Pistepotti CXLV - Pistepotti Olympics 2016
+11
LäPä7*
Oku Ankka
Arska
Don Barks
Aku Vankkis
Kuutio-purkka
CottonJoel
Yuk7on
Tuoppi
Ankkafani 10
Sienilapsi
15 posters
Sivu 1 / 5
Sivu 1 / 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pistepotti CXLV - Pistepotti Olympics 2016
Pistepotti CXLV - Pistepotti Olympics 2016
Johdanto
Täytyy myöntää, etten ehkä olisi uskaltanut arvata kesällä 2012 Lontoon olympialaisten alla järjestetyn Pistepotin olympialaiskauden (kausi 38) jälkeen, että olisimme täällä vuonna 2016 järjestämässä vastaavanlaisen kauden Rio de Janeiron olympialaisista. Mutta Pistepotti pyörii yhä ja ottaa tuttuun tapaan ideoita ajankohtaisista tapahtumista ja olympialaiset jos mikä on erinomainen tapahtuma tähän tarkoitukseen.
Numerot ja muut olennaiset asiat
Kaikki kilpailijat arvaavat perussysteemin numerot eli 20 numeroa väliltä 1-100. Ne ovat perusnumerot, joita käytetään useissa lajeissa ainakin jollain tapaa. Lisäksi vain perussysteemin tuloksista lasketaan pisteitä kilpailijoille (eli yksi oikea numero on yksi piste).
Tämän lisäksi on kuitenkin muita numerosysteemejä, joista kutakin käytetään tietyissä lajeissa. Riippuen siitä, missä lajeissa päätät kilpailla, saatat joutua arvaamaan useampia eri numerosarjoja. Joitakin lajeja varten täytyy myös heti ilmoittautumisvaiheessa tehdä joitakin valintoja, joten sisällytä nekin ilmoittautumisviestiisi.
Mitään numeroita ei vaihdeta kauden aikana, vaan ne pysyvät kaikilla samana läpi näiden olympiakisojen. Eri lajien sisältämät erilaiset siirrot ja valinnat kuitenkin pitävät kautta hieman elossa kilpailijoidenkin osalta, eli mitään tulosviestien monologia ei ole luvassa.
Kauden rakenne
Kauden ideana on siis kilpailla tutuissa olympialajeissa muita kilpailijoita vastaan. Lajeja on mukana yhteensä kymmenen kappaletta ja jokaisen kilpailijan tulee ilmoittautuessaan valita yhteensä viisi lajia, joihin osallistuu. Lajeissa kisataan kilpailukalenterin mukaisessa järjestyksessä niin, että aina muutama laji kerrallaan on käynnissä ja välillä jokin laji päättyy ja uusia taas tulee tilalle.
Jokaisen lajin kolme parasta palkitaan mitaleilla. Mitaleista kilpailijat saavat välittömästi lisäpisteitä (15p kullasta, 12p hopeasta ja 10p pronssista). Lisäksi neljänneksi ja viidenneksi sijoittuneet saavat pienet määrät pisteitä (neljäs 5p ja viides 3p).
Kilpailijat voivat myös ilmoittautumisvaiheessa valita yhden lajeistaan ns. leipälajikseen, eli lajiksi, jossa odottaa itseltään parasta menestystä. Mikäli kilpailija saa omasta leipälajistaan minkä tahansa mitalin, hän saa kyseisen mitalin tuottamat pisteet tuplana.
Kun kaikki lajit on kilpailtu, eniten pisteitä (oikeat numerot + mitali-/sijoituspisteet) kerännyt kilpailija voittaa kauden.
Alla tulee äärimmäisen pitkä selostus, jossa kerrotaan tarkemmin, miten mikäkin lajeista käytännössä toimii. On hyödyllistä lukea myös kyseinen selostus, vaikka sillä pituutta onkin, sillä se saattaa auttaa valitsemaan juuri itselle sopivat lajit. Tärkeintä on kuitenkin pitää huoli, että lukee aivan ohjeviestin lopussa olevan yhteenvedon, joka summaa kaiken sen, mitä ilmoittautumisviestistä tulee löytyä.
**
Keihäänheitto
Numerot: Perussysteemi
Muut vaatimukset: Keihästyypin valinta
Kullakin kierroksella kilpailijan heiton pituus määräytyy siten, että hänen perussysteemin tuloksensa lisättynä yhdellä kerrotaan jokaiselle kilpailijalle henkilökohtaisesti arvottavasta spesiaalinumerosta, joka vaihtelee sen mukaan, minkä seuraavista keihäistä kilpailija on valinnut:
- Kevyt keihäs (spesiaalinumeron vaihteluväli 5-18, 30% todennäköisyys yliastumiseen)
- Tavallinen keihäs (spesiaalinumeron vaihteluväli 7-15, 20% todennäköisyys yliastumiseen)
- Raskas keihäs (spesiaalinumeron vaihteluväli 9-12, 10% todennäköisyys yliastumiseen)
Mahdolliset yliastumiset arvotaan heiton yhteydessä todennäköisyyksien mukaan. Mikäli kilpailija yliastuu heittonsa, hän ei saa siltä kierrokselta tulosta lainkaan. Keihästyyppiä saa vaihtaa milloin tahansa kierrosten välissä eli ilmoittautumisen yhteydessä valittua keihästä ei tarvitse käyttää joka heitossa.
Keihäänheitto kestää kuusi kierrosta siten, että kolmelle ensimmäiselle osallistuvat kaikki ilmoittautuneet ja kolmelle jälkimmäiselle pääsevät mukaan vain puolet (parempi puolisko, jos ilmoittautuneita pariton määrä, paremmalla puoliskolla on yksi vähemmän). Paremmuus katsotaan kilpailijoiden parhaiden heittojen perusteella. Kuuden kierroksen jälkeen pisimmälle heittäneet kilpailijat palkitaan mitaleilla.
**
100 metrin juoksu
Numerot: Sivupistepotti (10 numeroa väliltä 1-50) ja spesiaalinumero väliltä 1-20
Muut vaatimukset: -
Sadan metrin juoksu on yhden päivän pikalaji, jossa kilpailijoiden lopullinen juoksuaika määräytyy sivupistepotin tuloksen lisättynä puolikkaalla ja arvatun spesiaalinumeron sekä oikean spesiaalinumeron välisen eron tulona. Koska tavoitteena on yrittää olla mahdollisimman nopea (eli saada mahdollisimman pieni sekuntiaika), olisi sivupistepotista saatava mahdollisimman huono tulos kun taas spesiaalinumeron tulisi osua mahdollisimman lähelle.
**
Trap-ammunta
Numerot: 25 numeroa väliltä 1-35
Muut vaatimukset: -
Trap-ammunnassa kilpailijat ampuvat kolmena päivänä 25 kiekon sarjan ja oikeiden numeroiden määrä kertoo sen, moneenko kiekkoon kilpailija osuu. Kolmen päivän yhteistulosten perusteella kuusi parasta (määrää voidaan muuttaa jos osallistujia on kovin vähän) etenee neljännen päivän finaaliin, jossa ammutaan yksi ratkaiseva sarja, jonka perusteella jaetaan mitalit. Kolme karsintakierrosta eivät vaikuta finaaliin.
**
Tennis
Numerot: Perussysteemi ja joka kierroksella vaihdettava spesiaalinumero, ensimmäisellä kierroksella väliltä 1-100
Muut vaatimukset: Tasan 8 ilmoittautujaa, ei enempää eikä vähempää
Tenniksessä kilpailijat jaetaan aluksi neljäksi ottelupariksi arpomalla. Otteluparista se kilpailija, joka saa paremman perussysteemin tuloksen, voittaa erän. Ottelun voittoon vaaditaan kaksi erävoittoa, joten yksi ottelu kestää 2-3 kilpailupäivää.
Otteluiden voittajat etenevät jatkoon, jolloin heistä muodostetaan kaksi uutta otteluparia samalla periaatteella. Näiden parien voittajat etenevät finaaliin ja häviäjät käyvät keskenään pronssiottelun.
Jokaisella kierroksella (ei siis kilpailupäivänä vaan tenniksen pelikierroksella) spesiaalinumero tulee olemaan eri väliltä, joten jatkoon pääsevät joutuvat sitä vaihtamaan. Perussysteemin tasapelissä erän voittaa se kilpailija, jonka spesiaalinumero on lähempänä oikeaa.
**
Jalkapallo
Numerot: 8 numeroa väliltä 1-50 ja yksi rankkarinumero väliltä 51-100
Muut vaatimukset: Ilmoittautujien määrä joko 12, 15 tai 18, muut määrät eivät käy
Jalkapallossa kilpailijat jaetaan arpomalla kolmen hengen joukkueiksi, jotka nimetään jollakin tavalla. Joukkueita tulee ilmoittautujien määrästä riippuen neljä, viisi tai kuusi.
Ottelut pelataan siten, että joukkueen jäsenten jalkapallossa käytettävän numerosysteemin tulosten keskiarvo pyöristetään lähimpään kokonaislukuun, joka on joukkueen tekemien maalien lukumäärä.
Joukkueet pelaavat erikseen ilmoitettavan otteluohjelman mukaisesti sarjan toisiaan vastaan niin, että voitosta saa 3 pistettä, tasapelistä kumpikin yhden ja tappiosta ei yhtään.
Jatkokierroksille mennään siten, että mikäli joukkueita on viisi tai kuusi, neljä parasta pääsee jatkoon ja jos joukkueita on neljä, kaikki jatkavat jatkokierroksille. Sijoitusten mukaan jaetaan semifinaaliparit, joiden voittajat etenevät finaaliin ja häviäjät pronssiotteluun. Kaikki joukkueen jäsenet palkitaan joukkueen voittamalla mitalilla.
**
Soutu
Numerot: Perussysteemi
Muut vaatimukset: Parillinen määrä ilmoittautujia
Soudussa kilpaillaan pareittain ja parit arvotaan lajin aluksi. Pistepotin versiossa pyritään soutamaan viiden kierroksen aikana mahdollisimman pitkälle. Onnistuakseen mahdollisimman hyvin, parin osapuolten on saatava mahdollisimman hyviä perussysteemin tulosten keskiarvoja. Joka kierros parin keskiarvo kertoo montako kilometriä he ovat soutaneet.
Parantaakseen tulostaan parit voivat haalia vielä lisäkilometrejä arvaamalla toistensa seuraavan kierroksen perussysteemin tulosta (ensimmäinen veikkaus vasta ensimmäisen soutukierroksen jälkeen). Oikeasta arvauksesta saa yhden lisäkilometrin eli mikäli molemmat arvaavat oikein, lisäkilometrejä voi kertyä kaksi per kierros.
Lopulta viiden kierroksen jälkeen pisimmän matkan melonut pari voittaa. Parin molemmat osapuolet saavat saman mitalin.
**
Korkeushyppy
Numerot: Perussysteemi
Muut vaatimukset: Aloituskorkeuden valitseminen (kauden aikana ennen korkeushyppyosuuden alkamista)
Korkeushypyssä mitataan kilpailijan kunkin päivän hypyn korkeus ja hyppy onnistuu, mikäli se ylittää kyseiselle päivälle asetetun riman korkeuden. Hypyn korkeus määritellään kertomalla kilpailijan perussysteemin tulos kerroinluvulla, joka saadaan jakamalla mukana lajissa olevien kilpailijoiden määrä kahdeksallatoista.
Kunkin kilpailijan tulee korkeushypyn alkua edeltävällä kierroksella ilmoittaa, mistä etukäteen ilmoitetusta kolmesta ensimmäisestä korkeudesta hän haluaa aloittaa. Ei siis ole pakko aloittaa alimmasta, vaan voi ottaa riskin ja liittyä kisaan vasta myöhemmin. Rimaa nostetaan siis päivittäin ja kun kilpailijoita putoaa, myös kerroinluku muuttuu koska mukana olevien määrä pienenee.
Kolmen ensimmäisen korkeuden aikana kilpailijoilla on käytössään yksi uusintayritys seuraavalla kierroksella, mikäli hyppy epäonnistuu. Tämän jälkeen yhdestä epäonnistumisesta putoaa heti pois.
Kun jäljellä on enää yksi kilpailija, hän voittaa lajin. Tasatilanteessa kisa ratkeaa siihen, kumpi on aiemmin epäonnistunut vähemmän (jos alkuhypyissä tullut epäonnistumisia) tai siihen, kumman hyppyjen keskiarvo on korkeampi.
**
Painonnosto
Numerot: 100 peräkkäistä numeroa väliltä 1-250
Muut vaatimukset: -
Pistepotin painonnosto on hyvin yksinkertainen laji: kilpailijat jatkavat yhä painavampien painojen nostoa kierroksesta toiseen, kunnes tulee seinä vastaan eivätkä painot enää nouse. Tällöin kilpailija korkeushypyn tavoin putoaa pelistä. Uusintoja ei ole tarjolla.
Joka kierros määritellään erikseen se kilomäärä, joka kilpailijoiden tulee pystyä nostamaan jatkaakseen lajissa. Mikäli kilpailijan tulos kerrottuna viidellä ylittää vaaditun kilomäärän, nosto onnistuu.
Kilpailu jatkuu kunnes viimeinen on enää jäljellä. Tasapelitilanteessa voittaja on se, jonka viimeinen nosto oli lähempänä onnistumista (eli jonka tulos oli parempi).
**
Uimahypyt
Numerot: Perussysteemi ja 5 numeroa väliltä 1-10
Muut vaatimukset: Hyppykorkeuden valinta
Uimahypyissä kilpaillaan viiden kierroksen ajan ja jokaisen hypyn pisteyttävät tuomarit. Se, montako tuomaria arvostelee kilpailijan hyppysuorituksen, määritellään sen mukaan, montako viidestä uimahyppyjä varten arvatusta numerosta kilpailija on saanut oikein.
Tuomarit antavat pisteitä siten, että ensimmäinen antaa kilpailijan päivän perussysteemin tuloksen verran, mahdollinen toinen tuomari puolet siitä, kolmas taas puolet siitä jne.
Päivän perussysteemin tulokseen on mahdollista saada lisäystä (vain uimahyppyjen kannalta, ei vaikuta muihin lajeihin tai kokonaispisteisiin) hyppykorkeuden mukaan. Mitä korkeammalta hyppää, sitä parempaan lisäykseen on mahdollisuus, mutta toisaalta samalla kasvaa riski epäonnistumiseen, joka vähentää tulosta.
* 3 metriä: Tuloksen vaihteluväli -1 - +1
* 5 metriä: Tuloksen vaihteluväli -2,5 - +2,5
* 10 metriä: Tuloksen vaihteluväli -4 - +4
Se, paljollako tulos lisääntyy tai vähentyy, arvotaan kullekin kilpailijalle henkilökohtaisesti ja mahdolliset lisääntymiset/vähentymiset ilmoitetaan kymmenesosien tarkkuudella. Hyppykorkeus on siis valittava aluksi kun lajiin ilmoittautuu ja sitä voi vaihtaa hyppyjen välissä milloin tahansa.
Viiden kierroksen jälkeen eniten pisteitä kerännyt voittaa lajin.
**
Pistepotin viisiottelu
Numerot: Perussysteemi, 5 numeroa väliltä 1-10, 25 numeroa väliltä 1-35, sivupistepotti (10 numeroa väliltä 1-50) ja spesiaalinumero väliltä 1-20
Muut vaatimukset: Keihästyypin ja uimahyppykorkeuden valinta
Viisiottelussa kilpaillaan yhden kierroksen ajan viidessä lajissa, jotka ovat trap-ammunta, uimahypyt, keihäänheitto, 100 metrin juoksu ja korkeushyppy. Jokaisen lajin paremmuusjärjestyksen mukaan kilpailijoille jaetaan pisteitä viisiotteluun ja viiden lajin jälkeen eniten pisteitä kerännyt voittaa. Pistesysteemi riippuu lajiin ilmoittautuneiden määrästä, joten se julkaistaan vasta lajin alkaessa.
HUOM: Mikäli osallistut viisiottelun lisäksi ammuntaan/uimahyppyihin/100 metrin juoksuun, sinun ei tarvitse arvata niiden vaatimia numeroita uudestaan viisiottelua varten, vaan varsinaisissa lajeissa käytetyt numerot kelpaavat myös viisiotteluun. Kuitenkin keihästyyppi ja uimahyppykorkeus on tätä varten valittava erikseen, vaikka osallistuisit kyseisiin lajeihin omina lajeinaan.
**
Kilpailukalenteri
Keihäänheitto (päivät 1-6)
Tennis (päivät 1-6/7/8/9)
Korkeushyppy (päivästä 2 alkaen)
Painonnosto (päivästä 3 alkaen)
Jalkapallo (päivästä 5 alkaen)
100 metrin juoksu (päivä 7)
Soutu (päivät 7-11)
Uimahypyt (päivät 8-12)
Trap-ammunta (päivät 9-12)
Pistepotin viisiottelu (päivät 9-13)
**
Yhteenveto
Joten nyt kun sitten ilmoittaudut mukaan kaudelle, pidä huoli siitä, että ilmoittautumisviestistäsi löytyvät kaikki seuraavat asiat:
1) Perussysteemin numerot eli 20 numeroa väliltä 1-100 ja numerojärjestyksessä
2) Viisi valittua lajia
3) Valintasi siitä, mikä viidestä lajistasi on leipälajisi
4) Kaikki valituissa lajeissa käytettävät eri numerot, jotka eivät ole perussysteemin numerot (numerosysteemit on mainittu yllä näkyvissä lajien selostuksissa)
5) Kaikki valittuihin lajeihin liittyvät muut valinnat (esim. ensimmäisen keihästyypin tai uimahyppykorkeuden valinta)
6) Kaikki selvästi erillään toisistaan niin, että viestistä saa tolkkua ja tietää tarkalleen, mitkä numerot ja valinnat kohdistuvat mihinkin lajiin.
Lisäksi jokaisen kilpailijan tulee lisätä nimensä lajilistaan, joka näkyy tämän ohjeviestin lopussa. Tämä siis tapahtuu siten, että kopioit listan ja kirjoitat nimesi jokaisen viiden lajin alle, joihin osallistut. Ensimmäinen ilmoittautuja kopioi tyhjän listan tästä viestistä ja sen jälkeen jokainen ilmoittautuja kopioi listan aina edellisen ilmoittautujan viestistä niin, että kaikkien nimet pysyvät listalla.
Listasta on helppo nähdä, missä lajeissa on jo paljon osallistujia ja mihin ehkä kaivattaisiin vielä lisää. Kaikkiin lajeihin on tultava vähintään 5 osallistujaa. Lisäksi joissakin lajeissa vaaditaan tietty määrä osallistujia, joten ota sekin huomioon lajeja valitessasi, ne määrät on saatava täyteen.
Ilmoittautumisaikaa on keskiviikkoon 17. elokuuta saakka.
**
Kopioitava lajilista:
Keihäänheitto:
-
Tennis (tasan 8 kilpailijaa):
-
Korkeushyppy:
-
Painonnosto:
-
Jalkapallo (kilpailijoita tasan 12, 15 tai 18):
-
100 metrin juoksu:
-
Soutu (parillinen määrä kilpailijoita):
-
Uimahypyt:
-
Trap-ammunta:
-
Pistepotin viisiottelu:
-
Johdanto
Täytyy myöntää, etten ehkä olisi uskaltanut arvata kesällä 2012 Lontoon olympialaisten alla järjestetyn Pistepotin olympialaiskauden (kausi 38) jälkeen, että olisimme täällä vuonna 2016 järjestämässä vastaavanlaisen kauden Rio de Janeiron olympialaisista. Mutta Pistepotti pyörii yhä ja ottaa tuttuun tapaan ideoita ajankohtaisista tapahtumista ja olympialaiset jos mikä on erinomainen tapahtuma tähän tarkoitukseen.
Numerot ja muut olennaiset asiat
Kaikki kilpailijat arvaavat perussysteemin numerot eli 20 numeroa väliltä 1-100. Ne ovat perusnumerot, joita käytetään useissa lajeissa ainakin jollain tapaa. Lisäksi vain perussysteemin tuloksista lasketaan pisteitä kilpailijoille (eli yksi oikea numero on yksi piste).
Tämän lisäksi on kuitenkin muita numerosysteemejä, joista kutakin käytetään tietyissä lajeissa. Riippuen siitä, missä lajeissa päätät kilpailla, saatat joutua arvaamaan useampia eri numerosarjoja. Joitakin lajeja varten täytyy myös heti ilmoittautumisvaiheessa tehdä joitakin valintoja, joten sisällytä nekin ilmoittautumisviestiisi.
Mitään numeroita ei vaihdeta kauden aikana, vaan ne pysyvät kaikilla samana läpi näiden olympiakisojen. Eri lajien sisältämät erilaiset siirrot ja valinnat kuitenkin pitävät kautta hieman elossa kilpailijoidenkin osalta, eli mitään tulosviestien monologia ei ole luvassa.
Kauden rakenne
Kauden ideana on siis kilpailla tutuissa olympialajeissa muita kilpailijoita vastaan. Lajeja on mukana yhteensä kymmenen kappaletta ja jokaisen kilpailijan tulee ilmoittautuessaan valita yhteensä viisi lajia, joihin osallistuu. Lajeissa kisataan kilpailukalenterin mukaisessa järjestyksessä niin, että aina muutama laji kerrallaan on käynnissä ja välillä jokin laji päättyy ja uusia taas tulee tilalle.
Jokaisen lajin kolme parasta palkitaan mitaleilla. Mitaleista kilpailijat saavat välittömästi lisäpisteitä (15p kullasta, 12p hopeasta ja 10p pronssista). Lisäksi neljänneksi ja viidenneksi sijoittuneet saavat pienet määrät pisteitä (neljäs 5p ja viides 3p).
Kilpailijat voivat myös ilmoittautumisvaiheessa valita yhden lajeistaan ns. leipälajikseen, eli lajiksi, jossa odottaa itseltään parasta menestystä. Mikäli kilpailija saa omasta leipälajistaan minkä tahansa mitalin, hän saa kyseisen mitalin tuottamat pisteet tuplana.
Kun kaikki lajit on kilpailtu, eniten pisteitä (oikeat numerot + mitali-/sijoituspisteet) kerännyt kilpailija voittaa kauden.
Alla tulee äärimmäisen pitkä selostus, jossa kerrotaan tarkemmin, miten mikäkin lajeista käytännössä toimii. On hyödyllistä lukea myös kyseinen selostus, vaikka sillä pituutta onkin, sillä se saattaa auttaa valitsemaan juuri itselle sopivat lajit. Tärkeintä on kuitenkin pitää huoli, että lukee aivan ohjeviestin lopussa olevan yhteenvedon, joka summaa kaiken sen, mitä ilmoittautumisviestistä tulee löytyä.
**
Keihäänheitto
Numerot: Perussysteemi
Muut vaatimukset: Keihästyypin valinta
Kullakin kierroksella kilpailijan heiton pituus määräytyy siten, että hänen perussysteemin tuloksensa lisättynä yhdellä kerrotaan jokaiselle kilpailijalle henkilökohtaisesti arvottavasta spesiaalinumerosta, joka vaihtelee sen mukaan, minkä seuraavista keihäistä kilpailija on valinnut:
- Kevyt keihäs (spesiaalinumeron vaihteluväli 5-18, 30% todennäköisyys yliastumiseen)
- Tavallinen keihäs (spesiaalinumeron vaihteluväli 7-15, 20% todennäköisyys yliastumiseen)
- Raskas keihäs (spesiaalinumeron vaihteluväli 9-12, 10% todennäköisyys yliastumiseen)
Mahdolliset yliastumiset arvotaan heiton yhteydessä todennäköisyyksien mukaan. Mikäli kilpailija yliastuu heittonsa, hän ei saa siltä kierrokselta tulosta lainkaan. Keihästyyppiä saa vaihtaa milloin tahansa kierrosten välissä eli ilmoittautumisen yhteydessä valittua keihästä ei tarvitse käyttää joka heitossa.
Keihäänheitto kestää kuusi kierrosta siten, että kolmelle ensimmäiselle osallistuvat kaikki ilmoittautuneet ja kolmelle jälkimmäiselle pääsevät mukaan vain puolet (parempi puolisko, jos ilmoittautuneita pariton määrä, paremmalla puoliskolla on yksi vähemmän). Paremmuus katsotaan kilpailijoiden parhaiden heittojen perusteella. Kuuden kierroksen jälkeen pisimmälle heittäneet kilpailijat palkitaan mitaleilla.
**
100 metrin juoksu
Numerot: Sivupistepotti (10 numeroa väliltä 1-50) ja spesiaalinumero väliltä 1-20
Muut vaatimukset: -
Sadan metrin juoksu on yhden päivän pikalaji, jossa kilpailijoiden lopullinen juoksuaika määräytyy sivupistepotin tuloksen lisättynä puolikkaalla ja arvatun spesiaalinumeron sekä oikean spesiaalinumeron välisen eron tulona. Koska tavoitteena on yrittää olla mahdollisimman nopea (eli saada mahdollisimman pieni sekuntiaika), olisi sivupistepotista saatava mahdollisimman huono tulos kun taas spesiaalinumeron tulisi osua mahdollisimman lähelle.
**
Trap-ammunta
Numerot: 25 numeroa väliltä 1-35
Muut vaatimukset: -
Trap-ammunnassa kilpailijat ampuvat kolmena päivänä 25 kiekon sarjan ja oikeiden numeroiden määrä kertoo sen, moneenko kiekkoon kilpailija osuu. Kolmen päivän yhteistulosten perusteella kuusi parasta (määrää voidaan muuttaa jos osallistujia on kovin vähän) etenee neljännen päivän finaaliin, jossa ammutaan yksi ratkaiseva sarja, jonka perusteella jaetaan mitalit. Kolme karsintakierrosta eivät vaikuta finaaliin.
**
Tennis
Numerot: Perussysteemi ja joka kierroksella vaihdettava spesiaalinumero, ensimmäisellä kierroksella väliltä 1-100
Muut vaatimukset: Tasan 8 ilmoittautujaa, ei enempää eikä vähempää
Tenniksessä kilpailijat jaetaan aluksi neljäksi ottelupariksi arpomalla. Otteluparista se kilpailija, joka saa paremman perussysteemin tuloksen, voittaa erän. Ottelun voittoon vaaditaan kaksi erävoittoa, joten yksi ottelu kestää 2-3 kilpailupäivää.
Otteluiden voittajat etenevät jatkoon, jolloin heistä muodostetaan kaksi uutta otteluparia samalla periaatteella. Näiden parien voittajat etenevät finaaliin ja häviäjät käyvät keskenään pronssiottelun.
Jokaisella kierroksella (ei siis kilpailupäivänä vaan tenniksen pelikierroksella) spesiaalinumero tulee olemaan eri väliltä, joten jatkoon pääsevät joutuvat sitä vaihtamaan. Perussysteemin tasapelissä erän voittaa se kilpailija, jonka spesiaalinumero on lähempänä oikeaa.
**
Jalkapallo
Numerot: 8 numeroa väliltä 1-50 ja yksi rankkarinumero väliltä 51-100
Muut vaatimukset: Ilmoittautujien määrä joko 12, 15 tai 18, muut määrät eivät käy
Jalkapallossa kilpailijat jaetaan arpomalla kolmen hengen joukkueiksi, jotka nimetään jollakin tavalla. Joukkueita tulee ilmoittautujien määrästä riippuen neljä, viisi tai kuusi.
Ottelut pelataan siten, että joukkueen jäsenten jalkapallossa käytettävän numerosysteemin tulosten keskiarvo pyöristetään lähimpään kokonaislukuun, joka on joukkueen tekemien maalien lukumäärä.
Joukkueet pelaavat erikseen ilmoitettavan otteluohjelman mukaisesti sarjan toisiaan vastaan niin, että voitosta saa 3 pistettä, tasapelistä kumpikin yhden ja tappiosta ei yhtään.
Jatkokierroksille mennään siten, että mikäli joukkueita on viisi tai kuusi, neljä parasta pääsee jatkoon ja jos joukkueita on neljä, kaikki jatkavat jatkokierroksille. Sijoitusten mukaan jaetaan semifinaaliparit, joiden voittajat etenevät finaaliin ja häviäjät pronssiotteluun. Kaikki joukkueen jäsenet palkitaan joukkueen voittamalla mitalilla.
**
Soutu
Numerot: Perussysteemi
Muut vaatimukset: Parillinen määrä ilmoittautujia
Soudussa kilpaillaan pareittain ja parit arvotaan lajin aluksi. Pistepotin versiossa pyritään soutamaan viiden kierroksen aikana mahdollisimman pitkälle. Onnistuakseen mahdollisimman hyvin, parin osapuolten on saatava mahdollisimman hyviä perussysteemin tulosten keskiarvoja. Joka kierros parin keskiarvo kertoo montako kilometriä he ovat soutaneet.
Parantaakseen tulostaan parit voivat haalia vielä lisäkilometrejä arvaamalla toistensa seuraavan kierroksen perussysteemin tulosta (ensimmäinen veikkaus vasta ensimmäisen soutukierroksen jälkeen). Oikeasta arvauksesta saa yhden lisäkilometrin eli mikäli molemmat arvaavat oikein, lisäkilometrejä voi kertyä kaksi per kierros.
Lopulta viiden kierroksen jälkeen pisimmän matkan melonut pari voittaa. Parin molemmat osapuolet saavat saman mitalin.
**
Korkeushyppy
Numerot: Perussysteemi
Muut vaatimukset: Aloituskorkeuden valitseminen (kauden aikana ennen korkeushyppyosuuden alkamista)
Korkeushypyssä mitataan kilpailijan kunkin päivän hypyn korkeus ja hyppy onnistuu, mikäli se ylittää kyseiselle päivälle asetetun riman korkeuden. Hypyn korkeus määritellään kertomalla kilpailijan perussysteemin tulos kerroinluvulla, joka saadaan jakamalla mukana lajissa olevien kilpailijoiden määrä kahdeksallatoista.
Kunkin kilpailijan tulee korkeushypyn alkua edeltävällä kierroksella ilmoittaa, mistä etukäteen ilmoitetusta kolmesta ensimmäisestä korkeudesta hän haluaa aloittaa. Ei siis ole pakko aloittaa alimmasta, vaan voi ottaa riskin ja liittyä kisaan vasta myöhemmin. Rimaa nostetaan siis päivittäin ja kun kilpailijoita putoaa, myös kerroinluku muuttuu koska mukana olevien määrä pienenee.
Kolmen ensimmäisen korkeuden aikana kilpailijoilla on käytössään yksi uusintayritys seuraavalla kierroksella, mikäli hyppy epäonnistuu. Tämän jälkeen yhdestä epäonnistumisesta putoaa heti pois.
Kun jäljellä on enää yksi kilpailija, hän voittaa lajin. Tasatilanteessa kisa ratkeaa siihen, kumpi on aiemmin epäonnistunut vähemmän (jos alkuhypyissä tullut epäonnistumisia) tai siihen, kumman hyppyjen keskiarvo on korkeampi.
**
Painonnosto
Numerot: 100 peräkkäistä numeroa väliltä 1-250
Muut vaatimukset: -
Pistepotin painonnosto on hyvin yksinkertainen laji: kilpailijat jatkavat yhä painavampien painojen nostoa kierroksesta toiseen, kunnes tulee seinä vastaan eivätkä painot enää nouse. Tällöin kilpailija korkeushypyn tavoin putoaa pelistä. Uusintoja ei ole tarjolla.
Joka kierros määritellään erikseen se kilomäärä, joka kilpailijoiden tulee pystyä nostamaan jatkaakseen lajissa. Mikäli kilpailijan tulos kerrottuna viidellä ylittää vaaditun kilomäärän, nosto onnistuu.
Kilpailu jatkuu kunnes viimeinen on enää jäljellä. Tasapelitilanteessa voittaja on se, jonka viimeinen nosto oli lähempänä onnistumista (eli jonka tulos oli parempi).
**
Uimahypyt
Numerot: Perussysteemi ja 5 numeroa väliltä 1-10
Muut vaatimukset: Hyppykorkeuden valinta
Uimahypyissä kilpaillaan viiden kierroksen ajan ja jokaisen hypyn pisteyttävät tuomarit. Se, montako tuomaria arvostelee kilpailijan hyppysuorituksen, määritellään sen mukaan, montako viidestä uimahyppyjä varten arvatusta numerosta kilpailija on saanut oikein.
Tuomarit antavat pisteitä siten, että ensimmäinen antaa kilpailijan päivän perussysteemin tuloksen verran, mahdollinen toinen tuomari puolet siitä, kolmas taas puolet siitä jne.
Päivän perussysteemin tulokseen on mahdollista saada lisäystä (vain uimahyppyjen kannalta, ei vaikuta muihin lajeihin tai kokonaispisteisiin) hyppykorkeuden mukaan. Mitä korkeammalta hyppää, sitä parempaan lisäykseen on mahdollisuus, mutta toisaalta samalla kasvaa riski epäonnistumiseen, joka vähentää tulosta.
* 3 metriä: Tuloksen vaihteluväli -1 - +1
* 5 metriä: Tuloksen vaihteluväli -2,5 - +2,5
* 10 metriä: Tuloksen vaihteluväli -4 - +4
Se, paljollako tulos lisääntyy tai vähentyy, arvotaan kullekin kilpailijalle henkilökohtaisesti ja mahdolliset lisääntymiset/vähentymiset ilmoitetaan kymmenesosien tarkkuudella. Hyppykorkeus on siis valittava aluksi kun lajiin ilmoittautuu ja sitä voi vaihtaa hyppyjen välissä milloin tahansa.
Viiden kierroksen jälkeen eniten pisteitä kerännyt voittaa lajin.
**
Pistepotin viisiottelu
Numerot: Perussysteemi, 5 numeroa väliltä 1-10, 25 numeroa väliltä 1-35, sivupistepotti (10 numeroa väliltä 1-50) ja spesiaalinumero väliltä 1-20
Muut vaatimukset: Keihästyypin ja uimahyppykorkeuden valinta
Viisiottelussa kilpaillaan yhden kierroksen ajan viidessä lajissa, jotka ovat trap-ammunta, uimahypyt, keihäänheitto, 100 metrin juoksu ja korkeushyppy. Jokaisen lajin paremmuusjärjestyksen mukaan kilpailijoille jaetaan pisteitä viisiotteluun ja viiden lajin jälkeen eniten pisteitä kerännyt voittaa. Pistesysteemi riippuu lajiin ilmoittautuneiden määrästä, joten se julkaistaan vasta lajin alkaessa.
HUOM: Mikäli osallistut viisiottelun lisäksi ammuntaan/uimahyppyihin/100 metrin juoksuun, sinun ei tarvitse arvata niiden vaatimia numeroita uudestaan viisiottelua varten, vaan varsinaisissa lajeissa käytetyt numerot kelpaavat myös viisiotteluun. Kuitenkin keihästyyppi ja uimahyppykorkeus on tätä varten valittava erikseen, vaikka osallistuisit kyseisiin lajeihin omina lajeinaan.
**
Kilpailukalenteri
Keihäänheitto (päivät 1-6)
Tennis (päivät 1-6/7/8/9)
Korkeushyppy (päivästä 2 alkaen)
Painonnosto (päivästä 3 alkaen)
Jalkapallo (päivästä 5 alkaen)
100 metrin juoksu (päivä 7)
Soutu (päivät 7-11)
Uimahypyt (päivät 8-12)
Trap-ammunta (päivät 9-12)
Pistepotin viisiottelu (päivät 9-13)
**
Yhteenveto
Joten nyt kun sitten ilmoittaudut mukaan kaudelle, pidä huoli siitä, että ilmoittautumisviestistäsi löytyvät kaikki seuraavat asiat:
1) Perussysteemin numerot eli 20 numeroa väliltä 1-100 ja numerojärjestyksessä
2) Viisi valittua lajia
3) Valintasi siitä, mikä viidestä lajistasi on leipälajisi
4) Kaikki valituissa lajeissa käytettävät eri numerot, jotka eivät ole perussysteemin numerot (numerosysteemit on mainittu yllä näkyvissä lajien selostuksissa)
5) Kaikki valittuihin lajeihin liittyvät muut valinnat (esim. ensimmäisen keihästyypin tai uimahyppykorkeuden valinta)
6) Kaikki selvästi erillään toisistaan niin, että viestistä saa tolkkua ja tietää tarkalleen, mitkä numerot ja valinnat kohdistuvat mihinkin lajiin.
Lisäksi jokaisen kilpailijan tulee lisätä nimensä lajilistaan, joka näkyy tämän ohjeviestin lopussa. Tämä siis tapahtuu siten, että kopioit listan ja kirjoitat nimesi jokaisen viiden lajin alle, joihin osallistut. Ensimmäinen ilmoittautuja kopioi tyhjän listan tästä viestistä ja sen jälkeen jokainen ilmoittautuja kopioi listan aina edellisen ilmoittautujan viestistä niin, että kaikkien nimet pysyvät listalla.
Listasta on helppo nähdä, missä lajeissa on jo paljon osallistujia ja mihin ehkä kaivattaisiin vielä lisää. Kaikkiin lajeihin on tultava vähintään 5 osallistujaa. Lisäksi joissakin lajeissa vaaditaan tietty määrä osallistujia, joten ota sekin huomioon lajeja valitessasi, ne määrät on saatava täyteen.
Ilmoittautumisaikaa on keskiviikkoon 17. elokuuta saakka.
**
Kopioitava lajilista:
Keihäänheitto:
-
Tennis (tasan 8 kilpailijaa):
-
Korkeushyppy:
-
Painonnosto:
-
Jalkapallo (kilpailijoita tasan 12, 15 tai 18):
-
100 metrin juoksu:
-
Soutu (parillinen määrä kilpailijoita):
-
Uimahypyt:
-
Trap-ammunta:
-
Pistepotin viisiottelu:
-
Vs: Pistepotti CXLV - Pistepotti Olympics 2016
Numerot:
3,
4,
10,
17,
22,
32,
34,
38,
45,
50,
56,
61,
68,
72,
75,
80,
83,
88,
94,
99.
------------------------
100 metrin juoksu:
Numerot:
1,
5,
11,
13,
29,
30,
31,
39,
46,
48.
Spesiaalinumero: 5
-------------------------
Trap-ammunta:
2,
3,
5,
7,
9,
10,
11,
13,
14,
15,
16,
17,
19,
20,
22,
24,
25,
26,
27,
28,
29,
32,
33,
34,
35.
-------------------------
Soutu:
-------------------------
Painonnosto:
36-135
-------------------------
Uimahypyt:
Numerot:
1,
2,
5,
7,
10.
Hyppykorkeus: 5 metriä
-------------------------
Leipälaji:
Soutu
-------------------------
Lajilista:
Keihäänheitto:
-
Tennis (tasan 8 kilpailijaa):
-
Korkeushyppy:
-
Painonnosto:
CottonJoel
Jalkapallo (kilpailijoita tasan 12, 15 tai 18):
-
100 metrin juoksu:
CottonJoel
Soutu (parillinen määrä kilpailijoita):
CottonJoel
Uimahypyt:
CottonJoel
Trap-ammunta:
CottonJoel
Pistepotin viisiottelu:
-
3,
4,
10,
17,
22,
32,
34,
38,
45,
50,
56,
61,
68,
72,
75,
80,
83,
88,
94,
99.
------------------------
100 metrin juoksu:
Numerot:
1,
5,
11,
13,
29,
30,
31,
39,
46,
48.
Spesiaalinumero: 5
-------------------------
Trap-ammunta:
2,
3,
5,
7,
9,
10,
11,
13,
14,
15,
16,
17,
19,
20,
22,
24,
25,
26,
27,
28,
29,
32,
33,
34,
35.
-------------------------
Soutu:
-------------------------
Painonnosto:
36-135
-------------------------
Uimahypyt:
Numerot:
1,
2,
5,
7,
10.
Hyppykorkeus: 5 metriä
-------------------------
Leipälaji:
Soutu
-------------------------
Lajilista:
Keihäänheitto:
-
Tennis (tasan 8 kilpailijaa):
-
Korkeushyppy:
-
Painonnosto:
CottonJoel
Jalkapallo (kilpailijoita tasan 12, 15 tai 18):
-
100 metrin juoksu:
CottonJoel
Soutu (parillinen määrä kilpailijoita):
CottonJoel
Uimahypyt:
CottonJoel
Trap-ammunta:
CottonJoel
Pistepotin viisiottelu:
-
Viimeinen muokkaaja, CottonJoel pvm Su 14 Elo 2016, 08:47, muokattu 1 kertaa
CottonJoel
Vs: Pistepotti CXLV - Pistepotti Olympics 2016
Kun olin lukenut aloitisviestin, päätin jo ottaa ottamani viisi lajia ja kappas vain, CJ olikin ottanut myös ne.
Perussysteemi
5,
10,
15,
20,
25,
30,
35,
40,
45,
50,
55,
65,
70,
75,
80,
85,
90,
95,
100
---
Valitut lajit
100 metrin juoksu
Trap-ammunt
Soutu
Painonnosto
Uimahypyt
---
Leipälaji
100 metrin juoksu
---
100 metrin juoksu
Sivupistepotti
2,
3,
17,
18,
28,
29,
39,
40,
46,
47
Spesiaalinumero
10
---
Trap-ammunta
Numerot
1-25
---
Painonnosto
Numerot
1-100
---
Uimahypyt
Numerot:
2,
4,
6,
8,
10
Hyppykorkeus
5 metriä
---
Lajilista:
Keihäänheitto:
-
Tennis (tasan 8 kilpailijaa):
-
Korkeushyppy:
-
Painonnosto:
CottonJoel
LäPä7*
Jalkapallo (kilpailijoita tasan 12, 15 tai 18):
-
100 metrin juoksu:
CottonJoel
LäPä7*
Soutu (parillinen määrä kilpailijoita):
CottonJoel
LäPä7*
Uimahypyt:
CottonJoel
LäPä7*
Trap-ammunta:
CottonJoel
LäPä7*
Pistepotin viisiottelu:
-
Perussysteemi
5,
10,
15,
20,
25,
30,
35,
40,
45,
50,
55,
65,
70,
75,
80,
85,
90,
95,
100
---
Valitut lajit
100 metrin juoksu
Trap-ammunt
Soutu
Painonnosto
Uimahypyt
---
Leipälaji
100 metrin juoksu
---
100 metrin juoksu
Sivupistepotti
2,
3,
17,
18,
28,
29,
39,
40,
46,
47
Spesiaalinumero
10
---
Trap-ammunta
Numerot
1-25
---
Painonnosto
Numerot
1-100
---
Uimahypyt
Numerot:
2,
4,
6,
8,
10
Hyppykorkeus
5 metriä
---
Lajilista:
Keihäänheitto:
-
Tennis (tasan 8 kilpailijaa):
-
Korkeushyppy:
-
Painonnosto:
CottonJoel
LäPä7*
Jalkapallo (kilpailijoita tasan 12, 15 tai 18):
-
100 metrin juoksu:
CottonJoel
LäPä7*
Soutu (parillinen määrä kilpailijoita):
CottonJoel
LäPä7*
Uimahypyt:
CottonJoel
LäPä7*
Trap-ammunta:
CottonJoel
LäPä7*
Pistepotin viisiottelu:
-
LäPä7*
Vs: Pistepotti CXLV - Pistepotti Olympics 2016
Soutu (ja persussysteemi): 1-20
Jalkapallo: 1-8 ja 76
Painonnosto 134-233 LEIPÄLAJI
Tennis: Spessu 50
Viisiottelu
Keihäs: Kevyt
Juoksu: 1-10 , 12
Trap: 3-27
Uimahyppy: Korkea 3-7
Korkeushyppy:
Lajilista:
Keihäänheitto:
-
Tennis (tasan 8 kilpailijaa):
- K-P
Korkeushyppy:
-
Painonnosto:
CottonJoel
K-P
Jalkapallo (kilpailijoita tasan 12, 15 tai 18):
-K-P
100 metrin juoksu:
CottonJoel
Soutu (parillinen määrä kilpailijoita):
CottonJoel
K-P
Uimahypyt:
CottonJoel
Trap-ammunta:
CottonJoel
Pistepotin viisiottelu:
-K-P
Jalkapallo: 1-8 ja 76
Painonnosto 134-233 LEIPÄLAJI
Tennis: Spessu 50
Viisiottelu
Keihäs: Kevyt
Juoksu: 1-10 , 12
Trap: 3-27
Uimahyppy: Korkea 3-7
Korkeushyppy:
Lajilista:
Keihäänheitto:
-
Tennis (tasan 8 kilpailijaa):
- K-P
Korkeushyppy:
-
Painonnosto:
CottonJoel
K-P
Jalkapallo (kilpailijoita tasan 12, 15 tai 18):
-K-P
100 metrin juoksu:
CottonJoel
Soutu (parillinen määrä kilpailijoita):
CottonJoel
K-P
Uimahypyt:
CottonJoel
Trap-ammunta:
CottonJoel
Pistepotin viisiottelu:
-K-P
Kuutio-purkka
Vs: Pistepotti CXLV - Pistepotti Olympics 2016
Perussysteemi:
3
6
8
9
19
20
26
27
30
42
52
56
60
69
72
74
87
91
97
100
----------------
Keihäänheitto:
Tavallinen keihäs
----------------
100 metrin juoksu:
Sivupistepotti:
4
5
6
8
9
20
25
37
38
43
Spesiaalinumero:
6
----------------
Trap-Ammunta: (LEIPÄLAJI)
1
2
5
6
7
8
10
11
12
13
14
15
16
18
19
21
22
23
24
26
30
32
33
34
35
----------------
Soutu:
----------------
Painonnosto:
30-129
----------------
Lajilista:
Keihäänheitto:
Oku Ankka
Tennis (tasan 8 kilpailijaa):
K-P
Korkeushyppy:
Painonnosto:
CottonJoel
LäPä7*
K-P
Oku Ankka
Jalkapallo (kilpailijoita tasan 12, 15 tai 18):
K-P
100 metrin juoksu:
CottonJoel
LäPä7*
Oku Ankka
Soutu (parillinen määrä kilpailijoita):
CottonJoel
LäPä7*
K-P
Oku Ankka
Uimahypyt:
CottonJoel
LäPä7*
Trap-ammunta:
CottonJoel
LäPä7*
Oku Ankka
Pistepotin viisiottelu:
K-P
3
6
8
9
19
20
26
27
30
42
52
56
60
69
72
74
87
91
97
100
----------------
Keihäänheitto:
Tavallinen keihäs
----------------
100 metrin juoksu:
Sivupistepotti:
4
5
6
8
9
20
25
37
38
43
Spesiaalinumero:
6
----------------
Trap-Ammunta: (LEIPÄLAJI)
1
2
5
6
7
8
10
11
12
13
14
15
16
18
19
21
22
23
24
26
30
32
33
34
35
----------------
Soutu:
----------------
Painonnosto:
30-129
----------------
Lajilista:
Keihäänheitto:
Oku Ankka
Tennis (tasan 8 kilpailijaa):
K-P
Korkeushyppy:
Painonnosto:
CottonJoel
LäPä7*
K-P
Oku Ankka
Jalkapallo (kilpailijoita tasan 12, 15 tai 18):
K-P
100 metrin juoksu:
CottonJoel
LäPä7*
Oku Ankka
Soutu (parillinen määrä kilpailijoita):
CottonJoel
LäPä7*
K-P
Oku Ankka
Uimahypyt:
CottonJoel
LäPä7*
Trap-ammunta:
CottonJoel
LäPä7*
Oku Ankka
Pistepotin viisiottelu:
K-P
Oku Ankka
Vs: Pistepotti CXLV - Pistepotti Olympics 2016
Perusnumerot:
1
5
12
16
22
24
30
35
42
50
52
57
66
68
73
76
83
88
93
100
100 metrin juoksun sivupistepotti:
2
5
12
17
22
24
32
37
45
49
100 metrin juoksun spesiaalinumero 1-20:
16
Trap-numerot:
1
2
4
6
7
9
10
11
12
13
14
18
20
21
22
23
25
26
28
29
30
31
32
34
35
Tennisnumero:
27
Jalkapallonumerot:
1
12
16
22
35
38
42
47
Rankkarinumero:
84
Lajit:
Keihäänheitto kevyellä keihäällä (leipälaji)
100 metrin juoksu
Trap-ammunta
Tennis
Jalkapallo
Lajilista:
Keihäänheitto:
Oku Ankka
Ton Roza
Tennis (tasan 8 kilpailijaa):
K-P
Ton Roza
Korkeushyppy:
Painonnosto:
CottonJoel
LäPä7*
K-P
Oku Ankka
Jalkapallo (kilpailijoita tasan 12, 15 tai 18):
K-P
Ton Roza
100 metrin juoksu:
CottonJoel
LäPä7*
Oku Ankka
Ton Roza
Soutu (parillinen määrä kilpailijoita):
CottonJoel
LäPä7*
K-P
Oku Ankka
Uimahypyt:
CottonJoel
LäPä7*
Trap-ammunta:
CottonJoel
LäPä7*
Oku Ankka
Ton Roza
Pistepotin viisiottelu:
K-P
1
5
12
16
22
24
30
35
42
50
52
57
66
68
73
76
83
88
93
100
100 metrin juoksun sivupistepotti:
2
5
12
17
22
24
32
37
45
49
100 metrin juoksun spesiaalinumero 1-20:
16
Trap-numerot:
1
2
4
6
7
9
10
11
12
13
14
18
20
21
22
23
25
26
28
29
30
31
32
34
35
Tennisnumero:
27
Jalkapallonumerot:
1
12
16
22
35
38
42
47
Rankkarinumero:
84
Lajit:
Keihäänheitto kevyellä keihäällä (leipälaji)
100 metrin juoksu
Trap-ammunta
Tennis
Jalkapallo
Lajilista:
Keihäänheitto:
Oku Ankka
Ton Roza
Tennis (tasan 8 kilpailijaa):
K-P
Ton Roza
Korkeushyppy:
Painonnosto:
CottonJoel
LäPä7*
K-P
Oku Ankka
Jalkapallo (kilpailijoita tasan 12, 15 tai 18):
K-P
Ton Roza
100 metrin juoksu:
CottonJoel
LäPä7*
Oku Ankka
Ton Roza
Soutu (parillinen määrä kilpailijoita):
CottonJoel
LäPä7*
K-P
Oku Ankka
Uimahypyt:
CottonJoel
LäPä7*
Trap-ammunta:
CottonJoel
LäPä7*
Oku Ankka
Ton Roza
Pistepotin viisiottelu:
K-P
Ton Roza
Vs: Pistepotti CXLV - Pistepotti Olympics 2016
Lajit:
- Keihäänheitto
- 100 metrin juoksu (leipälaji)
- Jalkapallo
- Trap-ammunta
- Pistepotin viisiottelu
Perussysteemi (keihäänheitto):
1
5
13
20
27
31
37
39
46
49
53
58
66
68
75
79
82
86
89
92
Keihäänheitossa aloitan tavallisella keihäällä.
Sivupistepotti (100 metrin juoksu):
2
9
12
20
22
27
29
34
36
45
Spessu: 12
Trap-ammunta:
1-7
11-17
21-27
31-34
Jalkapallo:
4
10
13
23
29
35
37
44
Rankkarinumero: 74
Viisiottelun uimahypyt:
2
3
5
7
9
Hyppykorkeus 5 metriä.
Viisiottelun keihäänheitossa käytössä tavallinen keihäs.
******
Lajilista:
Keihäänheitto:
Oku Ankka
Ton Roza
Sienilapsi
Tennis (tasan 8 kilpailijaa):
K-P
Ton Roza
Korkeushyppy:
Painonnosto:
CottonJoel
LäPä7*
K-P
Oku Ankka
Jalkapallo (kilpailijoita tasan 12, 15 tai 18):
K-P
Ton Roza
Sienilapsi
100 metrin juoksu:
CottonJoel
LäPä7*
Oku Ankka
Ton Roza
Sienilapsi
Soutu (parillinen määrä kilpailijoita):
CottonJoel
LäPä7*
K-P
Oku Ankka
Uimahypyt:
CottonJoel
LäPä7*
Trap-ammunta:
CottonJoel
LäPä7*
Oku Ankka
Ton Roza
Sienilapsi
Pistepotin viisiottelu:
K-P
Sienilapsi
- Keihäänheitto
- 100 metrin juoksu (leipälaji)
- Jalkapallo
- Trap-ammunta
- Pistepotin viisiottelu
Perussysteemi (keihäänheitto):
1
5
13
20
27
31
37
39
46
49
53
58
66
68
75
79
82
86
89
92
Keihäänheitossa aloitan tavallisella keihäällä.
Sivupistepotti (100 metrin juoksu):
2
9
12
20
22
27
29
34
36
45
Spessu: 12
Trap-ammunta:
1-7
11-17
21-27
31-34
Jalkapallo:
4
10
13
23
29
35
37
44
Rankkarinumero: 74
Viisiottelun uimahypyt:
2
3
5
7
9
Hyppykorkeus 5 metriä.
Viisiottelun keihäänheitossa käytössä tavallinen keihäs.
******
Lajilista:
Keihäänheitto:
Oku Ankka
Ton Roza
Sienilapsi
Tennis (tasan 8 kilpailijaa):
K-P
Ton Roza
Korkeushyppy:
Painonnosto:
CottonJoel
LäPä7*
K-P
Oku Ankka
Jalkapallo (kilpailijoita tasan 12, 15 tai 18):
K-P
Ton Roza
Sienilapsi
100 metrin juoksu:
CottonJoel
LäPä7*
Oku Ankka
Ton Roza
Sienilapsi
Soutu (parillinen määrä kilpailijoita):
CottonJoel
LäPä7*
K-P
Oku Ankka
Uimahypyt:
CottonJoel
LäPä7*
Trap-ammunta:
CottonJoel
LäPä7*
Oku Ankka
Ton Roza
Sienilapsi
Pistepotin viisiottelu:
K-P
Sienilapsi
Sienilapsi
Vs: Pistepotti CXLV - Pistepotti Olympics 2016
Ihanan pitkä aloitusviesti <3
Perussysteemi
10-19
60-69
Keihäänheitto
Raskas keihäs
Trap-ammunta
1
2
3
4
5
6
8
10
12
14
15
16
18
20
22
24
25
26
28
30
31
32
33
34
35
Jalkapallo
1
4
12
21
28
36
44
49
Rankkari: 73
Painonnosto
1-100
Lajilista:
Keihäänheitto:
Oku Ankka
Ton Roza
Sienilapsi
Arska
Tennis (tasan 8 kilpailijaa):
K-P
Ton Roza
Korkeushyppy:
Painonnosto:
CottonJoel
LäPä7*
K-P
Oku Ankka
Arska
Jalkapallo (kilpailijoita tasan 12, 15 tai 18):
K-P
Ton Roza
Sienilapsi
Arska
100 metrin juoksu:
CottonJoel
LäPä7*
Oku Ankka
Ton Roza
Sienilapsi
Soutu (parillinen määrä kilpailijoita):
CottonJoel
LäPä7*
K-P
Oku Ankka
Arska
Uimahypyt:
CottonJoel
LäPä7*
Trap-ammunta:
CottonJoel
LäPä7*
Oku Ankka
Ton Roza
Sienilapsi
Arska
Pistepotin viisiottelu:
K-P
Sienilapsi
Perussysteemi
10-19
60-69
Keihäänheitto
Raskas keihäs
Trap-ammunta
1
2
3
4
5
6
8
10
12
14
15
16
18
20
22
24
25
26
28
30
31
32
33
34
35
Jalkapallo
1
4
12
21
28
36
44
49
Rankkari: 73
Painonnosto
1-100
Lajilista:
Keihäänheitto:
Oku Ankka
Ton Roza
Sienilapsi
Arska
Tennis (tasan 8 kilpailijaa):
K-P
Ton Roza
Korkeushyppy:
Painonnosto:
CottonJoel
LäPä7*
K-P
Oku Ankka
Arska
Jalkapallo (kilpailijoita tasan 12, 15 tai 18):
K-P
Ton Roza
Sienilapsi
Arska
100 metrin juoksu:
CottonJoel
LäPä7*
Oku Ankka
Ton Roza
Sienilapsi
Soutu (parillinen määrä kilpailijoita):
CottonJoel
LäPä7*
K-P
Oku Ankka
Arska
Uimahypyt:
CottonJoel
LäPä7*
Trap-ammunta:
CottonJoel
LäPä7*
Oku Ankka
Ton Roza
Sienilapsi
Arska
Pistepotin viisiottelu:
K-P
Sienilapsi
Arska
Vs: Pistepotti CXLV - Pistepotti Olympics 2016
Perusnumerot:8
10
13
17
20
22
26
29
35
36
39
40
43
47
50
60
67
78
87
99
Lajit:
100 metrin juoksu
Sivu pistepotti:
15
26
30
36
39
41
43
44
47
49
Spesiaalinumero:4
--------------------
Soutu
-----------
Painonnosto
Numerot:150-249
10
13
17
20
22
26
29
35
36
39
40
43
47
50
60
67
78
87
99
Lajit:
100 metrin juoksu
Sivu pistepotti:
15
26
30
36
39
41
43
44
47
49
Spesiaalinumero:4
--------------------
Soutu
-----------
Painonnosto
Numerot:150-249
Akuhullu
Vs: Pistepotti CXLV - Pistepotti Olympics 2016
Uimahypyt:10 metriä
Numerot:
1
3
5
7
9
--------------
Keihäänheitto
Otan tavallisen keihään.
Leipälaji:100 m juoksu
Lajilista:
Keihäänheitto:
Oku Ankka
Ton Roza
Sienilapsi
Arska
Akuhullu
Tennis (tasan 8 kilpailijaa):
K-P
Ton Roza
Korkushyppy:
Painonnosto:
CottonJoel
LäPä7*
K-P
Oku Ankka
Arska
Akuhullu
Jalkapallo (kilpailijoita tasan 12, 15 tai 18):
K-P
Ton Roza
Sienilapsi
Arska
100 metrin juoksu:
CottonJoel
LäPä7*
Oku Ankka
Ton Roza
Sienilapsi
Akuhullu
Soutu (parillinen määrä kilpailijoita):
CottonJoel
LäPä7*
K-P
Oku Ankka
Arska
Akuhullu
Uimahypyt:
CottonJoel
LäPä7*
Akuhullu
Trap-ammunta:
CottonJoel
LäPä7*
Oku Ankka
Ton Roza
Sienilapsi
Arska
Pistepotin viisi-ottelu:
K-P
Sienilapsi
Numerot:
1
3
5
7
9
--------------
Keihäänheitto
Otan tavallisen keihään.
Leipälaji:100 m juoksu
Lajilista:
Keihäänheitto:
Oku Ankka
Ton Roza
Sienilapsi
Arska
Akuhullu
Tennis (tasan 8 kilpailijaa):
K-P
Ton Roza
Korkushyppy:
Painonnosto:
CottonJoel
LäPä7*
K-P
Oku Ankka
Arska
Akuhullu
Jalkapallo (kilpailijoita tasan 12, 15 tai 18):
K-P
Ton Roza
Sienilapsi
Arska
100 metrin juoksu:
CottonJoel
LäPä7*
Oku Ankka
Ton Roza
Sienilapsi
Akuhullu
Soutu (parillinen määrä kilpailijoita):
CottonJoel
LäPä7*
K-P
Oku Ankka
Arska
Akuhullu
Uimahypyt:
CottonJoel
LäPä7*
Akuhullu
Trap-ammunta:
CottonJoel
LäPä7*
Oku Ankka
Ton Roza
Sienilapsi
Arska
Pistepotin viisi-ottelu:
K-P
Sienilapsi
Akuhullu
Vs: Pistepotti CXLV - Pistepotti Olympics 2016
Perussysteemi:
3
6
11
17
23
24
29
34
40
48
56
59
67
70
71
75
81
84
93
97
Lajit:
Keihäänheitto
Tavallinen keihäs
Painonnosto
1-100
100 metrin juoksu
Sivupistepotti:
2
5
9
16
18
24
36
39
45
48
Spesiaalinumero: 11
Soutu
Trap-ammunta
2
3
4
6
9
10
12
13
15
16
17
18
20
21
22
23
25
26
27
29
30
31
32
33
35
Leipälaji: Keihäänheitto
Lajilista:
Keihäänheitto:
Oku Ankka
Ton Roza
Sienilapsi
Arska
Akuhullu
Ankkafani 10
Tennis (Tasan 8 kilpailijaa):
K-P
Ton Roza
Korkeushyppy:
Painonnosto:
CottonJoel
LäPä7*
K-P
Oku Ankka
Arska
Akuhullu
Ankkafani 10
Jalkapallo (Kilpailijoita tasan 12, 15 tai 18):
K-P
Ton Roza
Sienilapsi
Arska
100 metrin juoksu:
CottonJoel
LäPä7*
Oku Ankka
Ton Roza
Sienilapsi
Akuhullu
Ankkafani 10
Soutu (Parillinen määrä kilpailijoita):
CottonJoel
LäPä7*
K-P
Oku Ankka
Arska
Akuhullu
Ankkafani 10
Uimahypyt:
CottonJoel
LäPä7*
Akuhullu
Trap-ammunta:
CottonJoel
LäPä7*
Oku Ankka
Ton Roza
Sienilapsi
Arska
Ankkafani 10
Pistepotin viisi-ottelu:
K-P
Sienilapsi
3
6
11
17
23
24
29
34
40
48
56
59
67
70
71
75
81
84
93
97
Lajit:
Keihäänheitto
Tavallinen keihäs
Painonnosto
1-100
100 metrin juoksu
Sivupistepotti:
2
5
9
16
18
24
36
39
45
48
Spesiaalinumero: 11
Soutu
Trap-ammunta
2
3
4
6
9
10
12
13
15
16
17
18
20
21
22
23
25
26
27
29
30
31
32
33
35
Leipälaji: Keihäänheitto
Lajilista:
Keihäänheitto:
Oku Ankka
Ton Roza
Sienilapsi
Arska
Akuhullu
Ankkafani 10
Tennis (Tasan 8 kilpailijaa):
K-P
Ton Roza
Korkeushyppy:
Painonnosto:
CottonJoel
LäPä7*
K-P
Oku Ankka
Arska
Akuhullu
Ankkafani 10
Jalkapallo (Kilpailijoita tasan 12, 15 tai 18):
K-P
Ton Roza
Sienilapsi
Arska
100 metrin juoksu:
CottonJoel
LäPä7*
Oku Ankka
Ton Roza
Sienilapsi
Akuhullu
Ankkafani 10
Soutu (Parillinen määrä kilpailijoita):
CottonJoel
LäPä7*
K-P
Oku Ankka
Arska
Akuhullu
Ankkafani 10
Uimahypyt:
CottonJoel
LäPä7*
Akuhullu
Trap-ammunta:
CottonJoel
LäPä7*
Oku Ankka
Ton Roza
Sienilapsi
Arska
Ankkafani 10
Pistepotin viisi-ottelu:
K-P
Sienilapsi
Ankkafani 10
Vs: Pistepotti CXLV - Pistepotti Olympics 2016
Lajit:
- Keihäänheitto
- Korkeushyppy
- Soutu
- Trap-ammunta
- Pistepotin viisiottelu (leipälaji)
Perussysteemi (keihäänheitto):
2
9
11
23
29
30
34
38
41
49
52
59
64
67
74
78
83
87
90
93
Tavallinen keihäs
--------------------
Korkeushyppy:
------------------------
Trap-ammunta:
1
2
3
6
7
9
11
13
15
16
17
18
19
20
22
24
25
27
28
29
31
32
33
34
35
---------------------
Soutu
--------------------
Viisiottelun uimahypyt:
1
4
6
8
10
Hyppykorkeus 5 metriä.
100m juoksu sivupistepotti:
1
4
7
24
26
32
36
41
47
50
Viisiottelun keihäänheitossa tavallinen keihäs.
******
Lajilista:
Keihäänheitto:
Oku Ankka
Ton Roza
Sienilapsi
Arska
Akuhullu
Ankkafani 10
Don Barks
Tennis (Tasan 8 kilpailijaa):
K-P
Ton Roza
Korkeushyppy:
Don Barks
Painonnosto:
CottonJoel
LäPä7*
K-P
Oku Ankka
Arska
Akuhullu
Ankkafani 10
Jalkapallo (Kilpailijoita tasan 12, 15 tai 18):
K-P
Ton Roza
Sienilapsi
Arska
100 metrin juoksu:
CottonJoel
LäPä7*
Oku Ankka
Ton Roza
Sienilapsi
Akuhullu
Ankkafani 10
Soutu (Parillinen määrä kilpailijoita):
CottonJoel
LäPä7*
K-P
Oku Ankka
Arska
Akuhullu
Ankkafani 10
Don Barks
Uimahypyt:
CottonJoel
LäPä7*
Akuhullu
Trap-ammunta:
CottonJoel
LäPä7*
Oku Ankka
Ton Roza
Sienilapsi
Arska
Ankkafani 10
Don Barks
Pistepotin viisi-ottelu:
K-P
Sienilapsi
Don Barks
- Keihäänheitto
- Korkeushyppy
- Soutu
- Trap-ammunta
- Pistepotin viisiottelu (leipälaji)
Perussysteemi (keihäänheitto):
2
9
11
23
29
30
34
38
41
49
52
59
64
67
74
78
83
87
90
93
Tavallinen keihäs
--------------------
Korkeushyppy:
------------------------
Trap-ammunta:
1
2
3
6
7
9
11
13
15
16
17
18
19
20
22
24
25
27
28
29
31
32
33
34
35
---------------------
Soutu
--------------------
Viisiottelun uimahypyt:
1
4
6
8
10
Hyppykorkeus 5 metriä.
100m juoksu sivupistepotti:
1
4
7
24
26
32
36
41
47
50
Viisiottelun keihäänheitossa tavallinen keihäs.
******
Lajilista:
Keihäänheitto:
Oku Ankka
Ton Roza
Sienilapsi
Arska
Akuhullu
Ankkafani 10
Don Barks
Tennis (Tasan 8 kilpailijaa):
K-P
Ton Roza
Korkeushyppy:
Don Barks
Painonnosto:
CottonJoel
LäPä7*
K-P
Oku Ankka
Arska
Akuhullu
Ankkafani 10
Jalkapallo (Kilpailijoita tasan 12, 15 tai 18):
K-P
Ton Roza
Sienilapsi
Arska
100 metrin juoksu:
CottonJoel
LäPä7*
Oku Ankka
Ton Roza
Sienilapsi
Akuhullu
Ankkafani 10
Soutu (Parillinen määrä kilpailijoita):
CottonJoel
LäPä7*
K-P
Oku Ankka
Arska
Akuhullu
Ankkafani 10
Don Barks
Uimahypyt:
CottonJoel
LäPä7*
Akuhullu
Trap-ammunta:
CottonJoel
LäPä7*
Oku Ankka
Ton Roza
Sienilapsi
Arska
Ankkafani 10
Don Barks
Pistepotin viisi-ottelu:
K-P
Sienilapsi
Don Barks
Don Barks
Vs: Pistepotti CXLV - Pistepotti Olympics 2016
Lajit:
- Jalkapallo
- 100 metrin juoksu
- Tennis
- Soutu
- Uimahypyt (leipälaji)
**********
2
7
11
12
28
29
34
38
39
51
53
54
59
60
67
69
75
80
84
90
**********
Jalkapallo:
1
2
4
8
28
34
36
45
58
**********
100 metrin juoksu:
2
4
14
22
33
34
36
45
47
50
17
**********
Tennis:
77
**********
Uimahypyt:
1
3
5
7
9
Hyppykorkeus 10 metriä
**********
Lajilista:
Keihäänheitto:
Oku Ankka
Ton Roza
Sienilapsi
Arska
Akuhullu
Ankkafani 10
Don Barks
Tennis (Tasan 8 kilpailijaa):
K-P
Ton Roza
Jonttu-Ankka
Korkeushyppy:
Don Barks
Painonnosto:
CottonJoel
LäPä7*
K-P
Oku Ankka
Arska
Akuhullu
Ankkafani 10
Jalkapallo (Kilpailijoita tasan 12, 15 tai 18):
K-P
Ton Roza
Sienilapsi
Arska
Jonttu-Ankka
100 metrin juoksu:
CottonJoel
LäPä7*
Oku Ankka
Ton Roza
Sienilapsi
Akuhullu
Ankkafani 10
Jonttu-Ankka
Soutu (Parillinen määrä kilpailijoita):
CottonJoel
LäPä7*
K-P
Oku Ankka
Arska
Akuhullu
Ankkafani 10
Don Barks
Jonttu-Ankka
Uimahypyt:
CottonJoel
LäPä7*
Akuhullu
Jonttu-Ankka
Trap-ammunta:
CottonJoel
LäPä7*
Oku Ankka
Ton Roza
Sienilapsi
Arska
Ankkafani 10
Don Barks
Pistepotin viisi-ottelu:
K-P
Sienilapsi
Don Barks
- Jalkapallo
- 100 metrin juoksu
- Tennis
- Soutu
- Uimahypyt (leipälaji)
**********
2
7
11
12
28
29
34
38
39
51
53
54
59
60
67
69
75
80
84
90
**********
Jalkapallo:
1
2
4
8
28
34
36
45
58
**********
100 metrin juoksu:
2
4
14
22
33
34
36
45
47
50
17
**********
Tennis:
77
**********
Uimahypyt:
1
3
5
7
9
Hyppykorkeus 10 metriä
**********
Lajilista:
Keihäänheitto:
Oku Ankka
Ton Roza
Sienilapsi
Arska
Akuhullu
Ankkafani 10
Don Barks
Tennis (Tasan 8 kilpailijaa):
K-P
Ton Roza
Jonttu-Ankka
Korkeushyppy:
Don Barks
Painonnosto:
CottonJoel
LäPä7*
K-P
Oku Ankka
Arska
Akuhullu
Ankkafani 10
Jalkapallo (Kilpailijoita tasan 12, 15 tai 18):
K-P
Ton Roza
Sienilapsi
Arska
Jonttu-Ankka
100 metrin juoksu:
CottonJoel
LäPä7*
Oku Ankka
Ton Roza
Sienilapsi
Akuhullu
Ankkafani 10
Jonttu-Ankka
Soutu (Parillinen määrä kilpailijoita):
CottonJoel
LäPä7*
K-P
Oku Ankka
Arska
Akuhullu
Ankkafani 10
Don Barks
Jonttu-Ankka
Uimahypyt:
CottonJoel
LäPä7*
Akuhullu
Jonttu-Ankka
Trap-ammunta:
CottonJoel
LäPä7*
Oku Ankka
Ton Roza
Sienilapsi
Arska
Ankkafani 10
Don Barks
Pistepotin viisi-ottelu:
K-P
Sienilapsi
Don Barks
Jonttu-Ankka
Vs: Pistepotti CXLV - Pistepotti Olympics 2016
Keihäänheitto ja kevyt keihäs ensiksi
Jalkapallo
Tennis (leipälaji) ja spesiaalinumero on aluksi 54
Painonnosto 136-235
Soutu
***
Perussysteemi:
80-99
***
Jalkapallo:
9
13
22
25
30
35
42
49
rankkarinumero 80
***
Lajilista:
Keihäänheitto:
Oku Ankka
Ton Roza
Sienilapsi
Arska
Akuhullu
Ankkafani 10
Don Barks
Touhula
Tennis (Tasan 8 kilpailijaa):
K-P
Ton Roza
Jonttu-Ankka
Touhula
Korkeushyppy:
Don Barks
Painonnosto:
CottonJoel
LäPä7*
K-P
Oku Ankka
Arska
Akuhullu
Ankkafani 10
Touhula
Jalkapallo (Kilpailijoita tasan 12, 15 tai 18):
K-P
Ton Roza
Sienilapsi
Arska
Jonttu-Ankka
Touhula
100 metrin juoksu:
CottonJoel
LäPä7*
Oku Ankka
Ton Roza
Sienilapsi
Akuhullu
Ankkafani 10
Jonttu-Ankka
Soutu (Parillinen määrä kilpailijoita):
CottonJoel
LäPä7*
K-P
Oku Ankka
Arska
Akuhullu
Ankkafani 10
Don Barks
Jonttu-Ankka
Touhula
Uimahypyt:
CottonJoel
LäPä7*
Akuhullu
Jonttu-Ankka
Trap-ammunta:
CottonJoel
LäPä7*
Oku Ankka
Ton Roza
Sienilapsi
Arska
Ankkafani 10
Don Barks
Pistepotin viisi-ottelu:
K-P
Sienilapsi
Don Barks
Jalkapallo
Tennis (leipälaji) ja spesiaalinumero on aluksi 54
Painonnosto 136-235
Soutu
***
Perussysteemi:
80-99
***
Jalkapallo:
9
13
22
25
30
35
42
49
rankkarinumero 80
***
Lajilista:
Keihäänheitto:
Oku Ankka
Ton Roza
Sienilapsi
Arska
Akuhullu
Ankkafani 10
Don Barks
Touhula
Tennis (Tasan 8 kilpailijaa):
K-P
Ton Roza
Jonttu-Ankka
Touhula
Korkeushyppy:
Don Barks
Painonnosto:
CottonJoel
LäPä7*
K-P
Oku Ankka
Arska
Akuhullu
Ankkafani 10
Touhula
Jalkapallo (Kilpailijoita tasan 12, 15 tai 18):
K-P
Ton Roza
Sienilapsi
Arska
Jonttu-Ankka
Touhula
100 metrin juoksu:
CottonJoel
LäPä7*
Oku Ankka
Ton Roza
Sienilapsi
Akuhullu
Ankkafani 10
Jonttu-Ankka
Soutu (Parillinen määrä kilpailijoita):
CottonJoel
LäPä7*
K-P
Oku Ankka
Arska
Akuhullu
Ankkafani 10
Don Barks
Jonttu-Ankka
Touhula
Uimahypyt:
CottonJoel
LäPä7*
Akuhullu
Jonttu-Ankka
Trap-ammunta:
CottonJoel
LäPä7*
Oku Ankka
Ton Roza
Sienilapsi
Arska
Ankkafani 10
Don Barks
Pistepotin viisi-ottelu:
K-P
Sienilapsi
Don Barks
Touhula
Vs: Pistepotti CXLV - Pistepotti Olympics 2016
Unohdin mainita, että keihäänheitto on leipälajini.
Arska
Vs: Pistepotti CXLV - Pistepotti Olympics 2016
Kauden olisi siis tarkoitus alkaa huomenna, mutta muutamassa lajissa osallistujamäärä ei tule olemaan riittävä. Jalkapalloon tarvitsisi väkisinkin vielä kuusi osallistujaa, enkä usko, että sitä mitenkään saataisiin huomiseen mennessä täyteen. Siksipä jalkapallo täytyy uhrata kisakalenterista ja kaikki te kuusi, jotka olette sen itsellenne valinneet, voitte valita uuden lajin tilalle. Jos uusi laji vaatii numeroita, joita ette ole vielä arvanneet, arvatkaa ne. Lisäksi samalla kopioikaa tuorein lajilista ja poistakaa itsenne jalkapallosta ja lisätkää uuden lajin alle.
Myös tennis ja korkeushyppy ovat ongelmalajeja. Kumpaankin vaadittaisiin vielä neljä osallistujaa, jotta lajit päästäisiin järjestämään. Tästä syystä joko toinen näistä tai mahdollisesti jopa molemmat joudutaan myös perumaan (ellei nyt viimeisen vuorokauden aikana tule jotain älytöntä väkiryntäystä jostain vielä). Koska täyttä varmuutta ei vielä ole, kaikki joko korkeushyppyyn tai tennikseen ilmoittautuneet voivat nyt ilmoittaa toiveensa siitä, mihin lajiin he haluavat siirron mikäli jompikumpi/molemmat näistä joudutaan vielä huomenna kauden alkaessa perumaan.
Uimahyppyihin tarvitaan vielä ainakin yksi osallistuja ja Pistepotin viisiotteluun kaksi. Niiden uskon täyttyvän, kunhan ainakin pari jalkapallosta siirtyvää valitsee jommankumman.
Soudussa on tällä hetkellä tasan viisi paria ja jos sinne lisää vielä ilmoittautuu väkeä, niin vähintään kahden täytyy, koska määrän on pysyttävä parillisena, pitäkää se mielessä jos soutamaan mielitte.
Pyritään siihen, että ilmoittautumisten deadline on huomenna klo 14:00.
Myös tennis ja korkeushyppy ovat ongelmalajeja. Kumpaankin vaadittaisiin vielä neljä osallistujaa, jotta lajit päästäisiin järjestämään. Tästä syystä joko toinen näistä tai mahdollisesti jopa molemmat joudutaan myös perumaan (ellei nyt viimeisen vuorokauden aikana tule jotain älytöntä väkiryntäystä jostain vielä). Koska täyttä varmuutta ei vielä ole, kaikki joko korkeushyppyyn tai tennikseen ilmoittautuneet voivat nyt ilmoittaa toiveensa siitä, mihin lajiin he haluavat siirron mikäli jompikumpi/molemmat näistä joudutaan vielä huomenna kauden alkaessa perumaan.
Uimahyppyihin tarvitaan vielä ainakin yksi osallistuja ja Pistepotin viisiotteluun kaksi. Niiden uskon täyttyvän, kunhan ainakin pari jalkapallosta siirtyvää valitsee jommankumman.
Soudussa on tällä hetkellä tasan viisi paria ja jos sinne lisää vielä ilmoittautuu väkeä, niin vähintään kahden täytyy, koska määrän on pysyttävä parillisena, pitäkää se mielessä jos soutamaan mielitte.
Pyritään siihen, että ilmoittautumisten deadline on huomenna klo 14:00.
Vs: Pistepotti CXLV - Pistepotti Olympics 2016
Vaihdan jalkapallon uimahyppyyn.
Numerot: 3, 4, 5, 6, 7
Korkeudeksi huimat 10 metriä
Lajilista:
Keihäänheitto:
Oku Ankka
Ton Roza
Sienilapsi
Arska
Akuhullu
Ankkafani 10
Don Barks
Touhula
Tennis (Tasan 8 kilpailijaa):
K-P
Ton Roza
Jonttu-Ankka
Touhula
Korkeushyppy:
Don Barks
Painonnosto:
CottonJoel
LäPä7*
K-P
Oku Ankka
Arska
Akuhullu
Ankkafani 10
Touhula
Jalkapallo (Kilpailijoita tasan 12, 15 tai 18):
K-P
Ton Roza
Sienilapsi
Jonttu-Ankka
Touhula
100 metrin juoksu:
CottonJoel
LäPä7*
Oku Ankka
Ton Roza
Sienilapsi
Akuhullu
Ankkafani 10
Jonttu-Ankka
Soutu (Parillinen määrä kilpailijoita):
CottonJoel
LäPä7*
K-P
Oku Ankka
Arska
Akuhullu
Ankkafani 10
Don Barks
Jonttu-Ankka
Touhula
Uimahypyt:
CottonJoel
LäPä7*
Akuhullu
Jonttu-Ankka
Arska
Trap-ammunta:
CottonJoel
LäPä7*
Oku Ankka
Ton Roza
Sienilapsi
Arska
Ankkafani 10
Don Barks
Pistepotin viisi-ottelu:
K-P
Sienilapsi
Don Barks
Numerot: 3, 4, 5, 6, 7
Korkeudeksi huimat 10 metriä
Lajilista:
Keihäänheitto:
Oku Ankka
Ton Roza
Sienilapsi
Arska
Akuhullu
Ankkafani 10
Don Barks
Touhula
Tennis (Tasan 8 kilpailijaa):
K-P
Ton Roza
Jonttu-Ankka
Touhula
Korkeushyppy:
Don Barks
Painonnosto:
CottonJoel
LäPä7*
K-P
Oku Ankka
Arska
Akuhullu
Ankkafani 10
Touhula
Jalkapallo (Kilpailijoita tasan 12, 15 tai 18):
K-P
Ton Roza
Sienilapsi
Jonttu-Ankka
Touhula
100 metrin juoksu:
CottonJoel
LäPä7*
Oku Ankka
Ton Roza
Sienilapsi
Akuhullu
Ankkafani 10
Jonttu-Ankka
Soutu (Parillinen määrä kilpailijoita):
CottonJoel
LäPä7*
K-P
Oku Ankka
Arska
Akuhullu
Ankkafani 10
Don Barks
Jonttu-Ankka
Touhula
Uimahypyt:
CottonJoel
LäPä7*
Akuhullu
Jonttu-Ankka
Arska
Trap-ammunta:
CottonJoel
LäPä7*
Oku Ankka
Ton Roza
Sienilapsi
Arska
Ankkafani 10
Don Barks
Pistepotin viisi-ottelu:
K-P
Sienilapsi
Don Barks
Arska
Vs: Pistepotti CXLV - Pistepotti Olympics 2016
Jalkapallo --> Pistepotin viisiottelu (josta tulee myös leipälaji, jos tennis ei toteudu).
Perussysteemi 80-99
4-8
14-33
4
11
17
20
22
28
33
36
40
48
spesiaalinumero 13
Keihästyyppi tavallinen
Uimahyppykorkeus 5 metriä.
Jos tennis peruuntuu, osallistun sen sijaan 100 metrin juoksuun, jonka sivupistepotti ja spesiaalinumero ovat yllä.
Lajilista:
Keihäänheitto:
Oku Ankka
Ton Roza
Sienilapsi
Arska
Akuhullu
Ankkafani 10
Don Barks
Touhula
Tennis (Tasan 8 kilpailijaa):
K-P
Ton Roza
Jonttu-Ankka
Touhula
Korkeushyppy:
Don Barks
Painonnosto:
CottonJoel
LäPä7*
K-P
Oku Ankka
Arska
Akuhullu
Ankkafani 10
Touhula
Jalkapallo (Kilpailijoita tasan 12, 15 tai 18):
K-P
Ton Roza
Sienilapsi
Jonttu-Ankka
100 metrin juoksu:
CottonJoel
LäPä7*
Oku Ankka
Ton Roza
Sienilapsi
Akuhullu
Ankkafani 10
Jonttu-Ankka
Soutu (Parillinen määrä kilpailijoita):
CottonJoel
LäPä7*
K-P
Oku Ankka
Arska
Akuhullu
Ankkafani 10
Don Barks
Jonttu-Ankka
Touhula
Uimahypyt:
CottonJoel
LäPä7*
Akuhullu
Jonttu-Ankka
Arska
Trap-ammunta:
CottonJoel
LäPä7*
Oku Ankka
Ton Roza
Sienilapsi
Arska
Ankkafani 10
Don Barks
Pistepotin viisi-ottelu:
K-P
Sienilapsi
Don Barks
Touhula
Perussysteemi 80-99
4-8
14-33
4
11
17
20
22
28
33
36
40
48
spesiaalinumero 13
Keihästyyppi tavallinen
Uimahyppykorkeus 5 metriä.
Jos tennis peruuntuu, osallistun sen sijaan 100 metrin juoksuun, jonka sivupistepotti ja spesiaalinumero ovat yllä.
Lajilista:
Keihäänheitto:
Oku Ankka
Ton Roza
Sienilapsi
Arska
Akuhullu
Ankkafani 10
Don Barks
Touhula
Tennis (Tasan 8 kilpailijaa):
K-P
Ton Roza
Jonttu-Ankka
Touhula
Korkeushyppy:
Don Barks
Painonnosto:
CottonJoel
LäPä7*
K-P
Oku Ankka
Arska
Akuhullu
Ankkafani 10
Touhula
Jalkapallo (Kilpailijoita tasan 12, 15 tai 18):
K-P
Ton Roza
Sienilapsi
Jonttu-Ankka
100 metrin juoksu:
CottonJoel
LäPä7*
Oku Ankka
Ton Roza
Sienilapsi
Akuhullu
Ankkafani 10
Jonttu-Ankka
Soutu (Parillinen määrä kilpailijoita):
CottonJoel
LäPä7*
K-P
Oku Ankka
Arska
Akuhullu
Ankkafani 10
Don Barks
Jonttu-Ankka
Touhula
Uimahypyt:
CottonJoel
LäPä7*
Akuhullu
Jonttu-Ankka
Arska
Trap-ammunta:
CottonJoel
LäPä7*
Oku Ankka
Ton Roza
Sienilapsi
Arska
Ankkafani 10
Don Barks
Pistepotin viisi-ottelu:
K-P
Sienilapsi
Don Barks
Touhula
Touhula
Vs: Pistepotti CXLV - Pistepotti Olympics 2016
Jalkapallosta uimahyppelemään, numerot löytyy aiemmasta viestistä koska viisiottelu. Varsinaisten uimahyppyjen alotuskorkeus sama ku viisiottelussa eli 5 metrii.
Lajilista:
Keihäänheitto:
Oku Ankka
Ton Roza
Sienilapsi
Arska
Akuhullu
Ankkafani 10
Don Barks
Touhula
Tennis (Tasan 8 kilpailijaa):
K-P
Ton Roza
Jonttu-Ankka
Touhula
Korkeushyppy:
Don Barks
Painonnosto:
CottonJoel
LäPä7*
K-P
Oku Ankka
Arska
Akuhullu
Ankkafani 10
Touhula
Jalkapallo (rip):
K-P
Ton Roza
Jonttu-Ankka
100 metrin juoksu:
CottonJoel
LäPä7*
Oku Ankka
Ton Roza
Sienilapsi
Akuhullu
Ankkafani 10
Jonttu-Ankka
Soutu (Parillinen määrä kilpailijoita):
CottonJoel
LäPä7*
K-P
Oku Ankka
Arska
Akuhullu
Ankkafani 10
Don Barks
Jonttu-Ankka
Touhula
Uimahypyt:
CottonJoel
LäPä7*
Akuhullu
Jonttu-Ankka
Arska
Sienilapsi
Trap-ammunta:
CottonJoel
LäPä7*
Oku Ankka
Ton Roza
Sienilapsi
Arska
Ankkafani 10
Don Barks
Pistepotin viisi-ottelu:
K-P
Sienilapsi
Don Barks
Touhula
Lajilista:
Keihäänheitto:
Oku Ankka
Ton Roza
Sienilapsi
Arska
Akuhullu
Ankkafani 10
Don Barks
Touhula
Tennis (Tasan 8 kilpailijaa):
K-P
Ton Roza
Jonttu-Ankka
Touhula
Korkeushyppy:
Don Barks
Painonnosto:
CottonJoel
LäPä7*
K-P
Oku Ankka
Arska
Akuhullu
Ankkafani 10
Touhula
Jalkapallo (rip):
K-P
Ton Roza
Jonttu-Ankka
100 metrin juoksu:
CottonJoel
LäPä7*
Oku Ankka
Ton Roza
Sienilapsi
Akuhullu
Ankkafani 10
Jonttu-Ankka
Soutu (Parillinen määrä kilpailijoita):
CottonJoel
LäPä7*
K-P
Oku Ankka
Arska
Akuhullu
Ankkafani 10
Don Barks
Jonttu-Ankka
Touhula
Uimahypyt:
CottonJoel
LäPä7*
Akuhullu
Jonttu-Ankka
Arska
Sienilapsi
Trap-ammunta:
CottonJoel
LäPä7*
Oku Ankka
Ton Roza
Sienilapsi
Arska
Ankkafani 10
Don Barks
Pistepotin viisi-ottelu:
K-P
Sienilapsi
Don Barks
Touhula
Sienilapsi
Vs: Pistepotti CXLV - Pistepotti Olympics 2016
Korkeushypystä uimahyppyyn, numerot alussa. Hyppykorkeus 10 m.
Don Barks
Sivu 1 / 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Similar topics
» Pistepotti CLXXXII - Pistepotti Winter Olympics 2018
» Pistepotti CCLXXVIII - Pistepotti Winter Olympics 2022
» Pistepotti LXXVI - Pistepotti Winter Olympics 2014
» Pistepotti CCLXVII - Pistepotti Olympics 2021
» Pistepotti XXXVIII - Pistepotti Olympics 2012
» Pistepotti CCLXXVIII - Pistepotti Winter Olympics 2022
» Pistepotti LXXVI - Pistepotti Winter Olympics 2014
» Pistepotti CCLXVII - Pistepotti Olympics 2021
» Pistepotti XXXVIII - Pistepotti Olympics 2012
Sivu 1 / 5
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
|
|