Pistepotti CCI - Yhdeksän maailman saaga

Sivu 1 / 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Siirry alas

Pistepotti CCI - Yhdeksän maailman saaga

Viesti kirjoittaja Aku Vankkis lähetetty La 10 Marras 2018, 17:03

Pistepotti CCI - Yhdeksän maailman saaga

Perusasiat

Juhlat on juhlittu ja järkäleestä päästy ja on aika palata arkeen. Aloitamme täten Pistepotin 21. kausikymmenyksen ja vuorossa on kahdessadasensimmäinen kausi.

Tällä kertaa olemme skandinaavisen mytologian parissa ja lähdemme kiertämään tarujen yhdeksää maailmaa, joita maailmanpuu Yggdrasil yhdistää. Tarkoituksena on kauden 184 planetaarisen roadtripin hengessä pyrkiä vierailemaan mahdollisimman monessa maailmassa ennen kauden päättymistä.

Kautta varten arvataan sekä perussysteemin (20 numeroa väliltä 1-100) että myös sivupistepotin numerot (10 numeroa väliltä 1-50). Pituutta kaudella on korkeintaan 12 kierrosta, mutta se voi päättyä hieman aikaisemminkin, kauden tapahtumista riippuen (lisää alempana).

Maailmat ja niissä vieraileminen

Jokaisella maailmalla on oma vierailuvaatimuksensa, joka kilpailijan on täytettävä, jotta vierailu onnistuu ja hän saa pyyhittyä kyseisen maailman listaltaan. Vaatimukset ovat osittain vähän erilaisia tällä kertaa, mutta mukana on myös ihan perinteisiä, roadtripiltä tuttuja vaatimuksiakin. Maailmat on numeroitu 1-9 arvonsa mukaan, joskin arvojärjestys ei välttämättä tarkoita absoluuttista vaikeusjärjestystä.

Mikäli kilpailija onnistuu ensimmäisellä yrityksellä vierailemaan jossain maailmassa, hän saa yhden vapaalipun palkinnoksi. Keräämällä kolme vapaalippua kilpailija voi pyyhkiä yhden valitsemansa maailman pois listaltaan vierailematta siellä. Pyyhittävä maailma voi kuitenkin olla korkeintaan yhden tason (eli arvojärjestyksen numeron) verran korkeampi kuin korkeimman tason maailma, josta yksi vapaalipuista on tienattu. Jos siis tienaat vapaalipun maailmoista 1, 2 ja 4, voit pyyhkiä pois korkeintaan maailman 5.

Mikäli epäonnistut jossain vierailussasi, et voi luonnollisestikaan päästä kyseiseen maailmaan enää ensimmäisellä yrityksellä.

Maailmat ja niiden vierailuvaatimukset ovat seuraavanlaiset:

1. Midgård, ihmisten maailma: Saa perussysteemin ja sivupistepotin yhteistulokseksi vähintään 5 oikein.
2. Alfheim, valohaltioiden maailma: Saa vähintään 4 oikein -tulos perussysteemillä.
3. Nidavellir, kääpiöiden maailma: Saa vähintään 2 oikein -tulos sivupistepotilla.
4. Jotunheim, jättiläisten maailma: Haasta toinen kilpailija kaksintaisteluun joko perussysteemillä tai sivupistepotilla (valitse itse kummalla) ja saa häntä parempi tulos. Kaksintaistelu ei vaikuta haastetun kauteen mitenkään, eikä hänen hyväksyntäänsä kaksintaistelun tapahtumiseksi tarvita.
5. Niflheim, jään ja sumun maailma: Arvaa oikein yhden valitsemasi kilpailijan päivän perussysteemin tulos TAI kahden valitsemasi kilpailijan sivupistepotin tulokset. Kumman tahansa systeemin valitsetkin, voit veikata yhteensä kolmen kilpailijan tulosta kerrallaan.
6. Vanaheim, vaanijumalten maailma: Liittoudu toisen kilpailijan kanssa ja saakaa yhteensä vähintään 9 oikein perussysteemillä. Vanaheimiin ei ole mahdollista matkustaa yksin, vaan sinne tarvitsee parin, joka matkaa sinne samaan aikaan. Mikäli onnistutte, molemmat saavat kohteen pois listaltaan.
7. Asgård, aasajumalten maailma: Liittoudu kahden muun kilpailijan kanssa ja saakaa yhteensä vähintään 7 oikein sivupistepotilla. Asgårdiin ei myöskään voi matkustaa yksin, vaan tarvitset kaksi matkakumppania ja onnistuminen tarkoittaa onnistumista kaikille kolmelle.
8. Muspelheim, tulen maailma: Saa vähintään 7 oikein -tulos perussysteemillä TAI 4 oikein -tulos sivupistepotilla.
9. Helheim, kuolleiden maailma: Arvaa kaikkien kilpailijoiden seuraavan kierroksen perussysteemin tulosten yhteenlaskettu summa kahden numeron päähän oikeasta tai lähemmäs.

Vanaheimiin ja Asgårdiin matkustaessasi voit valita myös varakohteen (mikäli sinulla on listallasi vielä muitakin maailmoja jäljellä) jonne matkustat mikäli et onnistu saamaan tarpeeksi liittolaisia deadlineen mennessä.

Yggdrasilin avut

Kosminen maailmanpuu Yggdrasil tarjoaa avokätisesti apuaan ja myöntää jokaiselle kilpailijalle kolme ilmaista apuvoimaa kauden aikana. Apuvoimia on sen jälkeen myös mahdollista ostaa käyttämällä pisteitä.

Apuvoimat ovat suurimmaksi osaksi samoja kuin roadtripillä, mutta niitä on määrällisesti vähemmän, koska kaikille vanhoille ei tämän kauden vierailuvaatimusten johdosta ollut tarvetta. Mukana on myös yksi uusi voima.

Tarjolla ovat siis seuraavat apuvoimat:

* Tuloksen parannus: Nostaa joko perussysteemin tai sivupistepotin tulosta yhdellä, ostettaessa valittava kumpaa.
* Tuloksen parannus 2: Nostaa joko perussysteemin tai sivupistepotin tulosta kahdella, heikentää toista yhdellä, ostettaessa tehtävä valinta.
* Veikkausapu: Antaa perussysteemin tuloksia veikatessa mahdollisuuden onnistua, mikäli veikkaus heittää yhdellä numerolla suuntaan tai toiseen. Sivupistepottia veikatessa antaa oikeuden arvata neljän kilpailijan tulosta. Toimii siis ainoastaan Niflheimin veikkaukseen, ei Helheimin veikkaukseen.
* Riskipeli: Nostaa joko perussysteemin tai sivupistepotin tulosta (valinta tehtävä ostaessa) kolmella, mutta vain, mikäli kilpailija arvaa oikein oman seuraavan kierroksen sivupistepotin tuloksensa. Mikäli arvaus menee väärin, tuote menee hukkaan.
* Sabotaasi: Vähentää valitun kilpailijan joko perussysteemin tai sivupistepotin tulosta (valinta tehtävä ostaessa) yhdellä.

Huomioikaa, että kaikki apuvoimat vaikuttavat tuloksiin ainoastaan vierailuvaatimusten kannalta, ne eivät lisää tai vähennä tuloksista tienattavia pisteitä.

Kun kolme ilmaista apua on käytetty, kilpailijat voivat siis ostaa pisteillä käyttöönsä uusia apuja, mutta niiden hinta nousee jokaisen ostetun jälkeen. Ensimmäinen ylimääräinen apu maksaa 3 pistettä ja siitä eteenpäin jokainen aina 3 pistettä edellistä enemmän.

Vain yhden avun voi käyttää per kierros.

Mikäli kilpailija ei valitse uutta kohdetta deadlineen mennessä, hän yrittää automaattisesti uudelleen maailmaan, johon yritti viimeksi, jos yritys epäonnistui tai hänelle arvotaan uusi maailma, jos edellinen onnistui. Jos epäaktiivinen onnistuu vierailussa, hän saa ainoastaan puolet sen tarjoamista palkintopisteistä.

Pisteytys ja kauden päättyminen

Kilpailijat keräävät kauden aikana pisteitä perussysteemin tuloksistaan normaalisti 1 piste per oikea numero -tyyliin.

Tämän lisäksi vieraillessaan maailmoissa onnistuneesti kilpailijat keräävät palkintopisteitä seuraavalla tavalla:

* Midgård: 3 pistettä
* Alfheim: 5 pistettä
* Nidavellir: 7 pistettä
* Jotunheim: 10 pistettä
* Niflheim: 12 pistettä
* Vanaheim: 15 pistettä
* Asgård: 18 pistettä
* Muspelheim: 20 pistettä
* Helheim: 25 pistettä

Lisäksi kilpailijat saavat prosentuaalisesti tietyn verran lisäpisteitä kokonaispisteisiinsä nähden kauden päättyessä, mikäli ovat vierailleet tarpeeksi monessa maailmassa seuraavan taulukon mukaisesti:

* 5 maailmaa: +5%
* 6 maailmaa: +7%
* 7 maailmaa: +10%
* 8 maailmaa: +12%
* 9 maailmaa: +15%

Kausi kestää kierrokseen 12 saakka paitsi mikäli joku onnistuu sitä ennen vierailemaan jokaisessa yhdeksässä maailmassa. Tällöin kausi päättyy välittömästi ja kyseinen kilpailija saa 10 ylimääräistä pistettä palkinnoksi saavutuksestaan.

Lopussa eniten pisteitä kerännyt kilpailija luonnollisesti voittaa kauden.

Yhteenveto

Joten nyt kun sitten ilmoittaudut mukaan kaudelle, laita ilmoittautumisviestiisi tuttuun tapaan ensimmäiset perussysteemin numerosi (20 numeroa väliltä 1-100) sekä ensimmäiset sivupistepotin numerosi (10 numeroa väliltä 1-50), molemmat tietysti numerojärjestyksessä.

Valitse samalla, mihin maailmaan päätät yrittää ensimmäisellä kierroksella ja mikäli haluat jo käyttää jonkin ilmaisen avun, voit senkin tehdä.

Kausi alkaa torstaina 15. marraskuuta olettaen, että vähintään 12 kilpailijaa on ilmoittautunut siihen mennessä. Kahdessadas kausi meni nappiin, niin jatketaan samaan malliin, eikös?
avatar
Aku Vankkis
Admin


http://pistepotti.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Pistepotti CCI - Yhdeksän maailman saaga

Viesti kirjoittaja Ganducka lähetetty La 10 Marras 2018, 17:20

Vaikuttaa mielenkiintoiselta, vaihteeksi jotain strategistakin elementtiä mukana. Ja teemasta tykkään mytologia-nörttinä. Saagan äänestäminen oli ehdottomasti oikea valinta.

Perussysteemi:

14-23
51-60

Sivupistepotti:

11-20

Ja aloitetaan Muspelheimilla. Käytän tuloksen parannus 2 -ilmaisavun ja parannan sillä sivupistepotin tuloksiani.

Ganducka


Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Pistepotti CCI - Yhdeksän maailman saaga

Viesti kirjoittaja Xatalos lähetetty La 10 Marras 2018, 19:59

9-28
3-12
Midgård

Xatalos


Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Pistepotti CCI - Yhdeksän maailman saaga

Viesti kirjoittaja Ton Roza lähetetty La 10 Marras 2018, 20:32

Vanaheim (varalla Midgård).

1
5
17
19
22
25
32
39
40
46
52
57
62
66
72
78
82
88
91
100

2
6
12
18
22
25
36
38
49
50
avatar
Ton Roza


Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Pistepotti CCI - Yhdeksän maailman saaga

Viesti kirjoittaja Oku Ankka lähetetty La 10 Marras 2018, 21:17

Perus:
2
13
17
20
25
30
36
38
45
51
57
62
65
69
73
75
88
92
93
98

Sivu:
2
12
18
22
28
32
35
38
40
43

Mennään tonne Vanaheimiin Rozan mukana
avatar
Oku Ankka


Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Pistepotti CCI - Yhdeksän maailman saaga

Viesti kirjoittaja Arska lähetetty La 10 Marras 2018, 21:52

Perus
20-39

Sivu
15-24

Nidavellir



avatar
Arska


Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Pistepotti CCI - Yhdeksän maailman saaga

Viesti kirjoittaja Sienilapsi lähetetty Su 11 Marras 2018, 05:33

45-54
87-96

3
10
12
16
23
27
32
37
43
45

Kai sitä sinne Keskipihaan mennään aluks.
avatar
Sienilapsi


Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Pistepotti CCI - Yhdeksän maailman saaga

Viesti kirjoittaja Don Barks lähetetty Su 11 Marras 2018, 15:21

Midgårdiin.

5
6
7
9
15
19
22
24
27
29
31
34
38
39
40
41
45
47
49
50

Sekä

5
6
7
9
15
19
22
24
27
29

avatar
Don Barks


Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Pistepotti CCI - Yhdeksän maailman saaga

Viesti kirjoittaja Touhula lähetetty Ma 12 Marras 2018, 14:53

81-100

39-48

Jotunheim, haastan Ganduckan perussysteemillä.
avatar
Touhula


Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Pistepotti CCI - Yhdeksän maailman saaga

Viesti kirjoittaja Jonttu-Ankka lähetetty Ti 13 Marras 2018, 18:55

Niflheim kuulostaa näin marraskuussa varsin kivalta paikalta, sinne siis.

Ganducka 3 oikein perussysteemillä
Xatalos 4 oikein perussysteemillä
Ton Roza 5 oikein perussysteemillä

21
22
23
30
32
39
43
49
52
64
75
76
81
82
88
90
91
93
94
96

4
5
7
9
14
15
22
30
36
39

Jonttu-Ankka


Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Pistepotti CCI - Yhdeksän maailman saaga

Viesti kirjoittaja Kalamies lähetetty Ti 13 Marras 2018, 20:16

3
7
11
16
23
29
33
37
40
46
52
57
61
69
74
77
84
89
91
95
***
3
8
12
26
24
29
30
38
46
49
Nidavelliriin liput kiitos.
Tuloksen parannus 2 käyttöön
avatar
Kalamies


Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Pistepotti CCI - Yhdeksän maailman saaga

Viesti kirjoittaja Ankanpoika lähetetty Ke 14 Marras 2018, 16:22

50-69

sivu

5
10
15
17
20
22
25
40
45
47

Nidavellir
avatar
Ankanpoika


Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Pistepotti CCI - Yhdeksän maailman saaga

Viesti kirjoittaja Aku Vankkis lähetetty Ke 14 Marras 2018, 19:40

Ilmoittautuneita on tällä hetkellä 11. Yhtä vielä kaivataan, jotta kausi voitaisiin suunnitelmien mukaan aloittaa huomenna.
avatar
Aku Vankkis
Admin


http://pistepotti.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Pistepotti CCI - Yhdeksän maailman saaga

Viesti kirjoittaja CottonJoel lähetetty Ke 14 Marras 2018, 20:11

Perussysteemi

2
4
5
11
12
16
22
35
39
44
50
59
66
67
74
77
80
88
94
99

Sivupistepotti

5
8
18
19
21
23
31
46
48
50

Midgård

CottonJoel


Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Pistepotti CCI - Yhdeksän maailman saaga

Viesti kirjoittaja Aku Vankkis lähetetty To 15 Marras 2018, 16:54

Kalamiehellä ei tuloksen parannuksessaan ollut valittuna kohdistuuko se perussysteemiin vai sivupistepottiin, joten sitä ei voitu hyväksyä. Hänen onnekseen sille ei olisi ollut tarvettakaan, mutta tarkkana jatkossa.

**

Pistepotti CCI - Yhdeksän maailman saaga - Kierros 1

Oikeat numerot (perussysteemi):

6
7
8
9
17
28
36
37
38
39
42
44
52
53
68
80
83
89
94
95

Oikeat numerot (sivupistepotti):

1
3
5
15
20
21
22
29
40
46

Arska (Nidavellir): 5 oikein & 4 oikein
Don Barks (Midgård): 5 oikein & 4 oikein
Kalamies (Nidavellir): 5 oikein & 3 oikein
Sienilapsi (Midgård): 5 oikein & 1 oikein
CottonJoel (Midgård): 4 oikein & 3 oikein
Touhula (Jotunheim): 4 oikein & 2 oikein
Ankanpoika (Nidavellir): 3 oikein & 5 oikein
Jonttu-Ankka (Niflheim): 3 oikein & 3 oikein
Ganducka (Muspelheim): 3 oikein & 2 oikein
Xatalos (Midgård): 3 oikein & 2 oikein
Oku Ankka (Vanaheim): 3 oikein & 2 oikein
Ton Roza (Vanaheim): 3 oikein & 1 oikein

Seuraavat kilpailijat onnistuivat vierailemaan valitsemassaan maailmassa:

Ganducka: Muspelheim (20p + vapaalippu)
Jonttu-Ankka: Niflheim (12p + vapaalippu)
Touhula: Jotunheim (10p + vapaalippu)
Arska: Nidavellir (7p + vapaalippu)
Kalamies: Nidavellir (7p + vapaalippu)
Ankanpoika: Nidavellir (7p + vapaalippu)
Don Barks: Midgård (3p + vapaalippu)
Sienilapsi: Midgård (3p + vapaalippu)
CottonJoel: Midgård (3p + vapaalippu)
Xatalos: Midgård (3p + vapaalippu)

Kilpailijoiden vierailemat maailmat kierroksen 1 jälkeen:

Ganducka: Muspelheim (1/9)*
Jonttu-Ankka: Niflheim (1/9)*
Touhula: Jotunheim (1/9)*
Arska: Nidavellir (1/9)*
Kalamies: Nidavellir (1/9)*
Ankanpoika: Nidavellir (1/9)*
Don Barks: Midgård (1/9)*
Sienilapsi: Midgård (1/9)*
CottonJoel: Midgård (1/9)*
Xatalos: Midgård (1/9)*
Ton Roza: - (0/9)
Oku Ankka: - (0/9)

(Tähdet merkitsevät vapaalippuja. Kolmella vapaalipulla voi skipata yhden maailman ja saada siitä silti pisteet.)

Epäonnistuneet ensimmäiset yritykset:

Ton Roza: Vanaheim
Oku Ankka: Vanaheim

(Kilpailijat voivat edelleen yrittää uudelleen matkustaa näihin maailmoihin ja onnistuessaan saavat aivan normaalisti palkintopisteet, mutta he eivät voi ensimmäisen yrityksen epäonnistuttua saada näistä maailmoista enää vapaalippuja.)

Kilpailijoiden pistetilanne kierroksen 1 jälkeen:

1. Ganducka: 23p (2)
2. Jonttu-Ankka: 15p (3)
3. Touhula: 14p (3)
4. Arska: 12p (3)
=. Kalamies 12p (3)
6. Ankanpoika: 10p (3)
7. Don Barks: 8p (3)
=. Sienilapsi 8p (3)
9. CottonJoel: 7p (3)
10. Xatalos: 6p (3)
11. Oku Ankka: 3p (3)
=. Ton Roza: 3p (3)

(Sulkuihin on merkitty kilpailijan jäljellä olevien ilmaisten apuvoimien lukumäärä.)

Mytologinen matka yhdeksän maailman halki on alkanut ja toimii samalla paluunamme arkeen juhlakauden jälkeen. Miltei kaikki kilpailijat onnistuvat ensimmäisessä vierailussaan ja ainoat epäonnistujat ovat Ton Roza ja Oku Ankka, joiden yhteinen matka Vanaheimiin ei mennyt ihan parhaalla mahdollisella tavalla.

Pistetilanteessa hyvin selkeässä johdossa aloittaa Ganducka, joka onnistui apuvoiman avulla käväisemään Muspelheimissä heti avauskierroksella. Toisella sijalla on Jonttu-Ankka ja kolmantena puolestaan Touhula.

Nyt sitten on huomista varten tarkoitus valita seuraava maailma, johon lähdet yrittämään. Se voi olla oman valintasi mukaan mikä tahansa, jossa et ole vielä onnistuneesti vieraillut. Vierailuvaatimukset löytyvät alhaalta.

Yggdrasilin tarjoamia apuvoimia voi niitäkin käyttää, niistä myös luettelo alla. Muistakaa siis tehdä kaikki vaadittavat valinnat apuvoimaa käyttäessäsi, jotta se kelpuutetaan. Jokaisella on kolme ilmaista apuvoimaa yhä käytössä paitsi Ganduckalla, jolla niitä on enää kaksi.

Jos jossain vaiheessa kautta vaihdat numeroitasi, tee se kerralla molemmille (tai ainakin kopioi toisen systeemin vanhat samaan viestiin, jos et niitä halua vaihtaa) niiden tarkistamisen helpottamiseksi.

Huomisen deadline on klo 14:00.

Uusia numeroita aikaa laittaa jälleen huomiseen asti.

**

Maailmojen vierailuvaatimukset:
1. Midgård, ihmisten maailma: Saa perussysteemin ja sivupistepotin yhteistulokseksi vähintään 5 oikein.
2. Alfheim, valohaltioiden maailma: Saa vähintään 4 oikein -tulos perussysteemillä.
3. Nidavellir, kääpiöiden maailma: Saa vähintään 2 oikein -tulos sivupistepotilla.
4. Jotunheim, jättiläisten maailma: Haasta toinen kilpailija kaksintaisteluun joko perussysteemillä tai sivupistepotilla (valitse itse kummalla) ja saa häntä parempi tulos. Kaksintaistelu ei vaikuta haastetun kauteen mitenkään, eikä hänen hyväksyntäänsä kaksintaistelun tapahtumiseksi tarvita.
5. Niflheim, jään ja sumun maailma: Arvaa oikein yhden valitsemasi kilpailijan päivän perussysteemin tulos TAI kahden valitsemasi kilpailijan sivupistepotin tulokset. Kumman tahansa systeemin valitsetkin, voit veikata yhteensä kolmen kilpailijan tulosta kerrallaan.
6. Vanaheim, vaanijumalten maailma: Liittoudu toisen kilpailijan kanssa ja saakaa yhteensä vähintään 9 oikein perussysteemillä. Vanaheimiin ei ole mahdollista matkustaa yksin, vaan sinne tarvitsee parin, joka matkaa sinne samaan aikaan. Mikäli onnistutte, molemmat saavat kohteen pois listaltaan.
7. Asgård, aasajumalten maailma: Liittoudu kahden muun kilpailijan kanssa ja saakaa yhteensä vähintään 7 oikein sivupistepotilla. Asgårdiin ei myöskään voi matkustaa yksin, vaan tarvitset kaksi matkakumppania ja onnistuminen tarkoittaa onnistumista kaikille kolmelle.
8. Muspelheim, tulen maailma: Saa vähintään 7 oikein -tulos perussysteemillä TAI 4 oikein -tulos sivupistepotilla.
9. Helheim, kuolleiden maailma: Arvaa kaikkien kilpailijoiden seuraavan kierroksen perussysteemin tulosten yhteenlaskettu summa kahden numeron päähän oikeasta tai lähemmäs.

Vanaheimiin ja Asgårdiin matkustaessasi voit valita myös varakohteen (mikäli sinulla on listallasi vielä muitakin maailmoja jäljellä) jonne matkustat mikäli et onnistu saamaan tarpeeksi liittolaisia deadlineen mennessä.

Yggdrasilin apuvoimat:
* Tuloksen parannus: Nostaa joko perussysteemin tai sivupistepotin tulosta yhdellä, ostettaessa valittava kumpaa.
* Tuloksen parannus 2: Nostaa joko perussysteemin tai sivupistepotin tulosta kahdella, heikentää toista yhdellä, ostettaessa tehtävä valinta.
* Veikkausapu: Antaa perussysteemin tuloksia veikatessa mahdollisuuden onnistua, mikäli veikkaus heittää yhdellä numerolla suuntaan tai toiseen. Sivupistepottia veikatessa antaa oikeuden arvata neljän kilpailijan tulosta. Toimii siis ainoastaan Niflheimin veikkaukseen, ei Helheimin veikkaukseen.
* Riskipeli: Nostaa joko perussysteemin tai sivupistepotin tulosta (valinta tehtävä ostaessa) kolmella, mutta vain, mikäli kilpailija arvaa oikein oman seuraavan kierroksen sivupistepotin tuloksensa. Mikäli arvaus menee väärin, tuote menee hukkaan.
* Sabotaasi: Vähentää valitun kilpailijan joko perussysteemin tai sivupistepotin tulosta (valinta tehtävä ostaessa) yhdellä.

Huomioikaa, että kaikki apuvoimat vaikuttavat tuloksiin ainoastaan vierailuvaatimusten kannalta, ne eivät lisää tai vähennä tuloksista tienattavia pisteitä.
avatar
Aku Vankkis
Admin


http://pistepotti.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Pistepotti CCI - Yhdeksän maailman saaga

Viesti kirjoittaja Ton Roza lähetetty To 15 Marras 2018, 17:00

Anaheim (Midgård varalla).
avatar
Ton Roza


Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Pistepotti CCI - Yhdeksän maailman saaga

Viesti kirjoittaja Sienilapsi lähetetty To 15 Marras 2018, 17:10

Roadtrip Isengardiin Asgårdiin, kuka tulee messiin?? Varalla Nidavellir mut tulkaa messiin nii päästään tästä eroon. Kaks tarvitaan lisää.
avatar
Sienilapsi


Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Pistepotti CCI - Yhdeksän maailman saaga

Viesti kirjoittaja Don Barks lähetetty To 15 Marras 2018, 17:12

Niflheimiin.
Xatalos 4 oikein perussysteemillä
Ton Roza 4 oikein perussysteemillä
Ganducka 4 oikein perussysteemillä
avatar
Don Barks


Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Pistepotti CCI - Yhdeksän maailman saaga

Viesti kirjoittaja Xatalos lähetetty To 15 Marras 2018, 17:22

Nidavellir

Xatalos


Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Pistepotti CCI - Yhdeksän maailman saaga

Viesti kirjoittaja CottonJoel lähetetty To 15 Marras 2018, 17:44

Asgårdiin, varalla Nidavellir

CottonJoel


Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Pistepotti CCI - Yhdeksän maailman saaga

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa