Pistepotti
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Juonittelupeli: Valenumerosandaali

+8
LäPä7*
Don Barks
Tuoppi
Jonttu-Ankka
Oku Ankka
Kuutio-purkka
CottonJoel
Touhula
12 posters

Sivu 7 / 9 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas

Juonittelupeli: Valenumerosandaali - Sivu 7 Empty Vs: Juonittelupeli: Valenumerosandaali

Viesti kirjoittaja LäPä7* La 29 Loka 2016, 09:01

Ahaa, tämä on mielenkiintoista. Meitä on nyt enää aika vähän jäljellä, itse asiassa viisin hyvistä ja kaksi pahista + petturi.

Epäillykseni alkaa kohdistua heihin, jotka äänestivät CottonJoelia tai Muumi Ankkaa, jota kyllä itsekin äänestin. Jos näin rajataan joukkoa, jäljelle jäävät Kuutio-purkka, Kalamies, Don Barks ja minä.

Sitten jos ajatellaan, ketkä lynkattiin yöllä; Jonttu-Ankka ja Yuk7on. He äänestivät K-p:tä ja Muumi Ankkaa, joten minusta heidätkin voitaisiin rajata pois, elleivät he pelaa äärimmäisen strategisesti?

Jäljellä jäävät (jos en laske itseäni) Kalamies ja Don Barks. DB on minusta pelannut hyvin viattomasti, jos näin voisi sanoa tai sitten se on taktiikkaa. Kalamies taas on aiemminkin herättänyt epäillyksiä.

Kuka tahansa voisi edelleen olla pahis. Oku Ankka ei välttämättä, koska hän on reissussa. Yritinkin edellisenä päivänä varmistaa, ettei se olisi vain bluffia.

Jos mietitään Touhulaa, hän on äärimmäisen viisas varsinkin tällaisissa strategisissa peleissä. Yötapon kohteina ovat olleet J-A ja nyt Yukon, muttei Touhula tai k-p ja se herättää minussa hiukan epäillyksiä.

Kalamies ja DB ovat silti minusta ykkösvaihtoehtoja..
LäPä7*
LäPä7*


Takaisin alkuun Siirry alas

Juonittelupeli: Valenumerosandaali - Sivu 7 Empty Vs: Juonittelupeli: Valenumerosandaali

Viesti kirjoittaja LäPä7* La 29 Loka 2016, 09:06

Täytyy korjata ylempää viestiä.

Meitä on siis neljä hyvistä ja kaksi pahista + petturi ja toisin sanoen nyt on onnistuttava!

On kuitenkin huomioitava, että meillä on suojelija edelleen mukana. Mikäli saamme toivottavasti lynkattua pahiksen tai petturin pois, suojelijan kannattaa miettiä kohdetta tarkattaan!
LäPä7*
LäPä7*


Takaisin alkuun Siirry alas

Juonittelupeli: Valenumerosandaali - Sivu 7 Empty Vs: Juonittelupeli: Valenumerosandaali

Viesti kirjoittaja Don Barks La 29 Loka 2016, 14:59

Tilanne on todellakin suorastaan tukala, kuten Läpä sanoikin, nyt on pakko onnistua. Ensinnäkin, on totta, että olen pelannut viattomasti, mutta se johtuu siitä, että olen yrittänyt olla 'rauhallinen', ettei olisi syitä epäillä pahikseksi. Läpän taktiikka on ollut erinomainen, sillä lähes jokainen voi olla varma, että hän on hyvis (ainakin uskon niin). Oku esitti aika vahvat todisteet siitä, että hän on hyvis. En jaksa uskoa että tuo hänen viestinsä olisi bluffi, tosin koskaan ei voi olla varma. Kuten Läpäkin mainitsi, myös Kalamies on herättänyt epäilyksiä.

Eniten minussa on herättänyt epäilyksiä juurikin tuo, että kokeneita konkareita on lynkatty öisin ulos, mutta silti jäljellä on yhä Touhula ja kuutio-purkka. Heistä 'pahismaisemmin' on käyttäytynyt mielestäni k-p. Molemmat ovat kuitenkin mielestäni potentiaalisia pahiksia.
Don Barks
Don Barks


Takaisin alkuun Siirry alas

Juonittelupeli: Valenumerosandaali - Sivu 7 Empty Vs: Juonittelupeli: Valenumerosandaali

Viesti kirjoittaja Kalamies La 29 Loka 2016, 15:01

Itse epäilen hyvin vahvasti Kuutio purkkaa ja läpää koska heidän juonensa olisi kyllä täydellinen pahisten juoni. Ensin lavastetaan syy omille harteille tiedostaen että muut tajuavat että heidät on lavastettu. Sitten lähdetty napsimaan sopivia henkilöitä pois jotka voisivat tajuta juonen, ja joilta löytyy joku pelillinen ominaisuus  esim taktisuus, päättelykyky tms. Pisteenä i:n päälle olisi jättää kokenein konkari eli Touhula viimeiseksi jotta hänestä saataisiin tehtyä syyllinen. Olisi todella hölmöä jättää kaikkein kokenein viimeiseksi koska hänellä on se yksi etu verrattuna muihin, eli kokemus. Läpän syyllisyyttä tukisi vielä se että hän kirjoitti tahallaan stressaantuneen viestin jolla pyrkii tukemaan omaa juontansa.
Oku on taas ollut aika epäaktiivinen tai ainakin koittanut antaa sellaisen vaikutelman itsestään. Häneltä voisi löytyä oveluutta napsia niitä henkilöitä pois jolla saataisiin ihmiset toisiaan vastaan ja jolla pystyttäisiin lavastamaan henkilöt ja itse tulisi vasta loppukahinoihin mukaan esim juuri johonkin tekosyyhyn vedoten että ei ole pystynyt osallistumaan tms. Toki, näin voi oikeasti ollakkin mutta jotenkin tuntuu että hän voisi olla tämän juonen aivot.
Don Barks sekä Muumi voisivat olla myös ihan ponteliaalisia ehdokkaita. Muumia kohtaan onkin tullut jo ääniä ja häntä on epäilty ennenkin. Don Barks on pysytellyt taka-alalla, mutta silti ilmoittanut itsestään aina välillä. Molemmilla on ollut sitä Yuk7on mainitsemaa peesailua ja mautonta peesailua.
Mutta mitään varmaa ei ole ja kaikki on spekulaatiota. Ketään en siis vielä äänestä.
Kalamies
Kalamies


Takaisin alkuun Siirry alas

Juonittelupeli: Valenumerosandaali - Sivu 7 Empty Vs: Juonittelupeli: Valenumerosandaali

Viesti kirjoittaja LäPä7* La 29 Loka 2016, 17:04

Täytyy myöntää, vaikka itse sanonkin, että jos pahis pelaisi samalla tavalla kuin minä, olisi se pahikselta aikamoinen taktiikka. Jokainen voi miettiä itse, kykenisikö siihen tässä pelissä ensikertalainen.

Kalamies tosin lähti hyvin aggressiivisesti hyökkäämään minua, kuin muitakin kohti ja se on vahvistaa ainakin omaa näkemystäni.

Jos tämä päivä lähestyy loppuaan minun ja Kalamiehen ollessa parrasvaloissa, joudumme äänestämään ensikertalaisen pelaajan, joka olisi tehnyt aikamoisen vedätyksen tai sitten aggressiivisen Kalamiehen väliltä.

Minua kiinnostaisi kuulla erityisesti Muumi Ankan mietteitä.
LäPä7*
LäPä7*


Takaisin alkuun Siirry alas

Juonittelupeli: Valenumerosandaali - Sivu 7 Empty Vs: Juonittelupeli: Valenumerosandaali

Viesti kirjoittaja Kalamies La 29 Loka 2016, 18:24

En minä hyökkää ketään vastaan, minä vain käyn läpi eri skenaarioita. Myönnettäköön että vähän liian kärkkäästi lähdin ketään syyytämään. Kuten varmaan itsekkin myönnät nii rupeaa pikkuhiljaa itse kunkin hermot menemään kun ei tiedä että kuka on pahis ja pistetäänkö itse pihalle pahis ehdokkaana ja millä perusteilla.
Kalamies
Kalamies


Takaisin alkuun Siirry alas

Juonittelupeli: Valenumerosandaali - Sivu 7 Empty Vs: Juonittelupeli: Valenumerosandaali

Viesti kirjoittaja Oku Ankka Su 30 Loka 2016, 09:25

Läpän edellisen päivän uteluihin:
Olen tosiaankin Oulusta jossa kaikilla peruskoululaisilla, lukiolaisilla joihin siis itse kuulun ja ammattikoululaisillakin (kai en oo ihan varma) on syysloma. Tämän pystyy varmaankin tarkistamaan Oulun kaupungin nettisivuiltakin. Lomailen siis Madeiralla jossa on aika mahdotonta olla koko ajan aktiivinen wifi-verkkojen vähyyden (vaikka toki täällä hotellilla on ilmainen wifi, mutta täällä ei ole tullut loppupeleissä vietettyä kovinkaan paljon aikaa) ja kalliiden roaming-hintojen takia. Tää mielestäni aika hyvin todistaa, että en ole pahis, koska näin hyvän pahisten suunnitelman (mikäli se teoria on oikea) suunnittelemiseen tarvitaan varmasti huomattavasti enemmän aktiivisuutta kuin mitä minulla on ollut.

Nyt tuntuu siltä, että pahis voi olla kuka vaan; Kalamieheltä, k-pltä ja Touhulalta varmasti löytyy paljon taktista osaamista tollaisen suunnitelman suunnitteluun, Läpä on ollut niin erityisen aktiivinen mitä pahikselta tarvitaan, Don Barks ja Muumi Ankka ovat olleet hieman pimennossa mutta se voi olla taktiikkaakin. Toisaalta vähiten uskon Muumi Ankan tai Don Barksin olevan pahiksia, epäilyt kohdistuvat ainakin hieman tällä hetkellä enemmän noihin kokeneemman puolen pelaajiin. Mutta tällä hetkellä on kyllä hyvin vaikea sanoa mitään kovin varmasti. Tilanne on tosiaan erittäin tukala näin hyvisten kannalta eikä virheisiin oo enää varaa.

Oku Ankka
Oku Ankka


Takaisin alkuun Siirry alas

Juonittelupeli: Valenumerosandaali - Sivu 7 Empty Vs: Juonittelupeli: Valenumerosandaali

Viesti kirjoittaja Muumi Ankka Su 30 Loka 2016, 11:15

Oma passiivisuuteni eilen (ja tulevinakin päivinä) selittyy Tet-jaksolla jonka ajaksi olen tullut asumaan Pohjaslahden korpeen. Harmikseni täällä toimii netti erittäin välttävästi. Nyt vasta pystyin kirjautumaan sisään ensimmäisen kerran täällä.

Ensikertalaisena en ole paras taktikko. Jos olisin pahis, olisin luultavasi puhunut jo itseni pussiin. Epäilen tavallaan jokaista joka on pelissä vielä mukana. Potentiaalisimpana pahisehdokkaana pidän ehkä Don Barksia, joka on ollut ehkä näkymättömin hahmo pelissä. Ääniä en turhia ala vielä huutelemaan, jätän sen tuonnemmaksi.
Muumi Ankka
Muumi Ankka


Takaisin alkuun Siirry alas

Juonittelupeli: Valenumerosandaali - Sivu 7 Empty Vs: Juonittelupeli: Valenumerosandaali

Viesti kirjoittaja Aku Vankkis Ma 31 Loka 2016, 01:51

Väliaikatilanne:

Ei annettuja ääniä tällä hetkellä.

3. päivä päättyy tiistaina klo 21:00. Vielä on siis aikaa, mutta se kannattaa käyttää hyödyksi, sillä kyseessä on hyvin merkittävä päivä.

Äänestyspakossa tänään on Muumi Ankka.
Aku Vankkis
Aku Vankkis
Admin


http://pistepotti.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Juonittelupeli: Valenumerosandaali - Sivu 7 Empty Vs: Juonittelupeli: Valenumerosandaali

Viesti kirjoittaja LäPä7* Ma 31 Loka 2016, 07:49

Niin, hyvikset, olosi aika aktivoitua! Ainoastaan pahikset ja petturi hyötyvät tästä epäaktiivisesta tilanteesta. Minä, Kalamies, Oku Ankka, Muumi Ankka ja Don Barks olemme lähettäneet viestejä tämän päivän aikana, mutta Touhula ja kuutio-purkka eivät. Onkohan siihen jokin syy, miksi näin?

Aktivoitan peliä äänestämällä. Uskon, että Kalamies saattaisi olla petturi. Äänessä, mutta pelaa pahisten piikkiin. k-p on strategisesti uhka ja hän on myös pelannut hyvin epäillyttävästi ja hänen viestinsä ovat olleet epämääräisiä. Touhulakin voisi konkarina olla potentiaalinen pahis. Hän on kirjoittanut pitkiä analyyseja ja ehkä sen takia häntäkään ei olla epäilty?

Koen kuitenkin k-p:n olevan tällä hetkellä epäillyttävin, joten siksi ++Kuutio-purkka
LäPä7*
LäPä7*


Takaisin alkuun Siirry alas

Juonittelupeli: Valenumerosandaali - Sivu 7 Empty Vs: Juonittelupeli: Valenumerosandaali

Viesti kirjoittaja Touhula Ma 31 Loka 2016, 16:23

Itselläni ei ollut viikonloppuna tietokonetta käden ulottuvilla, ja puhelimella en jaksa tänne kirjoittaa, saati pahemmin edes selata foorumia, koska jonkin topicin nimeä (linkkiä) painamalla selain avaa heti välilehden, josta ei sitten niin helposti pääse irti ("haluatko varmasti poistua tältä sivulta" ja puhelin värisee niin kauan, että pitää laittaa koko netti kiinni, varmaan jotain viruksia yrittävät ajaa sisään puhelimeen).

Mutta asiaan. Aika synkästi on kyllä hyvisten peli sujunut. Nyt siis on pakko saada pahis kiinni tai muuten koko peli on vaarassa päättyä seuraavana yönä. Mukana ovat siis vielä Don Barks, Kalamies, Kuutio-purkka, LäPä7*, Muumi Ankka, Oku Ankka ja minä itse. Saattaa taas tulla vähän pidempi viesti, mutta yritän nyt analysoida jokaisen mukana olevan pelaajan (itseäni lukuunottamatta) omasta näkökulmastani.

Don Barks on ollut melko näkymätön pelin aluksi, mutta on viime aikoina hieman aktiivistunut ja kirjottanut omasta mielestäni varsin järkeenkäypiä viestejä. Ei ole ollut isommissa väittelyissä mukana. Onko tämä sitten sopivaa pahistaktiikkaa ja sivusta seuraamista, en tiedä. DB ei kuitenkaan ole minun kärkiehdokkaani pahikseksi.

Kalamies on ollut kohtalaisen aktiivinen. Lähti aika aggressiivisesti syyttämään Kuutio-purkkaa ja LäPää sekä muitakin viime yön jälkeen. Toisaalta tuo on ihan oikea taktiikka tässä tilanteessa. Keskustelua pitää saada aikaan vaikka sitten suoraan hyökkäämällä, koska passiivisuus ja ympäripyöreät puheet eivät enää riitä. Aika pelaa koko ajan pahisten pussiin. Itse epäilin Kalamiestä melko vahvasti edellisenä päivänä, mutta hänen vastineensa jälkeen jätin sitten äänestämättä häntä. En tiedä, Kalamiehen kohdalla minulla on aika kaksijakoiset fiilikset. Hyvinkin potentiaalinen hyvis, mutta yhtä potentiaalinen pahis.

Kuutio-purkka on ehkä tällä hetkellä epäilyttävin. Hän ei ole nyt käynnissä olevan päivän aikana kirjoittanut vielä mitään (en tosin tiedä, onko hänelläkin ollut jokin poissaolo). Purkan viestit pelissä ovat olleet varsin epämääräisiä ja hän muun muassa äänesti edellisenä päivänä CottonJoelia perusteella "Tässä ei oo taas mitään syytä miksi mutta äänestän..." Tuo ääni oli muutenkin annettu ennen sitä CottonJoelin "lipsahdusta", johon muutama muu tarttui ja äänesti CJ:n ulos pelistä. Toki se Joelin viesti oli omituinen ja epäilyttävä, joten ihan perusteltua hänen roolinsa oli "tarkistaa". Mutta palatakseni Kuutio-purkkaan, hän on Pistepotissakin osoittanut olevansa uskomattoman strateginen pelaaja ja on monesti juonittelukausilla passitettu tästä syystä ensimmäisenä ulos. Hän osaa sekoittaa pakkaa heittämällä sopivia kommentteja ja hyvin voisin kuvitella hänen pelaavan riskillä ja suorittavan jonkun lavastushuijauksenkin juonittelupelissä. Täyttä varmuutta ei tietenkään ole, mutta purkalla on jonkin verran selitettävää nyt. Jos nyt antaisin ääneni, se menisi Kuutio-purkalle. En kuitenkaan äänestä vielä, vaan odotan muiltakin lisää kommentteja.

LäPä7* on mielestäni ehkä vähiten pahismainen. Pahis ei olisi niin aktiivinen kuin LäPä ja yrittäisi viedä peliä tuolla tavalla eteenpäin ja herättelisi ja keskustelisi noin paljon topicissa. Tai onhan sekin mahdollista, mutta en oikein usko siihen. LäPää epäilin aikaisemmin melko paljonkin, mutta nyt hän on mielestäni todennäköisesti hyvis ja vielä hyvisten tärkeimpiä pelaajia aktiivisuutensa vuoksi.

Muumi Ankka on toisiksi vahvin pahisehdokkaani. Häneen pätevät edelleen aika hyvin Yuk7onin edellisen päivän perustelut "Kuitenkin, minua epäilyttää eniten Muumi Ankka. Hänen pelailunsa on ollut hyvinkin tyypillistä pahispelailua. Tuollaista hajutonta ja mautonta peesailua ja helppoja, varman päälle vedettyjä siirtoja." Toki Muumillakin voi olla syyt epäaktiivisuuteensa, mutta viesteissä ei ole hirveästi lähdetty hakemaan omaa linjaa, vaan aika paljon tosiaan on peesailtu muita pelaajia ja menty helpoimman kautta.

Oku Ankka on ollut epäaktiivinen, mutta kyllä minä uskon hänen selityksensä syyslomapoissaolosta. Reissu ei kuitenkaan tarkoita sitä, että Oku ei voisi olla pahis. Epäaktiivisuus on monesti pääsääntöisesti pahiksille hyväksi, joten Okulla ei pahiksena olisi muutenkaan ollut mitään erityistä tarvetta kirjoittaa aktiivisesti tänne viestejä. En tiedä, Oku on myös sellaisella vedenjakajalla, että voi olla kumpi vain.

Eli jos nyt täytyisi muodostaa pahikset + petturi -kolmikko, itse ajattelisin sen olevan Kuutio-purkka, Muumi Ankka ja Kalamies/Oku Ankka. Varmaan jollekin heistä tulen ääneni antamaan, mutta en ihan vielä. Odotan vielä lisää kannanottoja tilanteeseen kaikilta mukana olevilta pelaajilta.
Touhula
Touhula


Takaisin alkuun Siirry alas

Juonittelupeli: Valenumerosandaali - Sivu 7 Empty Vs: Juonittelupeli: Valenumerosandaali

Viesti kirjoittaja LäPä7* Ma 31 Loka 2016, 17:17

Touhulan analyysi on todella, todella hyvä, paitsi...

Touhula ei analysoinut tietenkään itseään. Touhula kirjoitti jälleen kattavan, hyvän ja perustellun viestin ja voin sen allekirjoittaa. Touhula on minusta kuitenkin ainoa, kenestä "ei saa selvää". Hän kirjoittaa niin kuin olisi hyvis, mutta ei ikinä tietyllä tavalla korosta tai huomio sitä. Hänellä olisi lähtökohtaisesti luultavasti helpointa olla pahis, koska hänellä on aikaisempaa pelikokemusta.

Tilanne on todella ristiriitainen. Muumi Ankka ja Kalamies ovat olleet epäillyttäviä, niin kuin Kuutio-purkka, mutta samoin minusta Oku Ankka, Don Barks ja Touhula voisivat olla pahiksia. Vaikea lähteä edes sijoittelemaan listalle, kuka on potentiaalisin pahisehdokas ja kuka ei.. Henkilökohtaisesti Kuutio-purkka, Muumi Ankka ja Kalamies ovat myös minunkin epäillyksieni kohteet, mutta silti loputkin voisivat olla.

Kommentoin vielä kuitenkin, miksi epäilen Kuutio-purkkaa. K-p on hyvin lahjakas strategisissa peleissä ja ollut aina niistä kiinnostunut, mutta samalla aina yleensä potkittu pois juuri kykyjensä vuoksi. Kysymys kuuluu, miksei ole vielä? K-p:n aktiivisuus mielestäni Pistepotissa on vähentynyt (niin kuin meillä kaikilla?), mutta aina olen luullut, että hän lähtee täysillä tämän kaltaiseen mukaan, muttei tällä kertaa ole lähtenyt. Hän on lähettänyt epämääräisiä viestejä ja hokenut, että kuka vain voi olla pahis ja ei ole mitään hajua, eikä hänellä ole ollut minkäänlaista halua viedä tätä peliä eteenpäin ja näin ollen pääteltynä hän on minusta pahis tai ainakin petturi... Pidän ääneni toistaiseksi.

Nyt tarvitaan aktiivisuutta, hyvikset!
LäPä7*
LäPä7*


Takaisin alkuun Siirry alas

Juonittelupeli: Valenumerosandaali - Sivu 7 Empty Vs: Juonittelupeli: Valenumerosandaali

Viesti kirjoittaja Touhula Ma 31 Loka 2016, 17:40

Joo, en lähtenyt itsestäni kirjoittamaan. Itse en oikein koskaan ole pelannut sellaisella taktiikalla, että lähden korostamaan olevani hyvis. Hyvikseyden liiallinen todistelu vaikuttaa monesti pahismaiselta ja tällöin pelaaja voi jopa, vaikka olisi oikeastikin hyvis, pudota pelistä sen takia, että pyrkii liian aktiivisesti korostamaan hyvikseyttään. Voin toki sanoa olevani hyvis tässä pelissä, mutta ymmärrän toki, että minuakin voidaan epäillä pahikseksi, kuten ketä tahansa muutakin.
Touhula
Touhula


Takaisin alkuun Siirry alas

Juonittelupeli: Valenumerosandaali - Sivu 7 Empty Vs: Juonittelupeli: Valenumerosandaali

Viesti kirjoittaja Don Barks Ma 31 Loka 2016, 18:42

"Mauttomasti peesaillen" olen kyllä samoilla linjoilla Läpän ja Touhulan kanssa. Oikeastaan ajatukseni eivät ole muuttuneet sitten edellisen viestini, jotkin ajatukset ovat vahvistuneet, toiset heikentyneet. Esimerkiksi uskon vahvasti että Läpä on lähes varmasti hyvis. Vielä kuitenkin mietityttää ketä oikeasti pitäisi äänestää, virheisiin ei yksinkertaisesti ole varaa. En siis vielä äänestä ketään.
Don Barks
Don Barks


Takaisin alkuun Siirry alas

Juonittelupeli: Valenumerosandaali - Sivu 7 Empty Vs: Juonittelupeli: Valenumerosandaali

Viesti kirjoittaja Kuutio-purkka Ti 01 Marras 2016, 06:51

Ihan tällei käytännöllisesti en kirjotan pitkiä syväanalyysejä, koska kännyköllä se ei ole erityisen mielekästä. Cottonin äänestäminen oli puolivahinko koska lähdinkin korpeen ja nettihän toimi ihan uskomattoman hyvin.

Toisaalta huomatkaa kuinka muuaat ihmiset korostavat epäaktiivisuuden olevan pahanmerkki, he siis ovat pelanneet pelejä ja tietävät ettei se kannata ja koska joukossamme on vasta-alkajia tai ei-niin-kokeneita, niin he olisivat hätääntyneet ja tykittäneet varmaan jonkin verran viestejä, jos olisivat pahiksia...
Kuutio-purkka
Kuutio-purkka


Takaisin alkuun Siirry alas

Juonittelupeli: Valenumerosandaali - Sivu 7 Empty Vs: Juonittelupeli: Valenumerosandaali

Viesti kirjoittaja Kuutio-purkka Ti 01 Marras 2016, 06:56

Läpä ja Touhula olisi höpö vaihtoehto pahiksiksi, koska Touhulalla ei ole pienintäköän epäilyä Läpästä ja se ensinnäkin kummastuttaa, koska kuka vaan on mahdollinen, ja jos he olisivat pahiksia tuskin he noin viattomasti uskoisi, ellei se olisi oikeaa konkarimaista taktiikkaa

Juoninta on minulle vaikeaa, koska yleensä kun näitä pelaillaan, niin luen ihmisiä erityisen hyvin, pistepotissa taas pääsee laskemalla ja tuumailemalla pitkälle, mutta täällä nonverbaalinen voestontä jää pois, joten tehtävä on haastava
Kuutio-purkka
Kuutio-purkka


Takaisin alkuun Siirry alas

Juonittelupeli: Valenumerosandaali - Sivu 7 Empty Vs: Juonittelupeli: Valenumerosandaali

Viesti kirjoittaja Touhula Ti 01 Marras 2016, 10:52

Kuutio-purkka kirjoitti: Toisaalta huomatkaa kuinka muuaat ihmiset korostavat epäaktiivisuuden olevan pahanmerkki, he siis ovat pelanneet pelejä ja tietävät ettei se kannata ja koska joukossamme on vasta-alkajia tai ei-niin-kokeneita, niin he olisivat hätääntyneet ja tykittäneet varmaan jonkin verran viestejä, jos olisivat pahiksia...
No ei se epäaktiivisuus välttämättä ole paha merkki, mutta ei siitä kyllä mitään hyötyä hyviksille ole, jos hyviksenä pysyy epäaktiivisena. Pahikset yleensä kuitenkin pyrkivät enemmän pysymään piilossa, joten epäaktiivisia on helpompi epäillä pahiksiksi.

Kuutio-purkka kirjoitti: Läpä ja Touhula olisi höpö vaihtoehto pahiksiksi, koska Touhulalla ei ole pienintäköän epäilyä Läpästä ja se ensinnäkin kummastuttaa, koska kuka vaan on mahdollinen, ja jos he olisivat pahiksia tuskin he noin viattomasti uskoisi, ellei se olisi oikeaa konkarimaista taktiikkaa
No nyt menet kyllä vähän harhaan. En ole sanonut, että en epäilisi LäPää lainkaan. Edellisessä viestissäni totesin, että Läpä on ehkä vähiten pahismainen ja todennäköisesti hyvis. Eli kyllä minä Läpänkin ylle vielä epäilyksen varjoa heitän, mutta se ei ole lainkaan niin iso kuin usealla muulla pelaajalla. Ja jos ei mitään uutta näyttöä Läpän pahikseudesta tule esiin, niin tuskin häntä ensimmäisenä vaihtoehtona äänestän. Mutta kaikki on periaatteessa vielä mahdollista iltaan asti.
Touhula
Touhula


Takaisin alkuun Siirry alas

Juonittelupeli: Valenumerosandaali - Sivu 7 Empty Vs: Juonittelupeli: Valenumerosandaali

Viesti kirjoittaja Aku Vankkis Ti 01 Marras 2016, 15:58

Väliaikatilanne:

kuutio-purkka: 1 ääni (LäPä7*)

3. päivä päättyy tänään klo 21:00. Tällä hetkellä siis kuutio-purkka olisi putoamassa LäPän äänellä, mutta teillä on vielä viisi tuntia aikaa muuttaa tilannetta niin halutessanne.

Äänestyspakossa tänään on Muumi Ankka.
Aku Vankkis
Aku Vankkis
Admin


http://pistepotti.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Juonittelupeli: Valenumerosandaali - Sivu 7 Empty Vs: Juonittelupeli: Valenumerosandaali

Viesti kirjoittaja Touhula Ti 01 Marras 2016, 20:28

++Kuutio-purkka

Eipä tässä mitään erityisiä muutoksia tilanteessa ole tapahtunut, joten äänestän mielestäni epäilyttävintä eli kuutio-purkkaa.
Touhula
Touhula


Takaisin alkuun Siirry alas

Juonittelupeli: Valenumerosandaali - Sivu 7 Empty Vs: Juonittelupeli: Valenumerosandaali

Viesti kirjoittaja Kalamies Ti 01 Marras 2016, 20:37

Nykyisten todisteiden valossa Kuutio purkka on itsellänikin listan kärkipäässä. Pitkään kiikuin Läpån ja kuution välillä mutta tulin siihen tulokseen että Läpä tuskin on pahis.
++Kuutio-purkka
Kalamies
Kalamies


Takaisin alkuun Siirry alas

Juonittelupeli: Valenumerosandaali - Sivu 7 Empty Vs: Juonittelupeli: Valenumerosandaali

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 7 / 9 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa