Pistepotti
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kehitys- ja palautetopic

+12
Muumi Ankka
Ankanpoika
Tuoppi
Arska
Sienilapsi
Touhula
Mudcake779
Yuk7on
LäPä7*
Jonttu-Ankka
Ton Roza
CottonJoel
16 posters

Sivu 1 / 5 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas

Kehitys- ja palautetopic Empty Kehitys- ja palautetopic

Viesti kirjoittaja Aku Vankkis Su 12 Kesä 2016, 04:42

Pistepotin oma foorumi on vielä hyvin varhaisessa vaiheessa ja me vasta totuttelemme sen käyttöön akuankka.fi:n sijasta. Tämän topicin tarkoituksena on käydä keskustelua siitä, miten foorumia voitaisiin kehittää entistä parempaan suuntaan.

Voit antaa yleisiä kehitysehdotuksia foorumiin liittyen (pitäisikö jotain lisätä/muuttaa yms.), antaa ideoita tulevaisuutta ajatellen tai ihan vain yleisesti kommentoida, mitä mieltä olet foorumistamme. Kehitysideoista pyritään käymään rakentavaa keskustelua, jotta parannuksista saadaan hiottua mahdollisimman hyviä.
Aku Vankkis
Aku Vankkis
Admin


http://pistepotti.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehitys- ja palautetopic Empty Vs: Kehitys- ja palautetopic

Viesti kirjoittaja Aku Vankkis Su 12 Kesä 2016, 05:00

testi

//edit testi
Aku Vankkis
Aku Vankkis
Admin


http://pistepotti.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehitys- ja palautetopic Empty Vs: Kehitys- ja palautetopic

Viesti kirjoittaja CottonJoel Su 12 Kesä 2016, 19:12

Kun kaudet ovat päättyneet, voisiko niihin avata tähtiäänestykset?

CottonJoel


Takaisin alkuun Siirry alas

Kehitys- ja palautetopic Empty Vs: Kehitys- ja palautetopic

Viesti kirjoittaja Aku Vankkis Su 12 Kesä 2016, 19:26

CottonJoel kirjoitti:Kun kaudet ovat päättyneet, voisiko niihin avata tähtiäänestykset?

En näe mitään syytä miksi ei voisi. Ainakin tällä tavoin saisi tietoon, mitkä kaudet ovat kilpailijoiden mieleen ja millaisia toivotaan tulevaisuudessa lisää. Ainoa varjopuoli saattaa olla se, että jotkut voisivat äänestää liian paljon perustuen omaan menestykseensä, esimerkiksi pitää kautta huonona vain koska jäi itse jumboksi.
Aku Vankkis
Aku Vankkis
Admin


http://pistepotti.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehitys- ja palautetopic Empty Vs: Kehitys- ja palautetopic

Viesti kirjoittaja CottonJoel Su 12 Kesä 2016, 19:39

Aku Vankkis kirjoitti:
Ainoa varjopuoli saattaa olla se, että jotkut voisivat äänestää liian paljon perustuen omaan menestykseensä, esimerkiksi pitää kautta huonona vain koska jäi itse jumboksi.

Tuo olisi huono puoli, mutta en usko, että kukaan tekisi niin.

CottonJoel


Takaisin alkuun Siirry alas

Kehitys- ja palautetopic Empty Vs: Kehitys- ja palautetopic

Viesti kirjoittaja Ton Roza Su 12 Kesä 2016, 21:13

CottonJoel kirjoitti:
Aku Vankkis kirjoitti:
Ainoa varjopuoli saattaa olla se, että jotkut voisivat äänestää liian paljon perustuen omaan menestykseensä, esimerkiksi pitää kautta huonona vain koska jäi itse jumboksi.

Tuo olisi huono puoli, mutta en usko, että kukaan tekisi niin.

Kuutio-purkka ja kausi 34.

Jokes aside, niiden bannereiden ei tarvitsisi olla tekstiä kummempia, esim. hallitsevan mestarin "banneri" voisi yksinkertaisesti olla teksti käyttäjänimen alla. Toki voidaan myös käyttää yksinkertaisia kuvioita, tai vaikkapa pelkkiä ikoneja, kuten pokaalin kuva hallitsevan mestarin käyttäjänimen alla.
Ton Roza
Ton Roza


Takaisin alkuun Siirry alas

Kehitys- ja palautetopic Empty Vs: Kehitys- ja palautetopic

Viesti kirjoittaja Jonttu-Ankka Ma 13 Kesä 2016, 00:07

CottonJoel kirjoitti:
Aku Vankkis kirjoitti:
Ainoa varjopuoli saattaa olla se, että jotkut voisivat äänestää liian paljon perustuen omaan menestykseensä, esimerkiksi pitää kautta huonona vain koska jäi itse jumboksi.

Tuo olisi huono puoli, mutta en usko, että kukaan tekisi niin.

Rehellisesti täytyy myöntää, että en ole jumbosijojen takia kausia pitänyt huonoina, mutta olen antanut helpommin pisteitä sellaisille kausille, joissa olen itse pärjännyt hyvin tai voittanut. Toki erinomaisesti suunnitellut kaudet tai teemaltaan tai rakenteeltaan vakuuttavat kaudet tulisi uusia ihan ilman äänestystäkin Wink

Vinkkinä muuten muille, että oman profiilin asetuksista kannattaa käydä ruksimassa pois ilmoitusasetuksia, mikäli ei halua omaa sähköpostiaan täyttää ilmoituksilla viesteistä sun muista foorumitapahtumista.

/hymiö-edit
Jonttu-Ankka
Jonttu-Ankka


Takaisin alkuun Siirry alas

Kehitys- ja palautetopic Empty Vs: Kehitys- ja palautetopic

Viesti kirjoittaja Yuk7on Ma 13 Kesä 2016, 01:03

Sanoisin että tuosta viestin vieressä olevasta "profiilikortista" voisi ottaa tuon viestimäärän pois. Ei siinä että kukaan täällä niistä rupeaisi kilpailemaan, mutta enemmän haittaa kuin hyötyä siitä on.

//: lisäksi samasta hallintapaneelin kolkasta voisi kääntää nuo age, join date, ym. suomeksi.
Yuk7on
Yuk7on


Takaisin alkuun Siirry alas

Kehitys- ja palautetopic Empty Vs: Kehitys- ja palautetopic

Viesti kirjoittaja Aku Vankkis Ma 13 Kesä 2016, 15:56

Yuk7on kirjoitti:Sanoisin että tuosta viestin vieressä olevasta "profiilikortista" voisi ottaa tuon viestimäärän pois. Ei siinä että kukaan täällä niistä rupeaisi kilpailemaan, mutta enemmän haittaa kuin hyötyä siitä on.

//: lisäksi samasta hallintapaneelin kolkasta voisi kääntää nuo age, join date, ym. suomeksi.

Joo, eipä sillä viestimäärällä kieltämättä paljonkaan tee. Poistettu nyt, lisäksi suomennokset tehty.
Aku Vankkis
Aku Vankkis
Admin


http://pistepotti.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehitys- ja palautetopic Empty Vs: Kehitys- ja palautetopic

Viesti kirjoittaja LäPä7* Ma 13 Kesä 2016, 16:37

En ole varma saako muutettua, mutta tuo "Editboard.com" -teksti otsikon vierestä olisi kiva saada pois.. Ei oikein sovi tuohon.
LäPä7*
LäPä7*


Takaisin alkuun Siirry alas

Kehitys- ja palautetopic Empty Vs: Kehitys- ja palautetopic

Viesti kirjoittaja Aku Vankkis Ma 13 Kesä 2016, 17:54

LäPä7* kirjoitti:En ole varma saako muutettua, mutta tuo "Editboard.com" -teksti otsikon vierestä olisi kiva saada pois.. Ei oikein sovi tuohon.

Kun kerran ilmaisella foorumilla ollaan, niin en usko, että on mahdollista. En ainakaan ole löytänyt mitään keinoa siihen toistaiseksi. Jos joku sellaisen tietää, niin otan tiedon mieluusti vastaan.
Aku Vankkis
Aku Vankkis
Admin


http://pistepotti.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehitys- ja palautetopic Empty Vs: Kehitys- ja palautetopic

Viesti kirjoittaja Yuk7on Ma 13 Kesä 2016, 18:08

^Edistynyt hallintapaneeli -> näytä -> pics managment -> edistynyt -> kohdassa logo näet tämän kuvan -> korvaa tyhjällä (1x1) kuvalla tai oikealla logolla

Omasta mielestäni olisi parempi jos yhdellä sivulla näkyisi vähän enemmän posteja, vaikka kaksikymmentä, tämä toki lähinnä preferenssikysymys.
Yuk7on
Yuk7on


Takaisin alkuun Siirry alas

Kehitys- ja palautetopic Empty Vs: Kehitys- ja palautetopic

Viesti kirjoittaja Aku Vankkis Ti 14 Kesä 2016, 13:05

Nyt näkyy 20 viestiä per sivu, kieltämättä hieman käytännöllisempää, ettei koko ajan tarvitse vaihtaa sivua esimerkiksi kauden tuloksia tehdessä.

Löytyisikö täältä foorumilta ketään graafisesti ansioitunutta käyttäjää, joka osaisi jonkinlaisen logon Pistepotille väsätä, niin voitaisiin se sitten tuonne ylös nimen viereen lisätä?
Aku Vankkis
Aku Vankkis
Admin


http://pistepotti.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehitys- ja palautetopic Empty Vs: Kehitys- ja palautetopic

Viesti kirjoittaja Yuk7on Ti 14 Kesä 2016, 13:17

Minä voisin, luokittelen itseni kohtalaisesti graafisesti ansioituneesti, kertokaa vain että minkätyylistä niin väännän alta aikayksikön.
Yuk7on
Yuk7on


Takaisin alkuun Siirry alas

Kehitys- ja palautetopic Empty Vs: Kehitys- ja palautetopic

Viesti kirjoittaja Aku Vankkis Ti 14 Kesä 2016, 13:29

En ole ainakaan itse koskaan edes ajatellut, millainen voisi olla Pistepotin oma logo Very Happy Jos ei kenelläkään muullakaan mitään erityisempia ideoita ole, niin jotain ehdotusta sitten tulemaan vain niin katsotaan, miltä näyttää.
Aku Vankkis
Aku Vankkis
Admin


http://pistepotti.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehitys- ja palautetopic Empty Vs: Kehitys- ja palautetopic

Viesti kirjoittaja Jonttu-Ankka Ke 15 Kesä 2016, 00:56

Logoksi passaisi varmaankin ihan hyvin teksti "Pistepotti", toki hienoin kirjaimin ja värein. Itse jotenkin olen aina yhdistanyt Pistepotin oranssiin väriin, mutta ei kyllä hajuakaan, miksi.
Jonttu-Ankka
Jonttu-Ankka


Takaisin alkuun Siirry alas

Kehitys- ja palautetopic Empty Vs: Kehitys- ja palautetopic

Viesti kirjoittaja Yuk7on Ke 15 Kesä 2016, 01:18

Jonttu-Ankka kirjoitti:Itse jotenkin olen aina yhdistanyt Pistepotin oranssiin väriin, mutta ei kyllä hajuakaan, miksi.
Minäkin, en tiedä miksi. Very Happy

Jooh, kokeilin muutamia kuvallisia vaihtoehtoja, mikään ei oikein tuntunut natsaavan. Suhteellisen yksinkertainen Pistepotti -teksti varmaan olisi paras. Tänään tuskin enää jaksan, huomenna kun on aikainen herätys. Jos saisin tehtyä sitten jotain.
Yuk7on
Yuk7on


Takaisin alkuun Siirry alas

Kehitys- ja palautetopic Empty Vs: Kehitys- ja palautetopic

Viesti kirjoittaja LäPä7* Ke 15 Kesä 2016, 08:56

Yuk7on kirjoitti:
Jonttu-Ankka kirjoitti:Itse jotenkin olen aina yhdistanyt Pistepotin oranssiin väriin, mutta ei kyllä hajuakaan, miksi.
Minäkin, en tiedä miksi. Very Happy
Sama täällä. Voisiko olla yhteydessä oransseihin lottopalloihin? Very Happy
LäPä7*
LäPä7*


Takaisin alkuun Siirry alas

Kehitys- ja palautetopic Empty Vs: Kehitys- ja palautetopic

Viesti kirjoittaja Yuk7on Ke 15 Kesä 2016, 17:46

Täällä on ilmeisesti joku uusien käyttäjien linkkifiltteri päällä.
Tätä yritin postata imgur com/akawLiI
Yuk7on
Yuk7on


Takaisin alkuun Siirry alas

Kehitys- ja palautetopic Empty Vs: Kehitys- ja palautetopic

Viesti kirjoittaja Mudcake779 Ke 15 Kesä 2016, 19:53

Ihan nätti
Mudcake779
Mudcake779


http://madchat.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehitys- ja palautetopic Empty Vs: Kehitys- ja palautetopic

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 5 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa