Pistepotti
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Pistepotti CXC - Planeettojen sota

+12
Don Barks
Yuk7on
Ton Roza
Oku Ankka
Touhula
Ankkafani 10
A.N.K.K.A
Arska
Tuoppi
Xatalos
Sienilapsi
Aku Vankkis
16 posters

Sivu 4 / 11 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Seuraava

Siirry alas

Pistepotti CXC - Planeettojen sota - Sivu 4 Empty Vs: Pistepotti CXC - Planeettojen sota

Viesti kirjoittaja Sienilapsi Ti 15 Toukokuu 2018, 22:10

Oku Ankka kirjoitti:
Kalamies kirjoitti:Xatalos tekee tästä kyllä taidetta
Tää kausi tulee nii jäämään pistepottihistoriaan Very Happy

Tasan sata kautta Ääniharavasta. Ihan selvä kohtalo.

Mielenkiinnolla odottelen, mitä tästä kehkeytyy. Toivon mukaan mahdollisimman moni ymmärtää tarttua mun esimerkkiin, koska jokainen omilla aivoillaan ajatteleva ymmärtää varmasti, ettei se oo kenellekään meistä edullista olla rauhanomaisessa suhteessa avoimesti hirmuhallitsijaksi pyrkivän kanssa. Okei, ehkä se ei hyökkää sun kimppuus jos sä et hyökkää sen, mutta samalla se myös karkaa tavoittamattomiin jos riittävän moni ajattelee samalla tavalla.

Älkää antako verkoston levitä.
Sienilapsi
Sienilapsi


Takaisin alkuun Siirry alas

Pistepotti CXC - Planeettojen sota - Sivu 4 Empty Vs: Pistepotti CXC - Planeettojen sota

Viesti kirjoittaja Oku Ankka Ti 15 Toukokuu 2018, 22:12

Neptunus 7 --> Sedna 6
Neptunus 46 --> Makemake 51
Neptunus 50 --> Venus 9
Oku Ankka
Oku Ankka


Takaisin alkuun Siirry alas

Pistepotti CXC - Planeettojen sota - Sivu 4 Empty Vs: Pistepotti CXC - Planeettojen sota

Viesti kirjoittaja Arska Ti 15 Toukokuu 2018, 22:13

Merkurius 41 -> Jupiter 17 (hyökkäysboosti)
Merkurius 42 -> Orcus 53
Merkurius 43 -> Kuu 21
Arska
Arska


Takaisin alkuun Siirry alas

Pistepotti CXC - Planeettojen sota - Sivu 4 Empty Vs: Pistepotti CXC - Planeettojen sota

Viesti kirjoittaja Muumi Ankka Ti 15 Toukokuu 2018, 22:21

Itse kun tulin pistepottiin aikanaan mukaan vain lottoamaan enkä ajattelemaan omilla aivoillani. Very Happy (Se näkyi jo silloin Ääniharava kaudella)

Kuu 21 ---> Jupiter 16
Kuu 22 --> Orcus 53
Kuu 25 >> Haumea 13
Muumi Ankka
Muumi Ankka


Takaisin alkuun Siirry alas

Pistepotti CXC - Planeettojen sota - Sivu 4 Empty Vs: Pistepotti CXC - Planeettojen sota

Viesti kirjoittaja Xatalos Ti 15 Toukokuu 2018, 22:21

Jaahas Razz

Itse asiassa se kyllä hyvinkin on edullista olla hyvissä väleissä kanssani. Teenpä ennustuksen, että pelin lopussa ystävälistallani pysyneet ovat keskimäärin korkeammalle sijoittuneita kuin toisinpäin.

Xatalos


Takaisin alkuun Siirry alas

Pistepotti CXC - Planeettojen sota - Sivu 4 Empty Vs: Pistepotti CXC - Planeettojen sota

Viesti kirjoittaja Touhula Ti 15 Toukokuu 2018, 22:23

Xatalos kirjoitti:Jaahas Razz

Itse asiassa se kyllä hyvinkin on edullista olla hyvissä väleissä kanssani. Teenpä ennustuksen, että pelin lopussa ystävälistallani pysyneet ovat keskimäärin korkeammalle sijoittuneita kuin toisinpäin.
Perustuuko tämä väite siihen, että siellä on jokin liitto pystyssä?
Touhula
Touhula


Takaisin alkuun Siirry alas

Pistepotti CXC - Planeettojen sota - Sivu 4 Empty Vs: Pistepotti CXC - Planeettojen sota

Viesti kirjoittaja Sienilapsi Ti 15 Toukokuu 2018, 22:25

Muumi Ankka kirjoitti:Itse kun tulin pistepottiin aikanaan  mukaan vain lottoamaan enkä ajattelemaan omilla aivoillani. Very Happy (Se näkyi jo silloin Ääniharava kaudella)

Kuu 21 ---> Jupiter 16
Kuu 22 --> Orcus 53
Kuu 25 >> Haumea 13

Mä huomaan sen, koska hyökkäsit just alueelle jolle mä hyökkäsin jo aiemmin tänään (Jupiter 16) Very Happy Molemmat Jupiterit on jo viety.
Sienilapsi
Sienilapsi


Takaisin alkuun Siirry alas

Pistepotti CXC - Planeettojen sota - Sivu 4 Empty Vs: Pistepotti CXC - Planeettojen sota

Viesti kirjoittaja Touhula Ti 15 Toukokuu 2018, 22:28

Ja Muumi, Orcus 53 vietiin kans just sua edeltävässä viestissä Arskan toimesta. Laughing
Touhula
Touhula


Takaisin alkuun Siirry alas

Pistepotti CXC - Planeettojen sota - Sivu 4 Empty Vs: Pistepotti CXC - Planeettojen sota

Viesti kirjoittaja Xatalos Ti 15 Toukokuu 2018, 22:31

Touhula kirjoitti:
Xatalos kirjoitti:Jaahas Razz

Itse asiassa se kyllä hyvinkin on edullista olla hyvissä väleissä kanssani. Teenpä ennustuksen, että pelin lopussa ystävälistallani pysyneet ovat keskimäärin korkeammalle sijoittuneita kuin toisinpäin.
Perustuuko tämä väite siihen, että siellä on jokin liitto pystyssä?

Ihan jo todennäköisyyden lakienkin perusteella.

Xatalos


Takaisin alkuun Siirry alas

Pistepotti CXC - Planeettojen sota - Sivu 4 Empty Vs: Pistepotti CXC - Planeettojen sota

Viesti kirjoittaja Muumi Ankka Ti 15 Toukokuu 2018, 22:34

Oho, joo ei ollu nyt kaikki Muumit laaksossa. Very Happy

Kuu 21 ---> Merkurius 44
Kuu 22 --> Orcus 54
Kuu 25 >> Haumea 13
Muumi Ankka
Muumi Ankka


Takaisin alkuun Siirry alas

Pistepotti CXC - Planeettojen sota - Sivu 4 Empty Vs: Pistepotti CXC - Planeettojen sota

Viesti kirjoittaja Xatalos Ti 15 Toukokuu 2018, 22:35

Muumi Ankka kirjoitti:Oho, joo ei ollu nyt kaikki Muumit laaksossa. Very Happy

Kuu 21 ---> Merkurius 44
Kuu 22 --> Orcus 54
Kuu 25 >> Haumea 13


Xatalos


Takaisin alkuun Siirry alas

Pistepotti CXC - Planeettojen sota - Sivu 4 Empty Vs: Pistepotti CXC - Planeettojen sota

Viesti kirjoittaja Kalamies Ti 15 Toukokuu 2018, 22:39

Itse olen sienen kanssa samoilla linjoilla että tämä xataloksen uhoaminen pitäisi lopettaa samantien. Mikäpä meitä koko muuta poppoota estäisi lyöttäytymästä yhteen ja hävittää xatalos pikku planeettoineen kiertoradan toiselle puolelle.
Tuleeko kellekkään muulle Xataloksesta mieleen USA:n presidentti?
Kalamies
Kalamies


Takaisin alkuun Siirry alas

Pistepotti CXC - Planeettojen sota - Sivu 4 Empty Vs: Pistepotti CXC - Planeettojen sota

Viesti kirjoittaja Xatalos Ti 15 Toukokuu 2018, 22:47

Teillä on kyllä hieman itsekkäät motiivit, Sienilapsi ja Kalamies.

Huom. molemmat ovat melkein samoissa pisteissä kuin minä ja varmasti pitäisivät siitä, jos pääsisivät helpommin nousemaan minun pudotessani.

Lisäksi Sienilapseen ei ole edes vielä osunut yhtäkään hyökkäystä tällä kierroksella. Se tilanne toivottavasti korjaantuu. Menisinpä jopa niin pitkälle, että olisi huutava vääryys, jos hän pääsisi nousemaan johtoon tämän lokakampanjansa avulla! Olen siis palveluksen velkaa kaikille, jotka päätyvät pieksemään Sienilasta lähitulevaisuudessa.

Xatalos


Takaisin alkuun Siirry alas

Pistepotti CXC - Planeettojen sota - Sivu 4 Empty Vs: Pistepotti CXC - Planeettojen sota

Viesti kirjoittaja Xatalos Ti 15 Toukokuu 2018, 22:52

Kalamies kirjoitti:Tuleeko kellekkään muulle Xataloksesta mieleen USA:n presidentti?

Mainettani yritetään jatkuvasti pilata valeuutisilla. SURULLISTA!

Xatalos


Takaisin alkuun Siirry alas

Pistepotti CXC - Planeettojen sota - Sivu 4 Empty Vs: Pistepotti CXC - Planeettojen sota

Viesti kirjoittaja Sienilapsi Ti 15 Toukokuu 2018, 23:13

Mutta siis ethän sä nyt vakavissas voinut ajatella, ettei kukaan tarttuisi toimeen sen jälkeen kun käytännössä julistaudut aurinkokunnan valtiaaks? Jonkun täytyi tehdä jotain ja on hyvä, etten mä oo ainoa, koska kukaan ei yksin voi päihittää jotakuta jolla on verkosto.

Mun pyrkimyksenä on yrittää tehdä ihmisille selväks, ettei ne voi taistella mistään kakkossijaa kummemmasta jos ne antaa sun saada tahtos läpi, koska se on ihan totta että toi sun strategias kyllä varmasti toimii ja johtaa voittoon - siis niin kauan kuin kaikki pelinappulat siirtyy haluttuihin ruutuihin eikä kapinoi vastaan.
Sienilapsi
Sienilapsi


Takaisin alkuun Siirry alas

Pistepotti CXC - Planeettojen sota - Sivu 4 Empty Vs: Pistepotti CXC - Planeettojen sota

Viesti kirjoittaja Xatalos Ti 15 Toukokuu 2018, 23:25

Eipä tämä mikään pomminvarma strategia ole. Nytkin on useita pelaajia, jotka ovat minua korkeammilla (tai about samoilla) pisteillä ja jääneet pitkälti rauhaan hyökkäysten osalta, vaikka eivät ole julkisesti mitään sanoneet. Kukapa sitä muutenkaan tietää, mitä yksityisviestien maailmassa tapahtuu.

Luotan kuitenkin siihen, ettei minuun nyt tule satunnaisia "harhaosumia". Jos on valmis käymään taisteluun, siitä vaan, mutta se ei ole palkitsevaa saati riskitöntä.

Eniten hyötyviä ovat ne, jotka jäävät viisaasti sivuun koko hommasta. Jopa siinä teoreettisessa tapauksessa, missä kukaan ei hyökkäisi kimppuuni (mitä en odottanutkaan), olisi järkevin teko jättää minut rauhaan - ehkä siten ei voisi saada ykkössijaa, mutta ei varmasti ainakaan ottaisi suurta riskiä. Erityisesti nyt, kun minuun on jo tehty useampikin hyökkäys, on tosiaan järkevintä keskittyä muualle, koska etulyöntiasemani on jo mennyt ja lupaukseni mukaisesti olen sitoutunut kostoon, enkä tosiaan helposti enää pääse ykköspaikalle.

Xatalos


Takaisin alkuun Siirry alas

Pistepotti CXC - Planeettojen sota - Sivu 4 Empty Vs: Pistepotti CXC - Planeettojen sota

Viesti kirjoittaja Xatalos Ke 16 Toukokuu 2018, 00:03

Hetkinen - mitä nyt tapahtuu, jos varustaa alueen ja joku hyökkää sinne samalla vuorolla? Vaikuttaako varustus heti puolustukseen vai ei? Jos menettää alueen, saako hyökkääjä varustuksen? Saako pisteet takaisin, jos menettää varustuksen samalla vuorolla kun sen ostaa?

Xatalos


Takaisin alkuun Siirry alas

Pistepotti CXC - Planeettojen sota - Sivu 4 Empty Vs: Pistepotti CXC - Planeettojen sota

Viesti kirjoittaja Ton Roza Ke 16 Toukokuu 2018, 06:18

Ceres 1 --> Haumea 14
Ceres 2 --> Merkurius 23
Ceres 4 --> Quaoar 39

Varustan Ceres 1:n.
Ton Roza
Ton Roza


Takaisin alkuun Siirry alas

Pistepotti CXC - Planeettojen sota - Sivu 4 Empty Vs: Pistepotti CXC - Planeettojen sota

Viesti kirjoittaja Aku Vankkis Ke 16 Toukokuu 2018, 08:26

Xatalos kirjoitti:Hetkinen - mitä nyt tapahtuu, jos varustaa alueen ja joku hyökkää sinne samalla vuorolla? Vaikuttaako varustus heti puolustukseen vai ei? Jos menettää alueen, saako hyökkääjä varustuksen? Saako pisteet takaisin, jos menettää varustuksen samalla vuorolla kun sen ostaa?

Varustus tulee voimaan heti eli jos joku hyökkää nyt alueelle, jonka varustat, se varustus parantaa tulostasi kyseisen taistelun kannalta. Mikäli kuitenkin kaikesta huolimatta hyökkääjä onnistuu voittamaan taistelun, hän luonnollisesti saa alueen sekä sinne juuri tehdyn varustuksen itselleen, eikä mitään pisteiden takaisinmaksua ole. Varustukset ovat siis aina myös riski, koska ne tulevat olemaan hyvin haluttua tavaraa niiden tuottamien ylimääräisten imperiumipisteiden johdosta.
Aku Vankkis
Aku Vankkis
Admin


http://pistepotti.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pistepotti CXC - Planeettojen sota - Sivu 4 Empty Vs: Pistepotti CXC - Planeettojen sota

Viesti kirjoittaja Xatalos Ke 16 Toukokuu 2018, 08:38

Kiitos selvennyksestä!

Xatalos


Takaisin alkuun Siirry alas

Pistepotti CXC - Planeettojen sota - Sivu 4 Empty Vs: Pistepotti CXC - Planeettojen sota

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 4 / 11 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa