Pistepotti
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Esittele itsesi

+4
Ankanpoika
Muumi Ankka
Ton Roza
Yuk7on
8 posters

Siirry alas

Esittele itsesi Empty Esittele itsesi

Viesti kirjoittaja Yuk7on Su 12 Kesä 2016, 20:03

Vankkis viittasi jo tähän topiciin oppaassa uusille kilpailijoille, mutta koska tätä ei vielä ole näkynyt niin otin valtuuden tehdä sen itse.

Tässä siis uudet kilpailijat saavat esitellä itsensä haluamalla tavalla, ja miksei vanhatkin konkarit. Esittely on täysin vapaaehtoista, mutta ainakin minusta olisi hauska kuulla teidän taustojanne.
Yuk7on
Yuk7on


Takaisin alkuun Siirry alas

Esittele itsesi Empty Vs: Esittele itsesi

Viesti kirjoittaja Ton Roza Su 12 Kesä 2016, 23:20

Yksi vanhimmista kilpailijoista, toiseksi menestynein, eniten kausia. Skotlannin viimeinen kuningas.
Ton Roza
Ton Roza


Takaisin alkuun Siirry alas

Esittele itsesi Empty Vs: Esittele itsesi

Viesti kirjoittaja Muumi Ankka Ma 13 Kesä 2016, 00:50

Debytointi Pistepotissa: Kaudella 90 ja olen osallistunut yhtä kautta lukuunottamatta kaikille sen jälkeen.
Menestys: vaihtelevaa
Muistetaan parhaiten: Kaikkien aikojen pisin mitaliputki ja ensimmäisen voiton vuosipäivän puhe.
Ei pistepottiin liittyvää: Olen asiallinen 50 prosenttisesti
Muumi Ankka
Muumi Ankka


Takaisin alkuun Siirry alas

Esittele itsesi Empty Vs: Esittele itsesi

Viesti kirjoittaja Yuk7on Ma 13 Kesä 2016, 00:58

Noh, olen 16-vuotias poika Oulun hämäriltä kujilta. Pidän videopeleistä ja Euroviisuista. Musiikki muutenkin on kovassa kuuntelussa. Harrastan pyöräilyä. Pistepotissa minut tunnetaan parhaiten yhtenä historian huonoiten menestyneimmistä kilpailijoista, ja siitä että kilpailin yli 60 kautta ennen ensimmäistä voittoa. Nykyään tuuri on parempaan päin.
Yuk7on
Yuk7on


Takaisin alkuun Siirry alas

Esittele itsesi Empty Vs: Esittele itsesi

Viesti kirjoittaja Ankanpoika Ke 15 Kesä 2016, 00:23

Olen 2001 syntynyt poika Etelä-Pohjanmaan Järviseudulta. Harrastan pyöräilyä, judoa, sekä kaikenlaista luonnossa liikkumista. Pidän paljon historiasta ja maantiedosta. Smile  Pistepotissa olen kilpaillut vasta muutamalla kaudella, vaihtelevalla menestyksellä. Laughing
Ankanpoika
Ankanpoika


Takaisin alkuun Siirry alas

Esittele itsesi Empty Vs: Esittele itsesi

Viesti kirjoittaja Yo5hifan Ke 15 Kesä 2016, 11:21

Olen 15-vuotias poika Helsingistä. Olen liikaa tietokoneella päivittäin tekemässä milloin mitäkin, yleensä pelatessa ensimmäisen persoonan räsikintäpelejä tai strategiapelejä. Olen kilpaillut joillakin Pistepotin kausilla vaikka olisinkin saattanut olla niillä epäaktiivinen. Omistan valtion joka on erään toisen valtion vasallivaltio.
Yo5hifan
Yo5hifan


https://www.youtube.com/c/YoshifanMapping

Takaisin alkuun Siirry alas

Esittele itsesi Empty Vs: Esittele itsesi

Viesti kirjoittaja Touhula To 16 Kesä 2016, 21:48

Touhula on foorumin (tämän hetken) vanhin käyttäjä, vaikka nimimerkistä tulee ennemmin mieleen ehkä joku päiväkoti-ikäinen. Smile Joskus vajaa kahdeksan vuotta sitten akuankka.fi'hin rekisteröityessä jostain syystä lykkäsin tällaisen nimimerkin itselleni. Enpä tätä muualla ole Akkarin lisäksi käyttänyt ja olisin nytkin vaihtanut nimimerkkiä, mutta kun tänne foorumille tullessa pyydettiin jatkamaan vanhalla (Pistepotista) tutulla nickillä niin mennään tällä nyt siis.

Aloitin Pistepotin kaudella 68 (syksyllä 2013, ellen pahasti väärin muista), eli suunnilleen puolet kausista on tullut koettua, tosin joitakin kausia on jäänyt väliinkin. Jossain määrin kiintoisaa on se, että olisin voinut halutessani osallistua Pistepotin ensimmäiselle kaudelle. Joulukuussa 2010 Akkarin foorumilla oli pyörinyt Aku Vankkiksen järjestämä Vankka-sedän joulukalenteri -niminen kilpailu, johon itsekin osallistuin. Kilpailun yhtenä osana oli numeronarvauskilpailu, ja Pistepotti alkoikin jo heti joulupäivänä omassa topicissaan. Tuolloin ja useaan kertaan sen jälkeenkin meinasin osallistua Pistepottiin, mutta vasta kaudella 68 lopulta hyppäsin mukaan. Mielenkiinnon herätti tuolloin etupäässä kauden aihe, "Eurooppataisto", joka muistutti entisellä Ankkiksen foorumilla järjestettyä samannimistä juonittelupeliä (oi niitä aikoja). Kaudesta 68 lähtien olen ollut aktiivisesti mukana Pistepotissa kilpailijana. Lisäksi olen järjestänyt yhden jalkapalloteemaisen kauden.

Ns. siviilissä olen opiskelija ja harrastan vähän sitä sun tätä, tosin en mitään kovin vakavasti. Mitään varsinaisia säännöllisiä harrastuksia minulla ei ole. Tällä hetkellä yritän esim. harjoitella soittamaan pianoa. Smile Lisäksi olen innokas penkkiurheilija ja jalkapallo on ykköslajina seurannassa.
Touhula
Touhula


Takaisin alkuun Siirry alas

Esittele itsesi Empty Vs: Esittele itsesi

Viesti kirjoittaja Arska To 23 Kesä 2016, 23:11

Päivää taloon! Tosiaan tuolta Akkarilan puolelta varmaan suurin osa minut jo tunteekin. Tällä nickillä kirjoittelee siis piakkoin 17 ajastaikaa täyttävä miehenalku Turruuust. Itselleni Pistepotti ei ole kovin tuttu, parille kaudelle olen osallistunut ja niistä nappasin pyöreät nolla pistettä. Mitäpä muuta sitä voisi kertoa? Lukiossa opiskelen ja tykkään kielistä, fanitan Ruotsia kaikessa paitsi jääkiekossa ja pidän myös valokuvaamisesta. Että semmoista.
Arska
Arska


Takaisin alkuun Siirry alas

Esittele itsesi Empty Vs: Esittele itsesi

Viesti kirjoittaja nipanderus Su 23 Loka 2016, 15:07

Tällasta, eipä tässä sen kummenpaa päivät kuluu kuntouttavassa ja illala puuhastelen sitä sun tätä. meininki on kutouttavassa välillä aika hetkistä. näin. Asun sääksjärvellä täälä tampereen lähellä. Ei tässä sen kummempia

nipanderus


Takaisin alkuun Siirry alas

Esittele itsesi Empty Vs: Esittele itsesi

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa