Pistepotti CLXXXIX - Bingo!!
+11
A.N.K.K.A
Don Barks
Tuoppi
Ankkafani 10
Ton Roza
Sienilapsi
Touhula
Oku Ankka
Xatalos
Arska
Aku Vankkis
15 posters
Sivu 1 / 6
Pistepotti CLXXXIX - Bingo!!
KAKSOISKAUDET - MUISTA ILMOITTAUTUA MYÖS TOISELLE!
Pistepotti CLXXXIX - Bingo!!
Perusasiat
Ja heti perään vuorossa on myös Pistepotin sadaskahdeksaskymmenesyhdeksäs kausi, joka on toinen kaksoiskausista ja järjestetään samaan aikaan kauden 188 kanssa. Muistakaa ilmoittutua myös sille kaudelle.
Näistä kahdesta tämä on selvästi kevyempi kausi ja paranneltu uusinta kaudesta 118. Pelataan siis bingoa taas, nyt kahden huutomerkin kera. Te äänestitte tätä, joskin jälleen kerran tietämättä lainkaan mitä äänestitte.
Kautta varten arvataan perussysteemin numerot (20 numeroa väliltä 1-100) sekä yksi spesiaalinumero väliltä 1-500. Kausi kestää kymmenen kierrosta.
Bingorivit ja pelimerkit
Jokainen kilpailija tekee ilmoittautuessaan tärkeän valinnan ja valitsee itselleen bingorivin, jossa on viisi numeroa, joiden yhteenlasketun summan täytyy olla tasan 22. Mukana voi olla samoja numeroita eli jokaisen numeron ei tarvitse olla eri, mutta summan on oltava 22.
Nämä valitut numerot edustavat perussysteemin tuloksia, jotka kilpailijan on saatava kauden aikana kerätäkseen pelimerkkejä bingoriviinsä. Jos kilpailija on esimerkiksi valinnut riviinsä numeron 5, hän saa sen kohdalle pelimerkin saamalla täsmälleen 5 oikein -tuloksen. Mikäli sama numero esiintyy rivissä useamman kerran, kyseinen tulos on myös saatava useamman kerran.
Rivin numeroiden ei tarvitse olla numerojärjestyksessä, eikä pelimerkkejä tarvitse kerätä järjestyksessä vaan aina kun kilpailija saa rivistään löytyvän tuloksen, hän saa pelimerkin mikäli sen kohdalla ei sellaista jo ennestään ole, oli numero missä kohdassa riviä tahansa.
Bingorivin kuudes kohta
Jokainen kilpailija saa bingoriviinsä vielä kuudennen kohdan, S, joka tarkoittaa spesiaalinumeroa. Kilpailija saa siihen pelimerkin kun arvaa jollakin kierroksella spesiaalinumeron lähimmäksi.
Spesiaalinumero arvotaan joka kierros eri väliltä, joka on aina yksi sataluku väliltä 1-500 ja ilmoitetaan aina edellisen kierroksen päätteeksi, jotta kilpailijat voivat oikealta väliltä veikata uutta spessua. Vanhat spessut ovat voimassa koko ajan, joten väärältäkin väliltä arvatulla spessulla voi teoriassa osua lähimmäksi, mutta uuden veikkaaminen parantaa aina mahdollisuuksia luonnollisesti.
Kun kilpailija on saanut pelimerkin S-kohtaan, hänen spesiaalinumeroaan ei oteta enää huomioon, eikä hänen tarvitse enää numeroaan vaihtaa.
Joukkueet, pisteytys ja kauden päättyminen
Kilpailijat jaetaan kauden alussa arpomalla joukkueiksi. Joukkueiden määrä ja koko riippuu ilmoittautujien määrästä ja jos tasajakoa ei saada aikaiseksi, osa joukkueista on erikokoisia. Tällä ei kuitenkaan ole merkitystä, sillä joukkueet ovat olemassa vain palkintojen tähden, eivätkä suoranaisesti kilpaile toisiaan vastaan.
Kun ensimmäinen kilpailija on kerännyt kaikki kuusi pelimerkkiä, hänen bingorivinsä on täynnä. Tällöin hän saa palkinnoksi saman tien 12 pistettä ja kaikki hänen joukkuekaverinsa saavat 5 pistettä.
Mikäli ensimmäinen rivi tulee täyteen ennen kierrosta 10, tämän lisäksi kyseisen joukkueen jäsenet saavat jatkossa jokaisella kierroksella perussysteemin tuloksista korotetut pisteet: rivin täyteen saanut kilpailija tuplapisteet ja kaikki muut 1,5-kertaiset. Mikäli myöhemmin joku muu joukkueesta saa myös rivinsä täyteen, hänkin siirtyy tuplapisteiden saantiin.
Mikäli ennen kierrosta 10 jostain toisesta joukkueesta joku saa rivinsä täyteen, tämäkin joukkue alkaa saada korotettuja pisteitä, mutta saman tien jaettavat palkintopisteet (12 rivin täyteen saaneelle ja 5 muille) jaetaan vain ensimmäiselle joukkueelle, ei muille.
Kun kymmenen kierrosta on käyty, eniten pisteitä kerännyt kilpailija luonnollisesti voittaa.
Yhteenveto
Joten nyt kun sitten ilmoittaudut kaudelle, laita ilmoittautumisviestiisi tuttuun tapaan ensimmäiset 20 numeroasi väliltä 1-100 ja luonnollisesti numerojärjestyksessä, sekä ensimmäinen spesiaalinumerosi väliltä 1-500, joskin ensimmäinen arvontaväli on 1-100, joten siltä väliltä se erityisesti kannattaa arvata. Ilmoita myös bingorivisi, joka on viisi numeroa, joiden yhteenlaskettu summa on 22.
Kausi alkaa parinsa tavoin tiistaina 1. toukokuuta, mikäli vähintään 12 kilpailijaa on siihen mennessä ilmoittautunut mukaan.
Muistakaa myös osallistua kaudelle 188, joka järjestetään samaan aikaan tämän kanssa!
Pistepotti CLXXXIX - Bingo!!
Perusasiat
Ja heti perään vuorossa on myös Pistepotin sadaskahdeksaskymmenesyhdeksäs kausi, joka on toinen kaksoiskausista ja järjestetään samaan aikaan kauden 188 kanssa. Muistakaa ilmoittutua myös sille kaudelle.
Näistä kahdesta tämä on selvästi kevyempi kausi ja paranneltu uusinta kaudesta 118. Pelataan siis bingoa taas, nyt kahden huutomerkin kera. Te äänestitte tätä, joskin jälleen kerran tietämättä lainkaan mitä äänestitte.
Kautta varten arvataan perussysteemin numerot (20 numeroa väliltä 1-100) sekä yksi spesiaalinumero väliltä 1-500. Kausi kestää kymmenen kierrosta.
Bingorivit ja pelimerkit
Jokainen kilpailija tekee ilmoittautuessaan tärkeän valinnan ja valitsee itselleen bingorivin, jossa on viisi numeroa, joiden yhteenlasketun summan täytyy olla tasan 22. Mukana voi olla samoja numeroita eli jokaisen numeron ei tarvitse olla eri, mutta summan on oltava 22.
Nämä valitut numerot edustavat perussysteemin tuloksia, jotka kilpailijan on saatava kauden aikana kerätäkseen pelimerkkejä bingoriviinsä. Jos kilpailija on esimerkiksi valinnut riviinsä numeron 5, hän saa sen kohdalle pelimerkin saamalla täsmälleen 5 oikein -tuloksen. Mikäli sama numero esiintyy rivissä useamman kerran, kyseinen tulos on myös saatava useamman kerran.
Rivin numeroiden ei tarvitse olla numerojärjestyksessä, eikä pelimerkkejä tarvitse kerätä järjestyksessä vaan aina kun kilpailija saa rivistään löytyvän tuloksen, hän saa pelimerkin mikäli sen kohdalla ei sellaista jo ennestään ole, oli numero missä kohdassa riviä tahansa.
Bingorivin kuudes kohta
Jokainen kilpailija saa bingoriviinsä vielä kuudennen kohdan, S, joka tarkoittaa spesiaalinumeroa. Kilpailija saa siihen pelimerkin kun arvaa jollakin kierroksella spesiaalinumeron lähimmäksi.
Spesiaalinumero arvotaan joka kierros eri väliltä, joka on aina yksi sataluku väliltä 1-500 ja ilmoitetaan aina edellisen kierroksen päätteeksi, jotta kilpailijat voivat oikealta väliltä veikata uutta spessua. Vanhat spessut ovat voimassa koko ajan, joten väärältäkin väliltä arvatulla spessulla voi teoriassa osua lähimmäksi, mutta uuden veikkaaminen parantaa aina mahdollisuuksia luonnollisesti.
Kun kilpailija on saanut pelimerkin S-kohtaan, hänen spesiaalinumeroaan ei oteta enää huomioon, eikä hänen tarvitse enää numeroaan vaihtaa.
Joukkueet, pisteytys ja kauden päättyminen
Kilpailijat jaetaan kauden alussa arpomalla joukkueiksi. Joukkueiden määrä ja koko riippuu ilmoittautujien määrästä ja jos tasajakoa ei saada aikaiseksi, osa joukkueista on erikokoisia. Tällä ei kuitenkaan ole merkitystä, sillä joukkueet ovat olemassa vain palkintojen tähden, eivätkä suoranaisesti kilpaile toisiaan vastaan.
Kun ensimmäinen kilpailija on kerännyt kaikki kuusi pelimerkkiä, hänen bingorivinsä on täynnä. Tällöin hän saa palkinnoksi saman tien 12 pistettä ja kaikki hänen joukkuekaverinsa saavat 5 pistettä.
Mikäli ensimmäinen rivi tulee täyteen ennen kierrosta 10, tämän lisäksi kyseisen joukkueen jäsenet saavat jatkossa jokaisella kierroksella perussysteemin tuloksista korotetut pisteet: rivin täyteen saanut kilpailija tuplapisteet ja kaikki muut 1,5-kertaiset. Mikäli myöhemmin joku muu joukkueesta saa myös rivinsä täyteen, hänkin siirtyy tuplapisteiden saantiin.
Mikäli ennen kierrosta 10 jostain toisesta joukkueesta joku saa rivinsä täyteen, tämäkin joukkue alkaa saada korotettuja pisteitä, mutta saman tien jaettavat palkintopisteet (12 rivin täyteen saaneelle ja 5 muille) jaetaan vain ensimmäiselle joukkueelle, ei muille.
Kun kymmenen kierrosta on käyty, eniten pisteitä kerännyt kilpailija luonnollisesti voittaa.
Yhteenveto
Joten nyt kun sitten ilmoittaudut kaudelle, laita ilmoittautumisviestiisi tuttuun tapaan ensimmäiset 20 numeroasi väliltä 1-100 ja luonnollisesti numerojärjestyksessä, sekä ensimmäinen spesiaalinumerosi väliltä 1-500, joskin ensimmäinen arvontaväli on 1-100, joten siltä väliltä se erityisesti kannattaa arvata. Ilmoita myös bingorivisi, joka on viisi numeroa, joiden yhteenlaskettu summa on 22.
Kausi alkaa parinsa tavoin tiistaina 1. toukokuuta, mikäli vähintään 12 kilpailijaa on siihen mennessä ilmoittautunut mukaan.
Muistakaa myös osallistua kaudelle 188, joka järjestetään samaan aikaan tämän kanssa!
Vs: Pistepotti CLXXXIX - Bingo!!
3,3,4,6,6
10-29
76
//ja luin sentään pitkää matikkaa lukiossa
10-29
76
//ja luin sentään pitkää matikkaa lukiossa
Viimeinen muokkaaja, Arska pvm La 28 Huhti 2018, 14:10, muokattu 1 kertaa
Arska
Vs: Pistepotti CLXXXIX - Bingo!!
2
16
17
18
23
27
36
40
42
58
61
62
63
64
72
73
83
87
90
91
270
3,4,4,5,6
16
17
18
23
27
36
40
42
58
61
62
63
64
72
73
83
87
90
91
270
3,4,4,5,6
Oku Ankka
Vs: Pistepotti CLXXXIX - Bingo!!
3, 4, 4, 5, 6
3
5
10
13
21
24
28
33
37
41
45
56
60
67
73
78
84
89
92
99
Spez 48.
3
5
10
13
21
24
28
33
37
41
45
56
60
67
73
78
84
89
92
99
Spez 48.
Sienilapsi
Vs: Pistepotti CLXXXIX - Bingo!!
2
5
12
19
22
28
34
37
45
50
52
58
67
69
72
76
82
88
90
100
Spessu: 92
Rivi:
4, 4, 4, 5, 5
5
12
19
22
28
34
37
45
50
52
58
67
69
72
76
82
88
90
100
Spessu: 92
Rivi:
4, 4, 4, 5, 5
Ton Roza
Vs: Pistepotti CLXXXIX - Bingo!!
3
9
15
19
20
24
32
37
41
48
55
57
62
66
70
75
82
89
93
97
Spessu 31
3, 3, 4, 6, 6
9
15
19
20
24
32
37
41
48
55
57
62
66
70
75
82
89
93
97
Spessu 31
3, 3, 4, 6, 6
Ankkafani 10
Vs: Pistepotti CLXXXIX - Bingo!!
Rivi: 2, 2, 4, 6, 8
Spesu: 22
Perus: 11-15, 22-26, 44-48, 61-64 ja 82
Spesu: 22
Perus: 11-15, 22-26, 44-48, 61-64 ja 82
Tuoppi
Vs: Pistepotti CLXXXIX - Bingo!!
Rivi: 3, 4, 4, 5, 6
1
4
5
8
10
14
17
21
48
61
67
69
71
76
78
87
89
90
91
92
Spessu: 21
1
4
5
8
10
14
17
21
48
61
67
69
71
76
78
87
89
90
91
92
Spessu: 21
Don Barks
Vs: Pistepotti CLXXXIX - Bingo!!
1
3
5
11
17
22
29
31
36
44
48
56
59
61
65
67
74
77
82
95
Spessu 67
Bingorivi: 2 - 2 - 4 - 5 - 9
3
5
11
17
22
29
31
36
44
48
56
59
61
65
67
74
77
82
95
Spessu 67
Bingorivi: 2 - 2 - 4 - 5 - 9
Vs: Pistepotti CLXXXIX - Bingo!!
3
7
11
15
23
28
33
34
41
49
52
57
65
68
70
76
83
87
92
99
spessu on 98
Rivi on 2,4,5,5,6
E: Jontulle iso kiitos huomatuksesta.
7
11
15
23
28
33
34
41
49
52
57
65
68
70
76
83
87
92
99
spessu on 98
Rivi on 2,4,5,5,6
E: Jontulle iso kiitos huomatuksesta.
Viimeinen muokkaaja, Kalamies pvm Ma 30 Huhti 2018, 22:30, muokattu 1 kertaa
Kalamies
Vs: Pistepotti CLXXXIX - Bingo!!
Koska kausi ei ole vielä alkanut ja olen pohjimmiltani edes jollain tapaa mukava ihminen, niin pienenä vinkkinä parille kilpailijalle, jos he vielä tämän näkevät: Miltä väliltä se spesiaalinumero kannattikaan olla?
1
2
4
5
27
35
42
43
49
51
57
63
77
78
80
81
85
88
91
93
77
4-4-4-5-5
1
2
4
5
27
35
42
43
49
51
57
63
77
78
80
81
85
88
91
93
77
4-4-4-5-5
Jonttu-Ankka
Vs: Pistepotti CLXXXIX - Bingo!!
2
5
9
13
18
22
30
34
41
45
49
52
56
63
68
74
82
89
95
100
Spesiaali 56
3-5-6-4-4
5
9
13
18
22
30
34
41
45
49
52
56
63
68
74
82
89
95
100
Spesiaali 56
3-5-6-4-4
Muumi Ankka
Vs: Pistepotti CLXXXIX - Bingo!!
1
3
12
13
14
18
22
24
34
41
48
52
55
59
66
70
88
91
98
100
Spesiaalinumero: 39
3, 4, 4, 4, 7
3
12
13
14
18
22
24
34
41
48
52
55
59
66
70
88
91
98
100
Spesiaalinumero: 39
3, 4, 4, 4, 7
CottonJoel
Vs: Pistepotti CLXXXIX - Bingo!!
Joukkuejako:
Theeta (T):
Touhula
Ton Roza
Ankkafani 10
A.N.K.K.A
Muumi Ankka
Lambda (L):
Xatalos
Sienilapsi
Don Barks
Kalamies
Jonttu-Ankka
Ypsilon (Y):
Arska
Oku Ankka
Tuoppi
CottonJoel
14 kilpailijalla ei saatu täysin tasaisia joukkueita aikaiseksi, joten tästä syystä yhdessä joukkueessa on yksi jäsen vähemmän. Tämä ei kuitenkaan haittaa, koska joukkueet eivät suoranaisesti kilpaile toisiaan vastaan.
**
Pistepotti CLXXXIX - Bingo!! - Kierros 1/10
Oikeat numerot:
1
3
10
25
27
29
32
33
36
45
49
52
56
63
64
69
82
86
89
97
Spesiaalinumero: 7
Muumi Ankka (T): 7 oikein
A.N.K.K.A (T): 6 oikein
Sienilapsi (L): 6 oikein
Xatalos (L): 5 oikein
Tuoppi (Y): 5 oikein
Ankkafani 10 (T): 5 oikein
Jonttu-Ankka (L): 4 oikein
Kalamies (L): 4 oikein
Don Barks (L): 4 oikein
Ton Roza (T): 4 oikein
Touhula (T): 4 oikein
Oku Ankka (Y): 4 oikein
Arska (Y): 4 oikein
CottonJoel (Y): 3 oikein
Päivän spesiaalinumeroa lähimmäksi arvasi: Don Barks
Kilpailijoiden bingorivit kierroksen 1/10 jälkeen:
Ton Roza (T): X, 4, 4, 5, 5, S
Touhula (T): X, 3, 4, 5, 6, S
Muumi Ankka (T): 3, 5, 6, 4, 4, S
A.N.K.K.A (T): 2, 2, 4, 5, 9, S
Ankkafani 10 (T): 3, 3, 4, 6, 6, S
Don Barks (L): 3, X, 4, 5, 6, X
Xatalos (L): 4, 4, 4, X, 5, S
Jonttu-Ankka (L): X, 4, 4, 5, 5, S
Kalamies (L): 2, X, 5, 5, 6, S
Sienilapsi (L): 3, 4, 4, 5, X, S
CottonJoel (Y): X, 4, 4, 4, 7, S
Oku Ankka (Y): 3, X, 4, 5, 6, S
Arska (Y): 3, 3, X, 6, 6, S
Tuoppi (Y): 2, 2, 4, 6, 8, S
(X = pelimerkki)
Kilpailijoiden pistetilanne kierroksen 1/10 jälkeen:
1. Muumi Ankka (T): 7p
2. A.N.K.K.A (T): 6p
=. Sienilapsi (L): 6p
4. Xatalos (L): 5p
=. Tuoppi (Y): 5p
=. Ankkafani 10 (T): 5p
7. Jonttu-Ankka (L): 4p
=. Kalamies (L): 4p
=. Don Barks (L): 4p
=. Ton Roza (T): 4p
=. Touhula (T): 4p
=. Oku Ankka (Y): 4p
=. Arska (Y): 4p
14. CottonJoel (Y): 3p
Bingoilu joukkueittain on alkanut ja ensimmäisen kierroksen jälkeen yli kaksi kolmasosaa kilpailijoista on saanut jo ensimmäisen pelimerkkinsä. Don Barksilla on ensimmäisenä kilpailijana kasassa jo kaksi pelimerkkiä, sillä hän osuu ensimmäisenä lähimmäksi spessua ja saa siten S-kohtaan pelimerkin.
Pistetilanteessa johdossa aloittaa päivän parhaan tuloksen saanut Muumi Ankka, vaikka tämä tulos olikin liian hyvä pelimerkin tienaamiseen hänen rivillään. Jaetulla kakkossijalla ovat A.N.K.K.A ja Sienilapsi.
Huomisen spesiaalinumero löytyy väliltä 101-200 eli S-kohtaan pelimerkin kenties saadaksesi uuden spessun arvaaminen tältä väliltä on varsin suositeltavaa. Don Barksin tosin ei ole syytä enää spessua vaihtaa, sillä hän on jo S-pelimerkkinsä tienannut.
Bingoriviäsi et voi missää vaiheessa kautta muuttaa, mutta numeroita saa toki vaihtaa normaaliin tapaan.
Huomisen deadline kaikille siirroille on klo 17:00.
Uusia numeroita aikaa laittaa jälleen huomiseen asti.
Theeta (T):
Touhula
Ton Roza
Ankkafani 10
A.N.K.K.A
Muumi Ankka
Lambda (L):
Xatalos
Sienilapsi
Don Barks
Kalamies
Jonttu-Ankka
Ypsilon (Y):
Arska
Oku Ankka
Tuoppi
CottonJoel
14 kilpailijalla ei saatu täysin tasaisia joukkueita aikaiseksi, joten tästä syystä yhdessä joukkueessa on yksi jäsen vähemmän. Tämä ei kuitenkaan haittaa, koska joukkueet eivät suoranaisesti kilpaile toisiaan vastaan.
**
Pistepotti CLXXXIX - Bingo!! - Kierros 1/10
Oikeat numerot:
1
3
10
25
27
29
32
33
36
45
49
52
56
63
64
69
82
86
89
97
Spesiaalinumero: 7
Muumi Ankka (T): 7 oikein
A.N.K.K.A (T): 6 oikein
Sienilapsi (L): 6 oikein
Xatalos (L): 5 oikein
Tuoppi (Y): 5 oikein
Ankkafani 10 (T): 5 oikein
Jonttu-Ankka (L): 4 oikein
Kalamies (L): 4 oikein
Don Barks (L): 4 oikein
Ton Roza (T): 4 oikein
Touhula (T): 4 oikein
Oku Ankka (Y): 4 oikein
Arska (Y): 4 oikein
CottonJoel (Y): 3 oikein
Päivän spesiaalinumeroa lähimmäksi arvasi: Don Barks
Kilpailijoiden bingorivit kierroksen 1/10 jälkeen:
Ton Roza (T): X, 4, 4, 5, 5, S
Touhula (T): X, 3, 4, 5, 6, S
Muumi Ankka (T): 3, 5, 6, 4, 4, S
A.N.K.K.A (T): 2, 2, 4, 5, 9, S
Ankkafani 10 (T): 3, 3, 4, 6, 6, S
Don Barks (L): 3, X, 4, 5, 6, X
Xatalos (L): 4, 4, 4, X, 5, S
Jonttu-Ankka (L): X, 4, 4, 5, 5, S
Kalamies (L): 2, X, 5, 5, 6, S
Sienilapsi (L): 3, 4, 4, 5, X, S
CottonJoel (Y): X, 4, 4, 4, 7, S
Oku Ankka (Y): 3, X, 4, 5, 6, S
Arska (Y): 3, 3, X, 6, 6, S
Tuoppi (Y): 2, 2, 4, 6, 8, S
(X = pelimerkki)
Kilpailijoiden pistetilanne kierroksen 1/10 jälkeen:
1. Muumi Ankka (T): 7p
2. A.N.K.K.A (T): 6p
=. Sienilapsi (L): 6p
4. Xatalos (L): 5p
=. Tuoppi (Y): 5p
=. Ankkafani 10 (T): 5p
7. Jonttu-Ankka (L): 4p
=. Kalamies (L): 4p
=. Don Barks (L): 4p
=. Ton Roza (T): 4p
=. Touhula (T): 4p
=. Oku Ankka (Y): 4p
=. Arska (Y): 4p
14. CottonJoel (Y): 3p
Bingoilu joukkueittain on alkanut ja ensimmäisen kierroksen jälkeen yli kaksi kolmasosaa kilpailijoista on saanut jo ensimmäisen pelimerkkinsä. Don Barksilla on ensimmäisenä kilpailijana kasassa jo kaksi pelimerkkiä, sillä hän osuu ensimmäisenä lähimmäksi spessua ja saa siten S-kohtaan pelimerkin.
Pistetilanteessa johdossa aloittaa päivän parhaan tuloksen saanut Muumi Ankka, vaikka tämä tulos olikin liian hyvä pelimerkin tienaamiseen hänen rivillään. Jaetulla kakkossijalla ovat A.N.K.K.A ja Sienilapsi.
Huomisen spesiaalinumero löytyy väliltä 101-200 eli S-kohtaan pelimerkin kenties saadaksesi uuden spessun arvaaminen tältä väliltä on varsin suositeltavaa. Don Barksin tosin ei ole syytä enää spessua vaihtaa, sillä hän on jo S-pelimerkkinsä tienannut.
Bingoriviäsi et voi missää vaiheessa kautta muuttaa, mutta numeroita saa toki vaihtaa normaaliin tapaan.
Huomisen deadline kaikille siirroille on klo 17:00.
Uusia numeroita aikaa laittaa jälleen huomiseen asti.
Similar topics
» Pistepotti CLXXXII - Pistepotti Winter Olympics 2018
» Pistepotti CCXXXVII - Bingo!!!
» Pistepotti CCLXVIII - Bingo!!!!
» Pistepotti CCLXXVIII - Pistepotti Winter Olympics 2022
» Pistepotti LXXVI - Pistepotti Winter Olympics 2014
» Pistepotti CCXXXVII - Bingo!!!
» Pistepotti CCLXVIII - Bingo!!!!
» Pistepotti CCLXXVIII - Pistepotti Winter Olympics 2022
» Pistepotti LXXVI - Pistepotti Winter Olympics 2014
Sivu 1 / 6
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa