Pistepotti
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Juonittelupeli: Riemuloma Patagoniassa

+9
Sienilapsi
Kalamies
Muumi Ankka
Kuutio-purkka
Yuk7on
Tuoppi
Touhula
Oku Ankka
LäPä7*
13 posters

Sivu 6 / 8 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Siirry alas

Juonittelupeli: Riemuloma Patagoniassa - Sivu 6 Empty Vs: Juonittelupeli: Riemuloma Patagoniassa

Viesti kirjoittaja Kuutio-purkka Ti 15 Marras 2016, 16:59

Näyttää vähän siltä, että koetetaan vitkastella tätä juttua ja ehkä hieman sysätä epäaktiivisia päin. En kyllä pidä vielä mitään varmana.
Kuutio-purkka
Kuutio-purkka


Takaisin alkuun Siirry alas

Juonittelupeli: Riemuloma Patagoniassa - Sivu 6 Empty Vs: Juonittelupeli: Riemuloma Patagoniassa

Viesti kirjoittaja LäPä7* Ti 15 Marras 2016, 17:25

Oku Ankka ei ole mitään viestiä kirjoittanut vielä. Eikä kyllä Muumikaan.

++Muumi-Ankka
LäPä7*
LäPä7*


Takaisin alkuun Siirry alas

Juonittelupeli: Riemuloma Patagoniassa - Sivu 6 Empty Vs: Juonittelupeli: Riemuloma Patagoniassa

Viesti kirjoittaja Tuoppi Ti 15 Marras 2016, 17:33

Minä mitään halua vitkastella, ei vaan ole mitään epäilyksiä niin odotellaan jos muilla on
Tuoppi
Tuoppi


Takaisin alkuun Siirry alas

Juonittelupeli: Riemuloma Patagoniassa - Sivu 6 Empty Vs: Juonittelupeli: Riemuloma Patagoniassa

Viesti kirjoittaja Oku Ankka Ti 15 Marras 2016, 17:38

Jaa....

Itse en usko lähtökohtaisesti ollenkaan tähän epäaktiivisuusjuttuun (jossa siis itsekkin olen näyttäävästi mukana) Olen täysin samaa mieltä siinä k-p:n kanssa.

Analyysiä:
Seuraavat pelaajat ovat vielä pelissä mukana: Don Barks, Kalamies, K-p, Läpä, Muumi Ankka, Tuoppi ja tietenkin minä.

Näistä sulkisin tällä hetkellä pois Kalamiehen ja k-p:n. He eivät mielestäni ole pahiksia, vaikka k-pta olenkin pitkään epäillyt, mutta jostain syystä viimeisin viesti hälvensi nämä epäilykset ja todistaisi ainakin jollain tasolla hänen olevan hyvis. En toki varma voi olla. Kalamiehen viestit ovat vaikuttaneet luotettavilta ja uskottavila jo pidemmän aikaa, joten hänkään tuskin on pahis.

Jäljellä ovat siis Don Barks, Läpä, Muumi Ankka ja Tuoppi. Edellisistä uskon vähiten Don Barksin ja Muumi Ankan olevan pahiksia, pahis kun tuskin pystyisi olemaan ihan noin epäaktiivinen eli uskon sinällään Muumin selityksiin (joita mielestäni tuli jossain vaiheessa?). Kukaan muukaan näistä ei vaikuta kovinkaan paljon pahismaisilta, mutta kuitenkin jotkut ovat pakostakin pahiksia, joten pitäisin todennäköisimpänä näitä, kun muita potenttiaalisia ei oikein enää ole. Lisäksi tätä teoriaa tukee se, että ainakin omasta mielestäni pahisten pelaaminen (ainakin viime peliin nähden, jolloin pahiksilta löytyi selvästi kokemusta) on vaikuttanut epäloogiselta ja hieman hakuammunnalta, joten voisin olettaa tämän johtuvan kokemuksen puutteesta, jota oletettavasti olisi Läpällä, Tuopilla ja Don Barksilla/Muumilla. (?) Itse ainakin olisin pelannut ja lynkannut pelaajia aivan eri tavalla, jos olisin pahis.

Toki voin olla kaikessa edellä mainituissa asioissa ihan totaallisen hakoteilla, mutta tätä peliä pitää saada eteenpäin, jos tämä nyt kerrankin halutaan voittaa.


Oku Ankka
Oku Ankka


Takaisin alkuun Siirry alas

Juonittelupeli: Riemuloma Patagoniassa - Sivu 6 Empty Vs: Juonittelupeli: Riemuloma Patagoniassa

Viesti kirjoittaja Kuutio-purkka Ti 15 Marras 2016, 17:43

Haluatko Tuoppi siis hyökötö vasta kun joku kertoo sinulle sopivan kohteen. Tärkein tässä pelissä on se, että TEET ITSE OMAT PÄÄTÖKSET koska ihminen kehen "luotat" on aina ja ikuisesti lähtökohdaltaan pahis. Kaikki muut ovat.

Tällä hetkellä epäilen eniten Kalamiestä ja Don Barksia vahviten, Läpää ja Tuoppia sitten. Oku vaikuttaa liian vetäytyneeltä ja Muumi ovelalta iskijältä, joten en heitä millän laske pois, päinvastoin
Kuutio-purkka
Kuutio-purkka


Takaisin alkuun Siirry alas

Juonittelupeli: Riemuloma Patagoniassa - Sivu 6 Empty Vs: Juonittelupeli: Riemuloma Patagoniassa

Viesti kirjoittaja Don Barks Ti 15 Marras 2016, 17:54

Oku Ankka kirjoitti:
Lisäksi tätä teoriaa tukee se, että ainakin omasta mielestäni pahisten pelaaminen (ainakin viime peliin nähden, jolloin pahiksilta löytyi selvästi kokemusta) on vaikuttanut epäloogiselta ja hieman hakuammunnalta, joten voisin olettaa tämän johtuvan kokemuksen puutteesta, jota oletettavasti olisi Läpällä, Tuopilla ja Don Barksilla/Muumilla. (?) Itse ainakin olisin pelannut ja lynkannut pelaajia aivan eri tavalla, jos olisin pahis.

Toki voin olla kaikessa edellä mainituissa asioissa ihan totaallisen hakoteilla, mutta tätä peliä pitää saada eteenpäin, jos tämä nyt kerrankin halutaan voittaa.



Et toki minua suoraan syyttänyt, mutta ajattelin vain sanoa että olin toki viime pelissä pahis jos sillä nyt mitään merkitystä on.
--Oku Ankka
Don Barks
Don Barks


Takaisin alkuun Siirry alas

Juonittelupeli: Riemuloma Patagoniassa - Sivu 6 Empty Vs: Juonittelupeli: Riemuloma Patagoniassa

Viesti kirjoittaja Kuutio-purkka Ti 15 Marras 2016, 19:50

Don Barksin lausahdus kuulostaa vähän huomionhakuiselta "hei en minä ole pahis kattokaa nyt", joten suhtautumiseni on skeptistä.

Laspukaiset tulkaa keksustelemaan enemmän
Kuutio-purkka
Kuutio-purkka


Takaisin alkuun Siirry alas

Juonittelupeli: Riemuloma Patagoniassa - Sivu 6 Empty Vs: Juonittelupeli: Riemuloma Patagoniassa

Viesti kirjoittaja Kalamies Ti 15 Marras 2016, 20:22

Paljon on ollut parran pärinää iltasella näköjään.
Itse olisin kyllä edelleen Tuopin Kannalla sillä hän ei halua ottaa roolia ja lähteä ketään syyttämään eli hän pelaa varman päälle.

Mutta myös Kuution viestit ovat aika epäilyttäviä. Niistä huokuu kiire ja jännitys. Hän haluaa hoputtaa muita käymään toistensa kimppuun ja on siksi erittäin jännittynyt että muut saavat sodan aikaiseksi jotta hän voi itse häippäistä takavasemmalle.

Muut eivät minussa epäilyksiä herätä. Ainakaan suuremmissa määrin.
Kalamies
Kalamies


Takaisin alkuun Siirry alas

Juonittelupeli: Riemuloma Patagoniassa - Sivu 6 Empty Vs: Juonittelupeli: Riemuloma Patagoniassa

Viesti kirjoittaja Tuoppi Ti 15 Marras 2016, 20:24

--Oku Ankka

Ok.

++Kuutio-purkka
Tuoppi
Tuoppi


Takaisin alkuun Siirry alas

Juonittelupeli: Riemuloma Patagoniassa - Sivu 6 Empty Vs: Juonittelupeli: Riemuloma Patagoniassa

Viesti kirjoittaja Tuoppi Ti 15 Marras 2016, 20:26

inb4 "tuoppi on pahis ku se hutkii ennen ku tutkii!!1!1!1!1!1"
Tuoppi
Tuoppi


Takaisin alkuun Siirry alas

Juonittelupeli: Riemuloma Patagoniassa - Sivu 6 Empty Vs: Juonittelupeli: Riemuloma Patagoniassa

Viesti kirjoittaja LäPä7* Ti 15 Marras 2016, 21:07

Minua eniten epäillyttää kuitenkin edelleen nimenomaan epäaktiivisimmat. Vaikka on sanottu, että tuskin pahikset olisivat epäaktiivisia, uskallan olla eri mieltä. "Antaa hyvisten lynkata toisensa ulos ja seuraillaan vain." En henkilökohtaisesti usko, että kuutio-purkka ja Tuoppi ovat pahiksia, mutta kenestäkään muusta en osaa sanoa. Pidän edelleen Muumille suunnatun ääneni odotellen hänen vastausta.
LäPä7*
LäPä7*


Takaisin alkuun Siirry alas

Juonittelupeli: Riemuloma Patagoniassa - Sivu 6 Empty Vs: Juonittelupeli: Riemuloma Patagoniassa

Viesti kirjoittaja Oku Ankka Ti 15 Marras 2016, 21:32

Don Barks kirjoitti:
Oku Ankka kirjoitti:
Lisäksi tätä teoriaa tukee se, että ainakin omasta mielestäni pahisten pelaaminen (ainakin viime peliin nähden, jolloin pahiksilta löytyi selvästi kokemusta) on vaikuttanut epäloogiselta ja hieman hakuammunnalta, joten voisin olettaa tämän johtuvan kokemuksen puutteesta, jota oletettavasti olisi Läpällä, Tuopilla ja Don Barksilla/Muumilla. (?) Itse ainakin olisin pelannut ja lynkannut pelaajia aivan eri tavalla, jos olisin pahis.

Toki voin olla kaikessa edellä mainituissa asioissa ihan totaallisen hakoteilla, mutta tätä peliä pitää saada eteenpäin, jos tämä nyt kerrankin halutaan voittaa.



Et toki minua suoraan syyttänyt, mutta ajattelin vain sanoa että olin toki viime pelissä pahis jos sillä nyt mitään merkitystä on.
--Oku Ankka

Totta, sen tähden et olekkaan mielestäni ihan yhtä epäilyttävä kuin muut. Epäilen kuitenkin, että viime pelissä roolisi taktiikan suunnittelun suhteen oli hieman pienempi kuin muilla (?) ja tämän johdosta et ehkä pystyisi vielä suunnittelemaan aivan kauhean monimutkaista ja hienoa taktiikka, tai mistä minä tiedän... Very Happy Voithan olla vaikka kuinka hyvä taktiikko joka käytännössä tarkoittaisi sitä, ettet tässä epäjärjestyksessä pystyisi olemaan millään tavalla pahis, ehkä.

Näyttäävästi keskustelua on mukavasti herännyt ja yhtäkkiä kuutio-purkkakin vaikuttaa taas hieman epäilyttävämmältä. Muista en sitten tiedä, Don Barks vaikuttaa hieman vähemmän epäilyttävltä kuin aikaisemmin. Pidän edelleen kaikeista epäilyttävimmiltä Tuoppia ja Läpää. Muumista en sitten osaa sanoa ollenkaan...
Oku Ankka
Oku Ankka


Takaisin alkuun Siirry alas

Juonittelupeli: Riemuloma Patagoniassa - Sivu 6 Empty Vs: Juonittelupeli: Riemuloma Patagoniassa

Viesti kirjoittaja Don Barks Ti 15 Marras 2016, 21:51

Aika sekavaa peli tällä hetkellä tosiaan on, mistä on hyötyä vain ja ainoastaan pahiksille. Vahvoja epäilyksiä ei ketään kohtaan ole, mutta esim. Kuutio-purkan yllyttäminen toisia pelaajia toistensa kimppuun kuulostaa hassulta. Tuli vain sellainen teoria mieleen, että kuutiopurkan viesteistä ikään kuin paistaa läpi viesti: "olen ennustajana selvittänyt että Don Barks on pahis ja yritän nyt saada muutkin huomaamaan sen, toki itseäni paljastamatta". Tälläinen ajatus vain heräsi että hän yrittää lavastaa minua pahikseksi, sillä pariinkin kertaan on mutu-tuntumalla äänestänyt minua ja tuo viimeinen viestikin häneltä on eriskummallinen.
Don Barks
Don Barks


Takaisin alkuun Siirry alas

Juonittelupeli: Riemuloma Patagoniassa - Sivu 6 Empty Vs: Juonittelupeli: Riemuloma Patagoniassa

Viesti kirjoittaja LäPä7* Ti 15 Marras 2016, 22:19

Keskustelu on nyt jopa parempaa, kuin viimeksi ja se on hyvisten kannalta hyvä juttu!

Kuutio-purkan sanomiset ovat hiukan erikoisia. Kuten Don Barksilla, minullakin heräsi yhdenlainen teoria: Aluksi Oku ei ollut kovin aktiivinen ja nyt hän puhuu pahisten päätösten epäloogisuudesta, mutta entä jos siellä on takana jälleen konkareita, jotka yrittävät lavastaa kokemattomimpia. Siinä yksi teoria vielä kehiin.

Varmoja epäillyksiä minullakaan ei edelleen ole, mutta odotetaan Muumi Ankan vastausta. Ihan kuin hän olisi hävinnyt kokonaan?
LäPä7*
LäPä7*


Takaisin alkuun Siirry alas

Juonittelupeli: Riemuloma Patagoniassa - Sivu 6 Empty Vs: Juonittelupeli: Riemuloma Patagoniassa

Viesti kirjoittaja Kalamies Ti 15 Marras 2016, 22:26

Niin, tässä pelissä mikään ei ole mitään miltä se näyttää kuten ollaan huomattu. Jotkut voivat ihan taktisesti vetää jonkin näköistä "roolia" jolla saadaan epäilyksiä siirrettyä suuntaan jos toiseenkin. Mutta mitä enemmän asiaa ajattelee niin Kuutiossa on kyllä jotain hämärää.
Eli jos pitäisi lähteä veikkaamaan pahis trioa niin oma trioni olisi Kuutio, Tuoppi ja joku epäaktiivinen. Petturin ei tarvitse välttämättä olla yhtä aktiivinen kuin pahisten.

Nykyisten todisteiden valossa äänestän ++Kuutio-purkkaa ääni voi toki peruuntua mikäli purkka kertoisi meille omasta käytöksestään ja miksi hän näin käyttäytyy.
Kalamies
Kalamies


Takaisin alkuun Siirry alas

Juonittelupeli: Riemuloma Patagoniassa - Sivu 6 Empty Vs: Juonittelupeli: Riemuloma Patagoniassa

Viesti kirjoittaja Kalamies Ti 15 Marras 2016, 22:29

Läpä: Se että Oku on ollut alussa hiljaisempi kuin nyt voi puhtaasti johtua siitä että nyt tätä peliä täytyy ruveta pelaamaan tosissaan. Ei auta enään olla hiljaa ja toivoa parasta. Itse uskon että kyseessä on ihan puhtaasti pelijännityksen/temmon kasvaminen.
Kalamies
Kalamies


Takaisin alkuun Siirry alas

Juonittelupeli: Riemuloma Patagoniassa - Sivu 6 Empty Vs: Juonittelupeli: Riemuloma Patagoniassa

Viesti kirjoittaja LäPä7* Ti 15 Marras 2016, 22:53

Olet oikeassa. Esitinkin vain samanlaisen teorian kuin DB.
LäPä7*
LäPä7*


Takaisin alkuun Siirry alas

Juonittelupeli: Riemuloma Patagoniassa - Sivu 6 Empty Vs: Juonittelupeli: Riemuloma Patagoniassa

Viesti kirjoittaja Kuutio-purkka Ti 15 Marras 2016, 22:55

Tavoitteeni on nimenomaan saada keskustelua aikaan, koska siitä saamme sitä tietoa, joka auttaa meitä selvittämään asioita. Silloin kun keskustellaan tulee lipsahduksia, uusia näkökantoja, epäloogisuuksia. Todellisuus on että peli voitetaan sillä, että pahikset paljastavat itsensä. On suotavaa ymmärtää, että keskustelu on tämän pelin ydin.
Kuutio-purkka
Kuutio-purkka


Takaisin alkuun Siirry alas

Juonittelupeli: Riemuloma Patagoniassa - Sivu 6 Empty Vs: Juonittelupeli: Riemuloma Patagoniassa

Viesti kirjoittaja Kuutio-purkka Ti 15 Marras 2016, 22:57

Lisäksi en ole katoamassa minnekään ja näytän vain esimerkkiä, kuinka tätä pelataan.

Huomautan myös, että vitkastelukommentin jälkeen tempo on kiihtynyt, mikä voi osoittaa pahisten hikeennystä ja säikähdystä ja siten esittäytyä aktiivisuutena ja peittelynä.
Kuutio-purkka
Kuutio-purkka


Takaisin alkuun Siirry alas

Juonittelupeli: Riemuloma Patagoniassa - Sivu 6 Empty Vs: Juonittelupeli: Riemuloma Patagoniassa

Viesti kirjoittaja Kuutio-purkka Ti 15 Marras 2016, 23:00

Ja vielä kerta kielon päälle.

Itse en oöe ennustajaeukko ja minusta on hämmentävää, että en ole missään vielö lukenut sellaista tyyliä, että joku olisi pahis/hyvis. Enkä ihmettelisi yhtään vaikka muutama "kleimi" nähtäisiin tämän päivän aikana...
Kuutio-purkka
Kuutio-purkka


Takaisin alkuun Siirry alas

Juonittelupeli: Riemuloma Patagoniassa - Sivu 6 Empty Vs: Juonittelupeli: Riemuloma Patagoniassa

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 6 / 8 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa