lähimmäksi arvannutta: Touhula, Ton Roza, Muumi Ankka, Don Barks & Xatalos (+1% aikaenergiaa jokaiselle)
Osan lopputulokset ryhmittäin:
Menneisyys (M):
1. Ankkafani 10: 32p (+7 lisäpistettä)
2. Kalamies: 31p (+5 lisäpistettä)
3. Arska: 28p (+3 lisäpistettä)
4. Ton Roza: 27p
5. Yuk7on: 21p
Nykyisyys (N):
1. Ganducka: 36p (+7 lisäpistettä)
2. Xatalos: 35p (+5 lisäpistettä)
3. Oku Ankka: 31p (+3 lisäpistettä)
=. Ankanpoika: 31p (+3 lisäpistettä)
5. Muumi Ankka: 30p
Tulevaisuus (T):
1. Don Barks: 35p (+7 lisäpistettä)
2. Touhula: 33p (+5 lisäpistettä)
3. CottonJoel: 31p (+3 lisäpistettä)
4. Sienilapsi: 30p
5. Jonttu-Ankka: 26p
Kilpailijoiden kokonaispistetilanne osan 1/8 jälkeen:
1. Ganducka: 43p (0%)
2. Don Barks: 42p (1%)
3. Xatalos: 40p (2%)
4. Ankkafani 10: 39p (0%)
5. Touhula: 38p (2%)
6. Kalamies: 36p (0%)
7. Oku Ankka: 34p (2%)
=. Ankanpoika: 34p (0%)
=. CottonJoel: 34p (0%)
10. Arska: 31p (2%)
11. Sienilapsi: 30p (1%)
=. Muumi Ankka: 30p (2%)
13. Ton Roza: 27p (2%)
14. Jonttu-Ankka: 26p (1%)
15. Yuk7on: 21p (0%)
(Sulkuihin merkitty kilpailijan tähän mennessä keräämä aikaenergia.)
Prelude päättyy tähän kolmanteen kierrokseen ja ensimmäiset lisäpisteet jaetaan. Menneisyydessä voittoon nousee Ankkafani 10, Nykyisyydessä Ganducka ja Tulevaisuudessa Don Barks.
Ensimmäisessä kokonaispistetilanteessa Ganducka ja Don Barks ovatkin ensimmäisellä ja toisella sijalla, mutta kolmantena on Nykyisyydessä toiseksi sijoittunut Xatalos ja Ankkafani 10 on sitten neljännellä sijalla, sillä Menneisyyden taso oli selvästi heikompi kuin kahdessa muussa ryhmässä.
Aikaenergia on jakautunut aika paljon samoille kilpailijoille, sillä peräti kuudella kilpailijalla on sitä kerättynä jo kaksi prosenttia, kun samalla määrällä kilpailijoista sitä ei ole vielä ollenkaan.
**
Huomenna sitten starttaamme kauden toisen osan, 1st Movement: Echoes in G minor. Tällä osalla pituutta on viisi kierrosta ja numerosysteeminä käytetään perussysteemiä. Samat ryhmät jatkavat, mutta pisteet nollataan.
Jokaiselle kilpailijalle on omasta ryhmästä arvottu kohde. Osan tavoitteena on kerätä askelia olemalla kohdettaan parempi ja olla viidennen kierroksen jälkeen mahdollisimman monta askelta plussan puolella.
Kohteet on arvottu seuraavanlaisesti:
Menneisyys:
Kalamies --> Ankkafani 10
Ankkafani 10 --> Ton Roza
Ton Roza --> Yuk7on
Yuk7on --> Arska
Arska --> Kalamies
Nykyisyys:
Ganducka --> Xatalos
Xatalos --> Ankanpoika
Muumi Ankka --> Ganducka
Ankanpoika --> Oku Ankka
Oku Ankka --> Muumi Ankka
Tulevaisuus:
Sienilapsi --> CottonJoel
Touhula --> Don Barks
CottonJoel --> Jonttu-Ankka
Don Barks --> Sienilapsi
Jonttu-Ankka --> Touhula
(Nuolen jälkeen tuleva kilpailija on siis nuolen edessä olevan kohde.)
Askeleet aloitetaan nollasta. Jokaisella kierroksella kilpailija pääsee yhtä monta askelta eteenpäin kuin hänen tuloksensa on hänen kohteensa tulosta suurempi. Esimerkiksi jos kilpailija saa 5 oikein ja hänen kohteensa saa 3 oikein, kilpailija pääsee 2 askelta eteenpäin.
Mikäli tulos kuitenkin on huonompi kuin kohteella, joutuu kilpailija samalla periaatteella askeleita taaksepäin. Askeleet voivat mennä pakkasen puolelle.
Tasatulosten kohdalla kilpailija pysyy samassa lukemassa eli ei pääse askeleita eteenpäin, mutta ei myöskään joudu niitä taaksepäin.
Kilpailijat voivat myös joka kierrosta varten arvata omaa seuraavan kierroksen tulostaan. Mikäli arvaus menee oikein, kilpailija pääsee joko yhden askeleen enemmän eteenpäin tai joutuu yhden askeleen vähemmän taaksepäin riippuen tilanteesta. Tasatilanteessa oikea arvaus tuottaa yhden askeleen eteenpäin.
Viiden kierroksen jälkeen kussakin ryhmässä paremmuus määritellään siten, kuka on päässyt pisimmälle askeleiden määrässä sillä hetkellä.
Pisteitä kerätään osan aikana 1 piste per oikea numero -menetelmällä, mutta pisteillä ei osan lopputulosten kannalta ole merkitystä paitsi tasapelitilanteessa, jotka ratkaistaan osassa kerättyjen pisteiden perusteella. Kunkin ryhmän kolme parasta palkitaan lopuksi seuraavin lisäpistein: 10p, 7p, 4p.
**
Eli nyt on siis mahdollista arvata omaa huomisen kierroksen tulosta - ja perussysteemin tuloksista puhutaan siis. Oikeasta arvauksesta luvassa huomiselle kierrokselle etua.
Lisäksi on syytä myös arvata uusi energianumero väliltä 1-200, huomisesta alkaen jaossa on 2% aikaenergiaa per kierros viidelle lähimmäksi arvaavalle.
Huomisen deadline kaikille siirroille on klo 14:00.
Uusia numeroita aikaa laittaa jälleen huomiseen asti.
Vs: Pistepotti CC - Kahdessadas sinfonia
Pistepotti CC - Kahdessadas sinfonia - 1st Movement: Echoes in G minor, kierros 1/5 (4/40)
Yksinäinen sivuääni erottuu vain vaivoin musiikin pauhun seasta. Se kuuluu jostain varjoista, mutta sen lähdettä ei voi nähdä.
Signaali on heikko, mutta sen voi jäljittää. Piileskelyn aika on ohitse.
**
Oikeat numerot:
6
17
26
41
45
48
56
58
60
62
64
66
67
75
79
80
84
91
92
94
Ankanpoika (N): 7 oikein
Ganducka (N): 6 oikein
Ankkafani 10 (M): 6 oikein
Sienilapsi (T): 6 oikein
Xatalos (N): 5 oikein
Don Barks (T): 4 oikein*
Ton Roza (M): 4 oikein*
Muumi Ankka (N): 3 oikein
Touhula (T): 2 oikein
CottonJoel (T): 2 oikein
Oku Ankka (N): 2 oikein
Yuk7on (M): 2 oikein
Kalamies (M): 2 oikein
Jonttu-Ankka (T): 1 oikein
Arska (M): 1 oikein
* = kilpailija arvasi tuloksensa oikein (1 askel enemmän eteen tai vähemmän taakse)
Oikea energianumero: 121
Viisi energianumeroa lähimmäksi arvannutta: Sienilapsi, CottonJoel, Ankanpoika, Ganducka & Touhula (+2% aikaenergiaa jokaiselle)
Kilpailijoiden askeltilanne ryhmittäin kierroksen 1/5 jälkeen:
Menneisyys (M):
1. Ton Roza: 3 askelta
2. Ankkafani 10: 2 askelta
3. Yuk7on: 1 askel
4. Arska: -1 askel
5. Kalamies: -4 askelta
Nykyisyys (N):
1. Ankanpoika: 5 askelta
2. Ganducka: 1 askel
3. Oku Ankka: -1 askel
4. Xatalos: -2 askelta
5. Muumi Ankka: -3 askelta
Tulevaisuus (T):
1. Sienilapsi: 4 askelta
2. CottonJoel: 1 askel
3. Don Barks: -1 askel
=. Jonttu-Ankka: -1 askel
5. Touhula: -2 askelta
Kilpailijoiden pistetilanne kierroksen 1/5 jälkeen:
1. Ankanpoika: 7p
2. Ganducka: 6p
=. Ankkafani 10: 6p
=. Sienilapsi: 6p
5. Xatalos: 5p
6. Don Barks: 4p
=. Ton Roza: 4p
8. Muumi Ankka: 3p
9. Touhula: 2p
=. CottonJoel: 2p
=. Oku Ankka: 2p
=. Yuk7on: 2p
=. Kalamies: 2p
14. Jonttu-Ankka: 1p
=. Arska: 1p
Kauden toinen osa ja samalla ensimmäinen movement on startannut ja homma lähtee käyntiin varsin jakautunein tuloksin, mikä tietää sitä, että askeltilanteista löytyy heti saman tien suuriakin eroja kilpailijoiden välillä.
Menneisyydessä johdossa aloittaa Ton Roza. Siellä tilanne on kärjen ja muiden sijojen välillä kaikista tasaisin, joskin Kalamies joutuu heti pahasti taaksepäin. Nykyisyydessä Ankanpoika ottaa selvän komennon ja hänellä on tällä hetkellä kaikista kilpailijoista eniten askeleita. Tulevaisuudessa ykkössijalla aloittaa Sienilapsi.
Pistetilanteessa Ankanpoika on myös johdossa ja jaetulla kakkossijalla ovat Ganducka, Ankkafani 10 ja Sienilapsi. Vaikka pisteet eivät osan paremmuuden kannalta olekaan merkityksellisiä, ne eivät silti missään tapauksessa turhiakaan ole, niillä ratkaistaan mahdolliset tasapelit lopussa ja ne myös lisätään kokonaispisteisiin osan jälkeen.
Nyt sitten kohteet pysyvät koko osan ajan samoina ja ne löytyvät edellisestä tulosviestistä. Huomenna jatkuu samalla tavalla ja sitä varten voit jälleen arvata huomisen kierroksen tulostasi sekä uutta energianumeroa väliltä 1-200. Perussysteemin numeroiden vaihtaminen on sallittua niin halutessaan.
Huomisen deadline kaikille siirroille on klo 14:00.
Uusia numeroita aikaa laittaa jälleen huomiseen asti.
Yksinäinen sivuääni erottuu vain vaivoin musiikin pauhun seasta. Se kuuluu jostain varjoista, mutta sen lähdettä ei voi nähdä.
Signaali on heikko, mutta sen voi jäljittää. Piileskelyn aika on ohitse.
**
Oikeat numerot:
6
17
26
41
45
48
56
58
60
62
64
66
67
75
79
80
84
91
92
94
Ankanpoika (N): 7 oikein
Ganducka (N): 6 oikein
Ankkafani 10 (M): 6 oikein
Sienilapsi (T): 6 oikein
Xatalos (N): 5 oikein
Don Barks (T): 4 oikein*
Ton Roza (M): 4 oikein*
Muumi Ankka (N): 3 oikein
Touhula (T): 2 oikein
CottonJoel (T): 2 oikein
Oku Ankka (N): 2 oikein
Yuk7on (M): 2 oikein
Kalamies (M): 2 oikein
Jonttu-Ankka (T): 1 oikein
Arska (M): 1 oikein
* = kilpailija arvasi tuloksensa oikein (1 askel enemmän eteen tai vähemmän taakse)
Oikea energianumero: 121
Viisi energianumeroa lähimmäksi arvannutta: Sienilapsi, CottonJoel, Ankanpoika, Ganducka & Touhula (+2% aikaenergiaa jokaiselle)
Kilpailijoiden askeltilanne ryhmittäin kierroksen 1/5 jälkeen:
Menneisyys (M):
1. Ton Roza: 3 askelta
2. Ankkafani 10: 2 askelta
3. Yuk7on: 1 askel
4. Arska: -1 askel
5. Kalamies: -4 askelta
Nykyisyys (N):
1. Ankanpoika: 5 askelta
2. Ganducka: 1 askel
3. Oku Ankka: -1 askel
4. Xatalos: -2 askelta
5. Muumi Ankka: -3 askelta
Tulevaisuus (T):
1. Sienilapsi: 4 askelta
2. CottonJoel: 1 askel
3. Don Barks: -1 askel
=. Jonttu-Ankka: -1 askel
5. Touhula: -2 askelta
Kilpailijoiden pistetilanne kierroksen 1/5 jälkeen:
1. Ankanpoika: 7p
2. Ganducka: 6p
=. Ankkafani 10: 6p
=. Sienilapsi: 6p
5. Xatalos: 5p
6. Don Barks: 4p
=. Ton Roza: 4p
8. Muumi Ankka: 3p
9. Touhula: 2p
=. CottonJoel: 2p
=. Oku Ankka: 2p
=. Yuk7on: 2p
=. Kalamies: 2p
14. Jonttu-Ankka: 1p
=. Arska: 1p
Kauden toinen osa ja samalla ensimmäinen movement on startannut ja homma lähtee käyntiin varsin jakautunein tuloksin, mikä tietää sitä, että askeltilanteista löytyy heti saman tien suuriakin eroja kilpailijoiden välillä.
Menneisyydessä johdossa aloittaa Ton Roza. Siellä tilanne on kärjen ja muiden sijojen välillä kaikista tasaisin, joskin Kalamies joutuu heti pahasti taaksepäin. Nykyisyydessä Ankanpoika ottaa selvän komennon ja hänellä on tällä hetkellä kaikista kilpailijoista eniten askeleita. Tulevaisuudessa ykkössijalla aloittaa Sienilapsi.
Pistetilanteessa Ankanpoika on myös johdossa ja jaetulla kakkossijalla ovat Ganducka, Ankkafani 10 ja Sienilapsi. Vaikka pisteet eivät osan paremmuuden kannalta olekaan merkityksellisiä, ne eivät silti missään tapauksessa turhiakaan ole, niillä ratkaistaan mahdolliset tasapelit lopussa ja ne myös lisätään kokonaispisteisiin osan jälkeen.
Nyt sitten kohteet pysyvät koko osan ajan samoina ja ne löytyvät edellisestä tulosviestistä. Huomenna jatkuu samalla tavalla ja sitä varten voit jälleen arvata huomisen kierroksen tulostasi sekä uutta energianumeroa väliltä 1-200. Perussysteemin numeroiden vaihtaminen on sallittua niin halutessaan.
Huomisen deadline kaikille siirroille on klo 14:00.
Uusia numeroita aikaa laittaa jälleen huomiseen asti.
Sivu 4 / 29 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 16 ... 29
Similar topics
» Pistepotti CCLXXVIII - Pistepotti Winter Olympics 2022
» Pistepotti LXXVI - Pistepotti Winter Olympics 2014
» Pistepotti CLXXXII - Pistepotti Winter Olympics 2018
» Pistepotti XXXVIII - Pistepotti Olympics 2012
» Pistepotti CXLV - Pistepotti Olympics 2016
» Pistepotti LXXVI - Pistepotti Winter Olympics 2014
» Pistepotti CLXXXII - Pistepotti Winter Olympics 2018
» Pistepotti XXXVIII - Pistepotti Olympics 2012
» Pistepotti CXLV - Pistepotti Olympics 2016
Sivu 4 / 29
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
|
|